Цени на части
Започната от PetarAngelov, 24 окт 2011 - 16:16:10
40 мнения по тази тема
#1
Публикувано 24 октомври 2011 - 16:16
Колеги, някой може ли да ми каже горе-долу цените на амортeсьори (предни) за W211 Е 220цди 2002 класик. Интересува ме също и цената на дискове за спирачки и накладки. Благодаря!
#2
Публикувано 18 ноември 2011 - 19:39
Колега тук във форума има обяви за същата Е класа на части.Търсене по моргите му е майката.Но и колегата harkata те посъветва много добре...провери при дилъра....понякога детайли от този тип излизат по евтини нови отколкото втора употреба
Абе човек....щом влизаш пишеш и четеш във форум значи си грамотно момче.Е как може да пуснеш тема колко ми струват накладките ?
Има по 10 прозводитела......ти от кой искаш да ти отговорят ?
Точно 3 минути зад компа ти трябват за да разбереш.Сайтове бол.Цени всякакви....производители също.А пък ако се прежалиш и един два телефона да завъртиш........ехеее цар си да знаеш.А пък ако спреш в някой магазин да попиташ........и цена няма да имаш.
Без лоши чувства разбира се, но коментари от този род леко ме влудяват
Следващият път пиши ми едно лично ще ти свърша работа обещавам
Поздрави
Със сигурност си прав колега. Прав си че трябва да съм по-точен и по-грамотен. Просто беше късно вечерта и написах, мислех че някой ще ми отговори в бързината. ПО-интересното ми беше когато 1 месец никой нищо не написа. Не се влудявай и мен ме влудяват много неща, но понякога дори модераторите грешат. Сега бих попитал пак нещо за амортисиорите. Почетох по форума, но все пак ме вълнуват някои неща. ЗАведох да огледат от къде тропа след като всичко вече съм сменил горе долу. И се оказа че при разгъване на амортисиора се чува едно тропане. Иначе не са изпуснали още предните амортисиори. Чудех се дали да ги сменям. Както и какви да сложа. Най-важното за мен е да издържат висока експлоатация и да возят меко. Модела е Класик.
Този пост е редактиран от Subsonic: 19 ноември 2011 - 20:38
Разделих и преместих постовете в за амортесьорите в съответната тема на колегата
#3
Публикувано 18 ноември 2011 - 19:50
Най-важното за мен е да издържат висока експлоатация и да возят меко. Модела е Класик.
Колега....излезна точен за което евала
Така сега по темата.......имал съм същият случай като тебе.Сменявам всичко и продължава да тропа.Решавам и свалям амовете.И какво установявам.Амовете не са изпуснали но едния като го натисна надолу няма проблем.....ама като тръгне да се връща се усеща нещо като преплъзване ли да кажа.....незнам как да го обясня.Чукането беше съмвсем малко но това мен ме изнервяше и си купих нови и ги смених.Старите ми бяха БОГЕ и аз си купих естествено същите.купих си амове двойнодействащи......газ плюс масло.Досега съм има 190-ка, 210-ка, баща ми кара 140-ка и всички Бенцове са с амове БОГЕ.Досега не ми е изпускал нито един амортисьор с марка БОГЕ затова винаги си купувам такива.А и ми дават 2 години гаранция което не е малко.Моя съвет е марка БОГЕ газ плюс масло

By Batev
#4
Публикувано 18 ноември 2011 - 21:03
Еми да точно така е. Много трудно се установи от къде е шума. Бая я клатихме тая кола, а си е тежичка
Обаче тропането вече не ми се вижда рядко. А имаш ли представа оригиналните моите дали са газ +масло или само газ? И дали има разлика между елеганса и класика? Мерси предварително колега!
#5
Публикувано 18 ноември 2011 - 21:53
Разлика при амортисьорите има. В 3те варианта на 210 се използват Боге, Монро или Закс. Избирай между Боге и Закс, За Монро не си и помисляй
#6
Публикувано 18 ноември 2011 - 23:43
Един път се набутах с Монро, на BMW 5 и оттогава не искам да ги чуя!
Все едно лагерна количка подкарах...
Все едно лагерна количка подкарах...
#7
Публикувано 19 ноември 2011 - 19:17
Колеги, дали има различни Боге за класик и елеганс или са еднакви. И дали има разлика във возията?
#8
Публикувано 19 ноември 2011 - 19:59
Най-лесно е да се провери по ВИН.
А и във всеки сериозен магазин за части трябва по ВИН да ти напрaвят справка.
Edit: Проверих за w211, 220cdi, излизат много номера амортесьори. Но общо взето - различни са, да - за авангард номерът завършва на 00 13, за елеганс завършва на 00 14
Имаше още завършващи на 5500, 1100, 3300, 1500, 5600. КАто има значение и за кой пазар е колата.
А и във всеки сериозен магазин за части трябва по ВИН да ти напрaвят справка.
Edit: Проверих за w211, 220cdi, излизат много номера амортесьори. Но общо взето - различни са, да - за авангард номерът завършва на 00 13, за елеганс завършва на 00 14
Имаше още завършващи на 5500, 1100, 3300, 1500, 5600. КАто има значение и за кой пазар е колата.
#9
Публикувано 19 ноември 2011 - 21:50
По принцип като дължина и захват,амотисьорите на класик и елеганс са едни и същи.Разлика обаче в твърдостта определено има,има и разлика в твърдостта и на пружините за съответното ниво на оборудване.Само с амортисьори работата няма да стане и пружините трябва да се сменят иначе се обезмисля всичко.Неутрализират се и взаимно се изключват,като се обезсмисля и намаля действието на амортесьора с друга пружина.Изобщо тези два компонента амортесьор-пружина трябва да се разглеждат като една цяла система,която е неделима част.Със сигурност има и различни номера на амортесьорите в зависимост дали са за ''елеганс'' или ''класик''.Просто се качи и подкарай две еднакви 210 или 202 ки с оригинални амортесьори и различни нива на оборудване например ''елеганс'' и ''класик'' и ще усетиш сам разликата в стоенето на пътя и возията.То разликата в цената на двата модела не е никак малка,когато се поръчват като нови.И не си мисли,че тази разлика идва само от хрома по броните,лаистните и дръжките на вратите,от лъскавите колонки на вратите и от пластмасовите прагове и малко по-качествената и хубава тапицерия.Работата е там,че и по окачването е по-друго.То пита с кал не се прави-казват хората.
Бих те посъветвал както ти е писал и Гангстерчето-заложи на БОГЕ,аз бих добавил и че с лек компромис и Билщайн не са лоши,но НИКОГА не слагай Монро,питай патило,а не старило.
Бих те посъветвал както ти е писал и Гангстерчето-заложи на БОГЕ,аз бих добавил и че с лек компромис и Билщайн не са лоши,но НИКОГА не слагай Монро,питай патило,а не старило.
#10
Публикувано 19 ноември 2011 - 21:54
Феби Билщайн наистина не са лоши, но като че ли не са толкова издръжливи и качествени като Боге. А иначе разлика в амовета на класи и елеганс има, по номера на рамата ще ти кажат кои за теб,но ако ти кажат Монро-директно им поискай други
#11
Публикувано 20 ноември 2011 - 00:47
Колеги, за такива теми, в които някой пита за цени и услуги, предлагам да пишеме каквото знаеме, а ако не знаеме, нека си седи темата. Човека все пак пита ако някой знае да сподели, никой не е длъжен да рови.Защото писането във форума ни е безплатно, но въртенето на телефони и километри за разпитване е доста в днешно време. Ще дам някои настоящи цени от каталозите които имам, зада има все пак темата някакъв информарционен характер.
Аморт. SACHS
за твоя модел 211 Classic предни 192лв/бр
задни 170лв/бр
предни дискве TEXTAR
цената е различна според модела: но варира от 136лв/бр до 160лв/бр
предполагам че при теб ще е евтиният.
Накладки TEXTAR:168лв/комплекта
ATE: 162лв комплекта
цените се менят във времето!
Аморт. SACHS
за твоя модел 211 Classic предни 192лв/бр
задни 170лв/бр
предни дискве TEXTAR
цената е различна според модела: но варира от 136лв/бр до 160лв/бр
предполагам че при теб ще е евтиният.
Накладки TEXTAR:168лв/комплекта
ATE: 162лв комплекта
цените се менят във времето!
#12
Публикувано 20 ноември 2011 - 12:56
Какво ще кажете за тези амове? Като цена много добре, все пак 2бр. за цената на 1бр. горе-долу, а като качество?
Някой ако има отзиви да казва.
http://www.ebay.co.u...=item4cfb377741
Поздрави!
Някой ако има отзиви да казва.
http://www.ebay.co.u...=item4cfb377741
Поздрави!
#13
Публикувано 20 ноември 2011 - 17:40
Аз нямам оплаквания от Монро Рефлекса! Много по-приятна возия от Билщайн Б2.
Иначе тези ибейските, мислиш ли че някой ги е чувал като марка
Иначе тези ибейските, мислиш ли че някой ги е чувал като марка
#14
Публикувано 21 ноември 2011 - 17:44
Благодаря Ви много колеги! Мисля да сложа елегансови амортисъори. Пък ако трябва ще сменя и пружините. Според вас дали си заслужава и дали ефекта ще е осезаем. В момента малко ме дразни потропването на напречни фуги. Не мога да разбера защо старите мерцедеси не усещаха по този начин фугите и защо волана аджаба е доста по-твърд от предишните модели
#15
Публикувано 21 ноември 2011 - 18:03
Щото си с рейка
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА








