To битува и друго мнение-че трбва да се търсят само части,завършващи на 01.Там вероятността да я има совата била голяма...02 било също европейско,ама можело да има и L в триъгълник(хм..) а 03 и т.н. кой знай отде били (и също с буквата L)...
Та ще да е интересно да се види дали съществуват 03-ки с птицата и 01-ци с буквата...
Стари-нови:
http://www.zf.com/me...oerder_5to7.xls
...а, и дали един и същи стар номер съществува с нови два суфикса -например централна щанга за 115-ка. 10712 е преминала към 10712 01...после 10712 02(разбира се...)...и сега я спират от производство...
Ей каталога:
http://webcat.zf-tra...index.asp?SPR=4
Странни работи...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: oelbrenner
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 21
- Разглеждан: 2497
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Приятели
oelbrenner не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Taмпони Vaico или Lemforder - някакви наблюдения?
15 януари 2010 - 04:36
В тема:Спор засягащ разход на гориво.
22 ноември 2009 - 00:24
Гугъла на "принудителен празен ход"... писано е много.
В тема:Пак ми трябва специялен инструмент
20 ноември 2009 - 20:57
http://forum.offroad...ead.php?t=72039
например:
http://bgs-technic.c...gory.php?id=127
..цените са в първия линк,прикр.ексел файлове...
например:
http://bgs-technic.c...gory.php?id=127
..цените са в първия линк,прикр.ексел файлове...
В тема:Маслото и моите размисли
14 ноември 2009 - 14:39
Не бързай със залюченията..
-не се знае старото масло какво е било
-за течове гледал ли си..(да е поизмило мизерии по семеринги?)
-как го мериш
-докъде е на щеката-ако е около макс,дай му време да слезе до средата м/у деленият и пак гледай за разход..
Ей на,със същото масло на други ТД двигатели разход ми е дало 150-200 гр/10000 км...
Че не пълна синтетика(ПАО,естер)-не е,но не значи,че не е добро.
229.3 не е едно и също с 229.1-дори и по изискванията за макс.износ на някои възли при МБ тестовете за сертифициране.
-не се знае старото масло какво е било
-за течове гледал ли си..(да е поизмило мизерии по семеринги?)
-как го мериш
-докъде е на щеката-ако е около макс,дай му време да слезе до средата м/у деленият и пак гледай за разход..
Ей на,със същото масло на други ТД двигатели разход ми е дало 150-200 гр/10000 км...
Че не пълна синтетика(ПАО,естер)-не е,но не значи,че не е добро.
229.3 не е едно и също с 229.1-дори и по изискванията за макс.износ на някои възли при МБ тестовете за сертифициране.
В тема:Клапани на подкачваща помпа
14 ноември 2009 - 14:20
Съществуват 2 вида клапанчета:
-Бош 2 447 010 011-комплект 2 пластмасови клапанчета,2 пружинки и 2 медни дихтунги.Цена малко над 2лв. в Бош.
-Бош 2 447 010 044- 2 клапанчета като в този линк+2 зелени о-пръстена.Цена близо 20лв. в Бош.
Чети тук:
http://www.mbclub.bg...showtopic=12207
Вторият вид са използвани в по-ранните модели...впрочем и в Г-класи,тъй че не може да се извади заключене за хронология-пък и подкачващата помпа може да е била сменяна-стават различни модели FP/K 22M там...
-Бош 2 447 010 011-комплект 2 пластмасови клапанчета,2 пружинки и 2 медни дихтунги.Цена малко над 2лв. в Бош.
-Бош 2 447 010 044- 2 клапанчета като в този линк+2 зелени о-пръстена.Цена близо 20лв. в Бош.
Чети тук:
http://www.mbclub.bg...showtopic=12207
Вторият вид са използвани в по-ранните модели...впрочем и в Г-класи,тъй че не може да се извади заключене за хронология-пък и подкачващата помпа може да е била сменяна-стават различни модели FP/K 22M там...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: oelbrenner
- Privacy Policy