точиш маслото, сваляш маслената вана на автомата, сваляш филтъра и пред очите ти ще се появи мозъка. (вентил блока)
операцията по свалянето е лесна, отвиват се 20-30 болта 10тки, но почистването е сложно, трябват схеми. една съчма да объркаш--забрави да работи автомата.
тази операция най-добре да е свърши специялист като коко, или друг автоматик-майстер
Разбирам сега точно се пребирам от маистора и пробвах това дето ми каза с Т-обрасния Щифт и имаше ефективна корекция на 1-Оборот на щифта но пак остава малко предръпване не сам се качвал в др 124-ка която е евтомат и нз как точно варви един автомат които е на 100% здрав и как сменя и не сам сигурен дали е нормално за кутиата или не но се усеща как сменя лекичко не е само да усещаш само уборотите като сменя!!! А за майстор аз сам от варна и тука нз мн добър които прави такива неща а не искам да се доверявам на непознати майстори а както викаш това е прецизна работа и нз какво да правя койда питам или при кого да отида или в коя 124 автомат да се кача и да видя как трябва дае колега мн ме дразни като има нещо което не мога да оправя но благодаря пак