Към съдържанието

  •  

Снимка

Вентилатор за охлажданетоНе бачка


  • Please log in to reply
21 мнения по тази тема

#16 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 март 2008 - 23:13

тогава бързо разглобяваш буксата и съединяваш женските пинове един за друг в прорезите :D
  • 0

#17 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 25 март 2008 - 10:39

тогава бързо разглобяваш буксата и съединяваш женските пинове един за друг в прорезите :D

И ти си прав колега :)
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#18 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 25 март 2008 - 12:40

Само на мен ли ми прави впечатление колко е чисто покрай тез датчици на снимката!! Даже прекалено :) :) :) :)
  • 0

#19 PreViouS

PreViouS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна

Публикувано 25 март 2008 - 12:50

Само на мен ли ми прави впечатление колко е чисто покрай тез датчици на снимката!! Даже прекалено :) :) :) :)

Има и такива маниаци :) При мене определено не е толкоз чисто, но това е и защото сега не му е времето на мия мотора :) иначе като се постопли още малко и съм там .. :)
  • 0
"Когато човек силно желае нещо, цялата Вселена му съдейства." - The Rock never die.. :P

#20 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 25 март 2008 - 21:12

Тоя не се брои,той е тук в Калифорния и ако не ти тече мотора проблема не ти е голям.Е го моя началото на Декември,сега е сьщия само не е льскаво,от тогава не сьм го мил.И под него е така :rolleyes:

Ония ден му вдигам капака да го погледна как ена една бензиностанция.
-Това е забранено господине...........
-Споко,няма да пипам,да видя само..............
-Ма той много чист........... :rolleyes:
Е ако е мрьсен какво да му гледам,сега а капне,а сьм го барнал веднага.

Публикувано изображение

Е с това долу 1:1 прьскам,чакам го 15 минутки и пароструйка вечерта.После 6 месеца само прегледи и леко пьрцалче тук и там,основно на 6 месеца.

Публикувано изображение

15:1 за гуми или 30:1 за какво да е друго.Под него пак с 1:1 като внимавам да не прьскам по гумени тампони,20 минутки и маркуча.
  • 0
.

#21 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 25 март 2008 - 22:14

Аз така тествах дали е от датчика ... но когато ми загря нямах никакво кабелче :(

Няма какво да тестваш
Заклинваш с гумени или подобни лентички(парчета) перката на по 120 градуса-уж за някакъв баланс (на пътя става и с клечки от близкота дърво) и караш до пенсия
Още не съм пенсионер и четири годин - бачка та се кине-86града и не мърда - зиме лете ,ден , и нощ
Па като имаш време тестваш с волтмери , оммери ,амперметри и галванометри , колкото си искаш
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#22 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 25 март 2008 - 22:22

Разбива вала така,не е лесно да бачка нонстоп.

Дьрпаш 2 кабела през джама,врьзваш ги за буксата и кьсо даваш като вдигне температура.Ако видиш зор може и едно копче да измькнеш от някьде и да го ползваш него.На Нисан поне както и на Пежо работи еле ако теглиш нещо.
  • 0
.




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни