Към съдържанието

  •  

neznaam

Регистрация: 24 ное 2008
Офлайн Последно: 19 авг 2009 - 23:58:09
-----

Моите мнения

В тема:Конденз в купето

05 януари 2009 - 22:26

Благодаря, ти sob!
Благодаря, за пожеланията и ти и твоето сем и всички около теб за да най-вече здрави, всичко друго се купува. Пожелавам ти като зтанеш на 100 г. да те съдят за изнасилване на фотомодел в мерцедес. Относно отговора ти, задължен съм ти че си отделил толкова време за мен. Аз търсих тази клапа, под джапката а не в нея. За сега няма да предпиемам нищо, защото се застуди но при тървото затопляне ще се опитам да направя нещо по въпроса. След това задължително ще пиша какво съм направил. Имаш една почерпка от мен. Аз съм от Чирпан ако имаш път през него ще се радвам да се запознаем. Лека и доходна седмица.
P.S. -извинявай,че съм ти объркал nika- (sod)

В тема:Изгоря ми свещ.Къде е релето?

28 декември 2008 - 15:56

Да смениш маркучетата не ти трябват повече от 10 минути (поне на мен ми трябваха толкова, като изобщо незнаех какво правя!!!) Сваляш пластмасовия капак, сваляш стария маркуч, налагаш го до новия (понеже той се продава на метър), режеш колко ти трябва , набучваш го и си готов. При мен беше сложен някакъв черен който доста омекваше и няма да ти говоря каква смрад стана като почне да тече , то не да тече еми направо да се излива нафта .... важно, както казват другите колеги, само ОРИГИНАЛЕН маркуч !!!!! Успех !!!

Благодаря на всички за помоща. Вчера махнах пласмасовият капак и там беше пълно с нафта. Маркъчите за обратната нафта бяха станали на камък. Смених ги и засега нямам проблем. Спестих си 180лв., разминах се само с 8лв за 2 м. маркучи и сега мисля че всичко ще е наред. БЛАГОДАРЯ ВИ. Радвам се, че се намирам в този форум.

В тема:Конденз в купето

28 декември 2008 - 15:45

" Клапана можеше само автоматично да се затваря, след като ръчно го отварях. Най-вероятно това се дължи на пружината, която трябва да го отваря (това сигурно е пружината, за която си писъл по-горе). "

sod, моля те когато имаш време ми кажи къде се намира този клапан. Смених филтъра на купето и го търсих обаче неможах да го намерея. Ако имаш време кажи къде се намира, защото конденза неспира. Мерси предварително.

В тема:Изгоря ми свещ.Къде е релето?

26 декември 2008 - 17:50

Рифел, благодаря ти за съветите. Мога да го отремонтирам сам, обаче нямам гараж а сега с тези студове не ми се захваща за да нестане някой сакатлък и да си отворя работа повече. Ще видим първо дали е от маркуча и тогава ще поръчваме свещите. Ако е дюзата колата няма да работи добре а тя си пали, не си сменя оборотите и върви с 150-160 можели ако има проблем да се държи така колата. Благодаря на всички които помагат с каквото могат. Весела Коледа на всички и Щастлива Нова Година.

В тема:Изгоря ми свещ.Къде е релето?

23 декември 2008 - 18:42

Здравейте, колеги! И аз имам проблем, изгоряла свещ или по- точно може би е счупена. Колата ми е С 220D 1995г.. Проблема ми е следния, 3-те свещи са с букса (мисля, че така се казва),а само една е свързана с жици защото е сменяна, но само тя. Като питах ми казаха, че имало 2 вида с резба отгоре и без. Проблема дойде от там ,че онзи ден на 20.12. ми замириса на нафта и като отворих къпака видах, че от 3-тата свещ излизат брамбуци. Отидох на майстор и те установиха това но поради коледните празници немогат да я ремонтират сега. Искам да попитам, трябва ли да вземам и някакви гарнитури. Някой имал ли е подобен проблем и мога ли от някъде да си взема такава букса ,за да си е всичко комплект, колко може да ми струва ремонта. Предварително благодаря.