Към съдържанието

  •  

Снимка

Вентилатор за охлажданетоНе бачка


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#1 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 19 март 2008 - 01:26

Значи карам си из града, като преди това си изкъпах колата :) И спирам да си взема едни пастички и гледам стрелката на маслото на 2 ... а никога не е било там... поглеждам температурата 110 и нагоре... не е влизала в червената зона .... баше малко под бялата линия преди червената зона. Спрях колата и я оставих да се охлади .... Забелязах, че перката работи само на ниски обороти ... не включва да охлажда при температура 90 градуса ... т.е. малко под тази температура... това е нормалното за моята 190-ка. Та ако някой има идея ... от какво може да е да не са балтача ... Обадих се на един майстор който се занимава с моята кола ... и той каза, че има някакъв електромагнит или нещо такова ... и струвало няква космическа сума от 250-300 лв., в случай че се окаже това ... Не е от бушона проверих го ... Имам съмнения за попадане на вода в буксата, но ще проверя утре, че в тъмното и при 100 градуса не мой се бара :) Не съм проверил датчика.... Моля за съвети и препоръки ... Благодаря предварително.
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#2 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 19 март 2008 - 08:47

Само да кажа, че причината е открита и днеска ще бъде отстранена :) Оказа се термодатчика, който е оригинален BEHR, но се съмнявам, че ще мога да намера пак такъв ... Извинявам се за необоснования пост. Благодаря на всички заинтересували се. :)
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#3 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 514 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 19 март 2008 - 08:59

Щом си се оправил- добре. :icon_welldone:
  • 0

#4 KPAHK

KPAHK

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3901 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:MLADOST CITY
  • Автомобил:
    MB E 320 CDI, 2007
    Mazda3 BL, 2011
    Toyota Hilux DLX, 2007
    Punto MK1, 1998
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 19 март 2008 - 12:02

има има по 18-20 левчета бяха :cool:
  • 0

#5 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 19 март 2008 - 17:25

Намерих някви на 18 лв ... но продавача е мой човек и ми даде някъв на 29 като ми направи отстъпка 4 лв ..., термодатчика е на Феби :) Каза ми, че този за този който е на 18лв. идвали да правят рекламации. Не искам да съм един от тях :) Само да добавя, че преди ми включваше на малко под 90 градуса, а сега се включва на около 85. :dontknow:
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#6 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1273 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 21 март 2008 - 15:44

Какъв цвят е пластмасата на датчика,защото това определя на какво темп. ще се включи перката!99.9% са червени и черни,но аз си намерих зелен и повече ми харесва с него, вкл.на 92-изкл. на 82.това по каталог иначе мерца няма проблеми с охлаждането :)
  • 0

#7 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 21 март 2008 - 17:16

Предишния ми беше червен и сега пак съм с червен, но има разлика ... Може би зависи от фирмата производител !
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 5581 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 март 2008 - 12:22

датчика преди да се скапе тотално, започва да си измества проводимостта при по висока температура.

82градуса е ниско. перката трябва да изключи на 85-87някъде
  • 0

#9 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 март 2008 - 15:07

Зависи от датчика,заеби фирмата,виждал сьм какви ли не на какви ли не градуси.Тук им слагар диод да льже датчика и да включва на около 5 градуса по-ниско,карай смело.
  • 0
.

#10 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 22 март 2008 - 15:15

датчика преди да се скапе тотално, започва да си измества проводимостта при по висока температура.

82градуса е ниско. перката трябва да изключи на 85-87някъде

Lorinser предположих и това, че като започне да се скапва и отпушва на по-висока температура. Сегашния изключва на 82 градуса а включва перката на 85, значи е нормално благодаря ти колега щом ти го казваш на тебе имам вяра и се успокоих :) Благодаря и на тебе Бензи :)
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#11 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 март 2008 - 15:52

Публикувано изображение

http://pages.prodigy...one/MB_CTS.html

Е снимка как се льже датчика.Някой модели вьрвят на по-висока температура от други,на доста хора им писва и преправят.
  • 0
.

#12 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 22 март 2008 - 19:24

Публикувано изображение

http://pages.prodigy...one/MB_CTS.html

Е снимка как се льже датчика.Някой модели вьрвят на по-висока температура от други,на доста хора им писва и преправят.

Ей верно за тва не се бях сетил :) Браво :)
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#13 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6695 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 март 2008 - 19:46

Прави се за 10 минутки това,струва 3 кинта цялата шашма.12 цилиндровите нямат място под капака,само мотор и топт кабели по-старите години както и редовия шестак.Тия двата модела вьрвят около 8 градуса по-топли от осмаците и познай колко от собствениците им сменят студени термостати и им слагат тая измама.Аз който знам все е така,само аз сьм оригинал ма тия дни сьм му майката и аз,жената го кара,знам ли кьде ше му изври чайника.
  • 0
.

#14 mafiota^^^

mafiota^^^

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 173 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Dimitrovgrad
  • Автомобил:
    W124 200d 1986година
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2008 - 19:39

Другия път като ти направи мизерия датчика слагаш на буксата 1 кабелче на късо да стане и перката върти постоянно.
  • 0
Публикувано изображение

#15 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 24 март 2008 - 22:19

Другия път като ти направи мизерия датчика слагаш на буксата 1 кабелче на късо да стане и перката върти постоянно.

Аз така тествах дали е от датчика ... но когато ми загря нямах никакво кабелче :(
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни