Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#496 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 ноември 2012 - 12:32

За момента нямам идея коя е най-добрата комбинация, ще трябва да направя още един-два опита. Колата определено вървеше повече във високите обороти когато двата вала бяха изместени с по един зъб в закъснение но беше малко неприятна за всекидневно каране, особено в града при много ниски скорости/обороти. Мисля да пробвам как ще върви като изместя само изпускателния вал с един зъб в закъснение, но ще е по-натам. Първо мисля да премеря колко е обратното налягане в буст (за целта трябва да направя тапа) .
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#497 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2012 - 00:12

Тъй, минах от серийно към паралелно вързани помпи и се наложи да се коригира горивната таблица като се обедни в режим на надналягане. Преди това там издъхваха помпите и DC-то на инжекторите беше доста високо но сега вече всичко е ОК, т.е. вече имам достатъчно гориво за да вдигна още налягането на турбината.

Една малкa бележка, има две помпи 044 но едната е с доста по-малък дебит от другата.

0 580 254 044 - това е истинското 044

0 580 464 044 - тази е с доста по-малък дебит от горната и общо взето не върши работа .....

Този пост е редактиран от joreto: 12 ноември 2012 - 00:13

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#498 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 ноември 2012 - 10:02

Ето едно замерване на колата с г-тека така както беше на Кондофрей (бензин Shell V power racing, +4 градуса аванс и по оправени смеси) , разултата - 263.7 к.с. @ 6011 / 375.5 нм @ 4370 ( на гумите) ....

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от joreto: 12 ноември 2012 - 10:03

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#499 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2012 - 18:23

Днес се разходихме до пистата при Съпарева Баня (Дупница) и естесвено аз направих едни 10-15 старта :yeah . Също така се опитах и да карам малко дрифт (с едно БМВ подготвено специално за дрифт), кефа е голям но резултата беше плачевен откъм шофьорски умения :flag , за дрифта си трябва яко тренировки :drift . Както и да е, ето резултат от стартовете, лека-полека се доближавам то 12-ките ...
Публикувано изображение


П.П. също така замерих обратното налягане след турбината (принципно се мери преди нея но мен ме интерезуване как е ауспуховата система) и при 0.8-0.9 бара е 0.5 - 0.6 което ми се струва доста високо.

Този пост е редактиран от joreto: 17 ноември 2012 - 18:26

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#500 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1659 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 17 ноември 2012 - 18:51

Стана ми интересно да попитам нормално ли е между 96.6км/ч (60мпх) и 100км/ч да има половин секунда разлика (освен ако случайно точно там няма смяна на предавка)? Иначе за обратното налягане и аз мисля, че е високо. При турбо двигателите мисля че е добре обратното налягане да е възможно най ниско, все пак това е съпротивлението срещу въртенето на турбината, ако го намалиш сигурно ще започне да надува повече и от по-рано.
  • 0
Follow your own star...

#501 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2012 - 19:32

Точно там съм превключил от 2-ра към 3-та , затова е тази 0.47 :) . За обратното налягане сме на едно мнение, аз мисля ,че знам къде е причината и като остане малко време ще се коригира. Също така си мисля ,че то е причината к.с. да не се катерят след ~5000 оборота.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#502 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 декември 2012 - 16:28

Преди няколко дни поредния температурен датчик за входящия въздух сдаде багажа, 2-ри за една година.
Датчика е GM като тези които са дадени в ръководството на мегата. Тъй като този датчик се намира доста трудно
тук (поръчка, чакане и т.н.), а и факта че има проблем с вибрациите ( информация от форумите) ме накара
да го сменя с друг който се намира по-лесно и е сравнително евтин (FAE 33170). Проблема при смяната дойде от факта,
че резбата на GM-a и съответно гайката на всмукателната ми тръба е 3/8 а тази на фае-то е M14x1.5 . Тъй като не ми
се занимаваше с стругари реших да реша проблема с подръчни материали. Взех един нипел 3/8 на който направих вътрешна
резба M14х1.5 и всичко заспа, ето малко снимки (мързела ражда гениални идеи :-D)

нипел и датчик
Публикувано изображение

вътрешна резба на нипела
Публикувано изображение

нипела вече адаптeр, скъсен за да може върха на датчика да е в потока на въздуха
Публикувано изображение

адаптeра :-D монтиран
Публикувано изображение

датчика
Публикувано изображение

След това последва смяна на буксата и тестове на тестовата отсечка които установиха ,че всичко е на 6 :-D

Този пост е редактиран от joreto: 09 декември 2012 - 16:29

  • 2
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#503 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2012 - 17:39

Днес минах през диното на ХЕЕД 91, резултата е 298.8 к.с. и 427.5 н.м. на гумите при 0.7 бара. Лично аз съм доволен.

Ето графиката, по-късно снимки и евентуално и видео :)

Публикувано изображение

Този пост е редактиран от joreto: 22 декември 2012 - 17:40

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#504 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 5051 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 c180 SOLD
    Mercedes Benz w245 SOLD
    Mercedes Benz w124 "Ballin"

Публикувано 22 декември 2012 - 18:00

:beer

Този пост е редактиран от Наско: 23 декември 2012 - 13:43

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#505 Sharky///AMG

Sharky///AMG

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 279 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив и Мюнхен Германия
  • Автомобил:
    300ce C124 coupe CL500 C215 2004
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2012 - 22:09

И сега ако кажеш каква пара е диното В Хеед 91 !
  • 0

#506 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2012 - 10:07

Ето три снимки от диното, колата е доста мръсна но няма как, все пак се кара ежедневно по улиците ;)

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Sharky, цената беше 80лв като се правят 3-ри ръна.

Този пост е редактиран от joreto: 23 декември 2012 - 10:11

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#507 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1747 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93
    W140 400SE '92
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2012 - 12:36

Браво Жорка !
  • 0
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#508 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 23 декември 2012 - 13:58

Браво.Това 340-350 коня ли правят на мотора?
  • 0

#509 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 23 декември 2012 - 15:53

Staniola, Dimitar m , мерси . Предполагам ,че са ~350 к.с. на мотора, по-натам като оправя изпускателната система ще станат повече.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#510 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 506 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 23 декември 2012 - 16:17

Аз все пак да те питам.Ти мотора разрежда ли го?И колко по-дебела гарнитура си ползвал?Също и валовете в какво положение останаха,че ти няколко пъти ги въртя и им изгубих сметките.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни