най-проходимата джипка е подготвената и прежалената..
иначе - Г - повече от истинско е ...
150 км/ч не се усещат, ускорението е като в Импреза...
ето



с любезното съдействие на Сашо Ковачев и Гладиатор...
Публикувано 03 октомври 2009 - 19:25



Публикувано 03 октомври 2009 - 21:14
Публикувано 04 октомври 2009 - 13:59
Публикувано 04 октомври 2009 - 14:07
GLK е пълен ташак карах скоро , на визия е ок но за офролд е супер смех . Нищо общо с G
Публикувано 04 октомври 2009 - 14:18
Леки имаш предвид на кила или на качество?X5 и ML са леки коли.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
Публикувано 04 октомври 2009 - 18:59
Публикувано 04 октомври 2009 - 19:06
Май май да,кофти щото и двата ме кефят много,но освен с по-скъпата подръжка,не се различават много от нормалното МПС.Незнам кой би тръгнал да прекосява африка с МЛ или Х5 - тия коли на повече от 100 км от сервиз не трябва да ходят.

Публикувано 04 октомври 2009 - 19:39
Ами по ДИскавъри имаше едно сериалче за Париж-Дакар. В общи линии за живота по време на състезанието. Отбора на Дискавъри беше подкрпем от БМВ. За да няма недоразумения, отбора се състезаваше с мотоциклети БМВ, а пък колата н аподдържащия екип беше Х5. Та в общи думи състезанието е почти еднакво за състезателите и за поддържатщите екипи. Х5 клекна още пътрвия ден в париж и от БМВ пратиха човек да подкара мшината, обаче от отбора не го пуснаха и го повлекоха с тях през Африка. Купона беше голям, Х5 се държа мъжки, оставяше ги само по един-два пъти седмично някъде из пустинята, за сметка на мотоциклетите.Незнам кой би тръгнал да прекосява африка с МЛ или Х5 - тия коли на повече от 100 км от сервиз не трябва да ходят.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни