Цени на части
Започната от PetarAngelov, 24 окт 2011 - 16:16:10
40 мнения по тази тема
#16
Публикувано 21 ноември 2011 - 19:03
На скоро разбрах ,че съм с рейка като почна да тропа. Смениха и некви неща и казаха че ще се върти по-леко, ама не стана А защо преди не са слагали рейки? По екстрираните с кутии ли са?
#17
Публикувано 21 ноември 2011 - 19:10
АбсолютноЩото си с рейка
Цени на това, за което си питал :
Накладки Ferodo
112лв предни
59лв задни
Дискове High Carbon на Ferodo
предни 278лв
задни 175лв
За амортисьори- тези за които мога да проверя, не ти вършат работа, ще се изгуби меката возия с тях
Този пост е редактиран от Алфонсо: 21 ноември 2011 - 19:18
#18
Публикувано 21 ноември 2011 - 20:29
Вместо Феродо АТЕ ще ме свършат по-добра работа и ТРВ също
#19
Публикувано 22 ноември 2011 - 02:28
TRW сериозно са си влошили качеството.
Доставих пистови ремъци и се оказа, че нямаше 2 еднакви... говорим за "уж" еднакви по номер. Разликата беше в дължината им. беше +/– 1см !!
От накладките им също не съм доволен. свирят и са дискоустойчиви.
Алтернативен, леко по-евтин, НО отлично качествен вариянт, са частите MEYLE-GERMANY.супер квалитет и не съм чул за рекламация или някой недоволен.Мога да извадя цените ако някой се интересува.
Доставих пистови ремъци и се оказа, че нямаше 2 еднакви... говорим за "уж" еднакви по номер. Разликата беше в дължината им. беше +/– 1см !!
От накладките им също не съм доволен. свирят и са дискоустойчиви.
Алтернативен, леко по-евтин, НО отлично качествен вариянт, са частите MEYLE-GERMANY.супер квалитет и не съм чул за рекламация или някой недоволен.Мога да извадя цените ако някой се интересува.
#20
Публикувано 23 ноември 2011 - 23:33
За ТРВ, не съм го очаквал. Има ли шанс да има турски ментаци като при Лемфьордер?
#21
Публикувано 24 ноември 2011 - 02:04
При Lemforder няма турски ментаци, а има Китайски копия, Това, че те са пръснати из цял свят-е друг въпрос. Дори смея да твърдя, че в момента контролът на производството в турция е доста завишен, въпреки че все още има нелегални работилници, които изработват и пакетират части, които не са по "Турският държавен стандарт"-демек са опасни!
Любими марки за нелегално копиране и внос на Българските търговци са: BEHR, BOSCH, Lemforder, Febi, Beru,Castrol, Mobil и др..
Такаче купувайте с повишено внимание и най-вече от хора които познавате. Внимавайте, защото продавача в магазина, почти няма шанс да знае за далаверите на шефа му.
за TRW не съм чул да имат-ментаци.
Въпросните ремъци бяха за М103 и М102 мотор.
Любими марки за нелегално копиране и внос на Българските търговци са: BEHR, BOSCH, Lemforder, Febi, Beru,Castrol, Mobil и др..
Такаче купувайте с повишено внимание и най-вече от хора които познавате. Внимавайте, защото продавача в магазина, почти няма шанс да знае за далаверите на шефа му.
за TRW не съм чул да имат-ментаци.
Въпросните ремъци бяха за М103 и М102 мотор.
#22
Публикувано 24 ноември 2011 - 08:46
да не ви отчайвам но в някои лъскави кутии се слагат и маде ин бг неща наречени части
въпрос на търговец/вносител
въпрос на търговец/вносител
#23
Публикувано 24 ноември 2011 - 22:38
Ужасно е.Всички популярни марки се имитират. Аз лично в АУТО + съм връщал части ( въпросния Лемфьордер), но за съжаление с тия ментаци.... нещата не вървят на добре
#24
Публикувано 25 ноември 2011 - 01:34
леко си минал... аз нацелих Castrol менте и сменях повдигачи след това-ама иди доказвай кво си сипал...
В България на пазара за авто части се правят НАЙ-крупни печалби с части-менте, затова и е най-голямо изкушението да ви метнат. Не се познават по цената. тя е изравнена с оригинала.
Виско BEHR китайско- 9 Евро/бр цена от Китай. Цена в БГ- 160лв. с отстъпката 130лв и си викаш: Ударих кьоравото...
имам и снимки на въпросното виско+кутията
В България на пазара за авто части се правят НАЙ-крупни печалби с части-менте, затова и е най-голямо изкушението да ви метнат. Не се познават по цената. тя е изравнена с оригинала.
Виско BEHR китайско- 9 Евро/бр цена от Китай. Цена в БГ- 160лв. с отстъпката 130лв и си викаш: Ударих кьоравото...
имам и снимки на въпросното виско+кутията
#25
Публикувано 25 ноември 2011 - 23:09
За съжаление разчиташ само на късмет и на добросъвестни търговци. Вече оригинал и фалшификата са еднакво качествени по външен вид, иначе...
#26
Публикувано 26 ноември 2011 - 00:41
добросъвестни търговци
Аз немога да си представя, как е възможно с ясно съзнание да продадеш шарнир менте-на човек, който можеби има семейство..
Можеби някой толкова се замайват от печалби, че дори не се замислят какво може да причини част-менте...
Можеби някои не са се замисляли-но сега ще напиша смъртно опасните части:
-спирачен диск менте-диска се чупи и колелото блокира.
-шарнир и накрайник-евтина метална сплав-която се къса при по-малко от изчисленото усилие-МПС-то става неуправляемо.
-спирачно масло-менте- течността кипва при по-ниска температура, или спирачната помпа неможе да направи налягане-оставате без спирачки.
Наскоро гледах по Дискавъри, че са разкрили цяла мрежа за разпространение и производство на части менте за пътнически-самолети... за какво става въпрос само!!
#27
Публикувано 26 ноември 2011 - 01:43
За да стане темата още по-интересна-намерих снимкит на виското-менте.
Да видим, кой ще познае какво не е наред в 2те картинки. Приятно забавление. След 2 дни ще ви издам тайните-как това виско за 9евро става "ОРИГИНАЛНО" за БГ пазара., да видим до тогава дали някой ще познае!! 7 неща са! По които ще познаете точно това менте.
PS:В момента виждате снимка на виското и кутията в почти суров вид. Нещо което НИКОГА няма да срещнете в БГ, защото моментално се преработват част от тези 7 характеристики.
Да видим, кой ще познае какво не е наред в 2те картинки. Приятно забавление. След 2 дни ще ви издам тайните-как това виско за 9евро става "ОРИГИНАЛНО" за БГ пазара., да видим до тогава дали някой ще познае!! 7 неща са! По които ще познаете точно това менте.
PS:В момента виждате снимка на виското и кутията в почти суров вид. Нещо което НИКОГА няма да срещнете в БГ, защото моментално се преработват част от тези 7 характеристики.
Прикачени файлове
#28
Публикувано 26 ноември 2011 - 10:34
Разликите който открих са в лепенката на кутията,като че ли има още една отдолу на нея.Сменя се че е произведено в Китай.Също така предполагам,че може да сменят и баркода,но като че ли и самата част не е бива много.Също така не трябва ли да има някаква щампа на самата част.Аз поне това открих за момента....
#29
Публикувано 26 ноември 2011 - 11:12
няма как да разчиташ на добросъвестни търговци, защото в бг всички са прекупвачи
и като някои на когото вярваш купи нещо от недобросъвестен и ти го продаде на теб става мазалото...
много малко хора (като лоринзер) ще се сетят че не трябва да препродават това виско... и да подтиснат алчността си...
и като някои на когото вярваш купи нещо от недобросъвестен и ти го продаде на теб става мазалото...
много малко хора (като лоринзер) ще се сетят че не трябва да препродават това виско... и да подтиснат алчността си...
#30
Публикувано 05 декември 2011 - 20:53
Колеги, на скоро отидох в D&V сервиз в люлин да ми видят амортисиорите. Казаха че им няма нищо като бяха на около 70% и нямаше няква огромна разлика между тях. Обаче все ми се струва че колата не вози като мерцедес. Доста ми потропва. В амортисиора има тропане само като се разгъне напълно. Мислех си че ако не е здрав ще ги сменя но сега се замислям дали има смисъл само за едното тропане да ги сменям. Честно казано малко ме дразни. Даже и по купето почнаха да поскръцват некои неща. Знам че е трудно да прецените по думите ми но ако можете да дадете някакъв съвет ще съм благодарен.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни