Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Хидравлика А класа


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 ilonka

ilonka

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Автомобил:
    A 160 - 2001

Публикувано 16 февруари 2009 - 13:30

Здравейте,
моля някой да даде акъл. Изведнъж хидравликата спря да работи. Волана е доста тежък. Моля, за съвет какво мога да направя и към кого да се обърна. Става дума за А160.
  • 0

#2 fika210

fika210

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 768 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 16 февруари 2009 - 14:22

http://www.aclassinf...k/mypage.49.htm

Това е теория по въпроса. Но ако се вярва на аватара,че притежателя му е от по-нежната половина на човечеството, най добре е да ползваш помощта на сервиз. Най малкото, което можеш да направиш е да провериш нивото на хидравличната течност..

....И добре дошла в този прекрасен форум...
:icon_coolgrin:
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#3 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1797 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 16 февруари 2009 - 17:58

Привет колежке. Сервиз и трябва и най-вероятно да е заминала помпата на хидравликата. Една от детските болести на А класата!
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#4 vikitoh

vikitoh

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:burgas
  • Автомобил:
    A 160 1999

Публикувано 25 май 2011 - 11:57

Здравейте имам проблем с хидравликата на А класа.Изведнъж отказа и волана едва се върти. Какъв може да е проблема? Казаха ми да долея течност...
  • 0

#5 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5744 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 25 май 2011 - 19:05

Здравейте имам проблем с хидравликата на А класа.Изведнъж отказа и волана едва се върти. Какъв може да е проблема? Казаха ми да долея течност...



Колега тия дни в Бургас беше ли дъждовно? Локви целил си? Както по-назад е споменато,най вероятно помпата се е бъгясала. Обаче!

Ако случайно проработи...сваляне,отваряне на капака на елетрониката-почистване,почистване на уплътнението и нанасяне на подходящ силикон. С времето пропускат и им горят някой елементи. Не го ли направиш,скоро ще спре окончателно!

За всеки случай,повдигни кората в краката на пасажера и търси голям оранжев бушон.Провери него и всичките му големи другарчета.

Помпата се намира ниско в коша от страната на казанчето за водата на чистачките.
  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#6 200D

200D

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 216 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:пистови мотоциклети

Публикувано 30 май 2011 - 19:05

Умряла ти е хидравличната помпа Уважаема.Принудително директо свързване тоест пускате и напрежение през едно силово реле,обяснено просто като дадеш на контакт да почва да набива налягане и това е.Да се избегне електронният управляващ блок на хидравличната помпа.И си решаваш проблема почти завинаги.Така я направих на гадното МПС на съпругата и кара вече трета година.Само от време навре се налага подмяна на релето,до сега съм сменил едно,че е бая напрежението и си джиткаш количката.Иначе втора ръка помпа и както е споделил колегата по горе при първият дъждец ,пак водичка и пак изгаряне и пак пари и така до безкрай.Дано да съм бил полезен.
  • 0

#7 dragan

dragan

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:с,Антон
  • Автомобил:
    мерцедес А класа 1,7 сди 1999г

Публикувано 26 юни 2011 - 11:05

колега ас съм поставил 2 релета по 40а и засега няма проблем
  • 0

#8 goldrun

goldrun

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 14 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    Mercedes A170 cdi 1999
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 22:32

Колеги да питам и аз. При пълен ляв/десен хидравликата чезне. Гася, паля и всичко е тип топ докато пак навия волана. В казанчето от време на време пяна и някое друго по-голямо балонче. Теч не се вижда от никъде и мокро няма на паважа. Идеи ?
  • 0

#9 LiL

LiL

    Firestarter

  • Членове на клуба
  • 2812 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 август 2011 - 23:55

Колеги да питам и аз. При пълен ляв/десен хидравликата чезне. Гася, паля и всичко е тип топ докато пак навия волана. В казанчето от време на време пяна и някое друго по-голямо балонче. Теч не се вижда от никъде и мокро няма на паважа. Идеи ?

И моята нещо се бе втвърдила преди време, не можех да въртя волана, не помня какво ми оправяха, но защо ми се върти в съзнанието нещо като жило?
Може и да греша, ако е така, игнорирай ми мнението, то какво ли не ми е сменяно на мен, вече почнах да забравям..
  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1662 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 28 август 2011 - 10:29

колежке освен по колата
и по теб ли сменят части
от къде ги намират :dontknow
  • 1

#11 LiL

LiL

    Firestarter

  • Членове на клуба
  • 2812 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:София
  • Интереси:Създавам спомени с материали на клиента -:D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 август 2011 - 15:45

:coolgrin
хах, сега видях, че както съм го написала излиза,че си прав..говорех за колата де..
по мен още нищо не е сменяно...ама има време..
  • 0

#12 stivanson

stivanson

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Мнения:
  • Пол:Жена
  • Град:Хасково
  • Автомобил:
    A-170 CDI Avangarde 1999

Публикувано 12 септември 2011 - 13:30

[quote name='200D' timestamp='1306775132' post='231807']
Умряла ти е хидравличната помпа Уважаема.Принудително директо свързване тоест пускате и напрежение през едно силово реле,обяснено просто като дадеш на контакт да почва да набива налягане и това е.Да се избегне електронният управляващ блок на хидравличната помпа.И си решаваш проблема почти завинаги.Така я направих на гадното МПС на съпругата и кара вече трета година.Само от време навре се налага подмяна на релето,до сега съм сменил едно,че е бая напрежението и си джиткаш количката.Иначе втора ръка помпа и както е споделил колегата по горе при първият дъждец ,пак водичка и пак изгаряне и пак пари и така до безкрай.Дано да съм бил полезен.
[/quo

И мойта тати я направи така и не е мръднала, но за съжаляние от 2 дни си имам друго проблемче .... прокапами дизеловата помпа и сега си мъкна косите вкъщи......... :kill_myself
  • 0
Публикувано изображение

#13 pavlov

pavlov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    A 170

Публикувано 16 октомври 2011 - 22:20

Електронният блок за управление на помпата е изгорял. Заменя се с обикновенно реле 60-70 А и си готов.
В оригиналната платка има сензор за налягането, който предпазва електромотора от изгаряне.
Електрониката е поместена в корпуса на самата помпа. Залепена е здраво за корпуса за да се охлажда. Пласмасовия капак с гумичка против влага не осигурява 100% защита и това е най-честата причина да изгаря електрониката на помпата, която е разположена доста ниско.
  • 0

#14 hino_dinkov

hino_dinkov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 01 октомври 2018 - 13:19

Умряла ти е хидравличната помпа Уважаема.Принудително директо свързване тоест пускате и напрежение през едно силово реле,обяснено просто като дадеш на контакт да почва да набива налягане и това е.Да се избегне електронният управляващ блок на хидравличната помпа.И си решаваш проблема почти завинаги.Така я направих на гадното МПС на съпругата и кара вече трета година.Само от време навре се налага подмяна на релето,до сега съм сменил едно,че е бая напрежението и си джиткаш количката.Иначе втора ръка помпа и както е споделил колегата по горе при първият дъждец ,пак водичка и пак изгаряне и пак пари и така до безкрай.Дано да съм бил полезен.

Здравей, темата е малко старичка, но се надявам ако можеш да ми дадеш идея точно как се свързва това реле, че на майка А класата й се бъгва и искам да го направя така.


  • 0

#15 wertion

wertion

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 765 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница
  • Автомобил:
    W203 C200 Kompressor 2004 - Sold
    W209 CLK 270 CDI 2005 -Sold
    W163 ML 280 2003 - Sold
    W211 E270 CDI 2004 - Sold
    E320 CDI EVO W211 2009
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 октомври 2018 - 20:40

7eXh0yF.jpg


  • 0

Auto-logo-New-contur1178.jpg





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни