- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: dipo
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 32
- Разглеждан: 1739
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 51 годишен/шна
- Рожден ден: Октомвpи 1, 1973
-
Пол
Мъж
-
Град
Гоце Делчев
Моите мнения
В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин
08 декември 2008 - 22:48
[quote name='Богомил' date='8th December 2008 - 22:04' post='141662']
Да преди дроселовата клапа грешката е моя но не е трябвало да го правиш при работеш двигател тази процедура със смяната му с друг , ти сигурен ли си че си изчистил грешката ?
[/quot
Разбира се, и не разбирам защо се съмняваш в това. А смених при работещ мотор, точно заради това, за да разбера дали ще се отрази и ще запише грешка, защото до тогава нямаше. Това е. Знаеш ли искам да ти кажа и нещо друго, в момента чета в руски сайтове, точно за този проблем. Оказва се, според тях де, че тези ПМС, се смятат за доста надеждни, имат дълъг живот и практически не се повреждат. Но има едно условиееее, да бъде изправна ел. инсталацията, в моторният отсек, което в тези коли на 99.99% е напълно скапана. И точно от това произтичат всички ядове. Късо, съединение тук, или пък там и страдат отделни елементи от ПМС, грижещи се за правилната работа на агрегата. На едни им изгаря управлението на 2-3 или 1-4 цилиндър и палят трудно, на други и двете управления за 4-те цилиндъра, а на трети като моята управлението на горивото. Аз така смятам, и практиката го доказва. Обаче ако съм прав, някъде по инсталацията имам оголени кабели които са давали на късо в определен момент, и ако не ги открия, рискувам след смяната на ПМС да се върна в изходна позиция. Това налага извода да отстраня най-напред първопроблема. За това отправям молба към всички които са имали такъв проблем, да насочат къде да търся, защото не смятам да разглабям цялата кола.
Да преди дроселовата клапа грешката е моя но не е трябвало да го правиш при работеш двигател тази процедура със смяната му с друг , ти сигурен ли си че си изчистил грешката ?
[/quot
Разбира се, и не разбирам защо се съмняваш в това. А смених при работещ мотор, точно заради това, за да разбера дали ще се отрази и ще запише грешка, защото до тогава нямаше. Това е. Знаеш ли искам да ти кажа и нещо друго, в момента чета в руски сайтове, точно за този проблем. Оказва се, според тях де, че тези ПМС, се смятат за доста надеждни, имат дълъг живот и практически не се повреждат. Но има едно условиееее, да бъде изправна ел. инсталацията, в моторният отсек, което в тези коли на 99.99% е напълно скапана. И точно от това произтичат всички ядове. Късо, съединение тук, или пък там и страдат отделни елементи от ПМС, грижещи се за правилната работа на агрегата. На едни им изгаря управлението на 2-3 или 1-4 цилиндър и палят трудно, на други и двете управления за 4-те цилиндъра, а на трети като моята управлението на горивото. Аз така смятам, и практиката го доказва. Обаче ако съм прав, някъде по инсталацията имам оголени кабели които са давали на късо в определен момент, и ако не ги открия, рискувам след смяната на ПМС да се върна в изходна позиция. Това налага извода да отстраня най-напред първопроблема. За това отправям молба към всички които са имали такъв проблем, да насочат къде да търся, защото не смятам да разглабям цялата кола.
В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин
08 декември 2008 - 21:34
[quote name='Богомил' date='8th December 2008 - 19:48' post='141616']
Значи този датчик се намира след дроселовата клапа точно той се разваля от детонациите .
[/quot
Здравейте отново. Ей Богомиле, тоя датчик, дето пишеш сега и на колегата, не е ли преди дросела. Защото през него минава въздуха и чак тогава постъпва в дросела. След дросела са колекторите, нали тъй. Иначе каквото обещах направих. Закарах колата в друг сервиз, имат хората техника, за тоя Мерцедес. Закачиха я, нямаше никакви грешки, нито една. После на работещ двигател свалих тоя датчик дето мери температурата на въздуха, ако не се лъжа в Дата го пише IAT senzor , и сложих друг 2-ра употреба от колата на мой приятел дето е нямала газ никога и колата си му работи перфектно. Отново проверихме за грешка и даде такава на датчика за температура, изчистихме я и после оставих колата да изстине. Понеже днес бе доста хладно и след няколко часа изстина съвсем, запалих и пак си е същото, кашля, забива муцуната и вече ми писна, да се разправям с нея. Не стигаше това ами днес преди да направя това, започнаха да се включват двете перки на климатика, без да е включен, даже работят и при загасен мотор. Принудих се и махнах предпазител №29, 30А, та спряха, не ми се бута утре сутринта. Та са и това трябва да оправям. Не зная вече какво да кажа, обожавам тази марка, но само да я продам тази кола, не искам да чувам за такава от тези години с лай....... еко изолации на кабелите, дето се разпадат като пепел. Срам и позор за марката, може ли такъв пропуск, пълно разочарование. :slap
Значи този датчик се намира след дроселовата клапа точно той се разваля от детонациите .
[/quot
Здравейте отново. Ей Богомиле, тоя датчик, дето пишеш сега и на колегата, не е ли преди дросела. Защото през него минава въздуха и чак тогава постъпва в дросела. След дросела са колекторите, нали тъй. Иначе каквото обещах направих. Закарах колата в друг сервиз, имат хората техника, за тоя Мерцедес. Закачиха я, нямаше никакви грешки, нито една. После на работещ двигател свалих тоя датчик дето мери температурата на въздуха, ако не се лъжа в Дата го пише IAT senzor , и сложих друг 2-ра употреба от колата на мой приятел дето е нямала газ никога и колата си му работи перфектно. Отново проверихме за грешка и даде такава на датчика за температура, изчистихме я и после оставих колата да изстине. Понеже днес бе доста хладно и след няколко часа изстина съвсем, запалих и пак си е същото, кашля, забива муцуната и вече ми писна, да се разправям с нея. Не стигаше това ами днес преди да направя това, започнаха да се включват двете перки на климатика, без да е включен, даже работят и при загасен мотор. Принудих се и махнах предпазител №29, 30А, та спряха, не ми се бута утре сутринта. Та са и това трябва да оправям. Не зная вече какво да кажа, обожавам тази марка, но само да я продам тази кола, не искам да чувам за такава от тези години с лай....... еко изолации на кабелите, дето се разпадат като пепел. Срам и позор за марката, може ли такъв пропуск, пълно разочарование. :slap
В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин
07 декември 2008 - 20:03
Здравей колега става въпрос за другият датчик които е след дроселовата клапа които отчита температурата на въздуха , аз затова те питах дали имаш газова уредба ако си имал детонации е нормално да замине , то е нещо като дебитомер този датчик Смени го и нещата ще си доидат на место 99 процента съм сигурен че е в него прблема ти . Компютъра ти е наред .
Пак ти казвам елконаджиите са пълни неграмотници те имат общи данни за колите ,как работи този датчик общо инфо Аз се занимавам с персонални компютри и знам как работят компютъра не бърка никога тои възоснова на подаваните/алгоритъм/ му данни подава гориво , в случая датчика му подава че е 42 градуса както ти обесни в по-горният пост колегата zaaаx от там тои тръгва да ти подава по-малко гориво , а агригата е студен и кво става обеднена смес и ти като натиснеш газта тя почва да губи обороти тръгва и да гасне Смени го и работта ще бъде шест. А големият ти разход Zaaax ти обесни след смяната трябва да отидеш на елкон които имат софт за твоята кола за да ти изчистят грешката , бордовият ти компютър в момента работи в авариен режим от там ти дава завишен разход на бензин а колкото до завишеният ти разход на газ може да се дължи на много неща неправилен монтаж лоши свещи кабели и самата газова каква марка , има марки газови са си фабрични боклуци. за мен има само една марка и тя е Ловато.
А ако си мислеш че само при С класата имат този проблем много се лъжеш Е класата много повече електроника имат отколкото твоята W202 и възможните проблеми са в пъти повече да станат така че всичко е късмет.
Здравейте, отново. Говориш за датчика преди дросела, не след него. Ок, ще го сменя, макар, че го премерих, работи. В компютъра няма грешки, в момента, сигурен съм. Иначе газовата е Ловато, сложих я съвсем нова, и веднага след монтажа, започнаха детонации, оказа се от свещите, смених ги и всичко спря, кабелите и бобините са изправни. Ще сменя и този датчик, ще отида отново на диагностика, ще ги накарам специално да обарнат внимание на грешка в горивната система и ще пиша за резултата, дано се окажеш прав. Благодаря.
В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин
07 декември 2008 - 12:41
Точно и аз това си мислих бордовият компютър неможел да прочете даните това са пълни глупости то тази кола няма да може да бафне камо ли да запали от първият път за сетен път се убеждавам че тези хора са пълни неграмотници колега Zaaax много си прав. Копютъра според даните подавани му от тези два датчика определя горивот към дюзите .
Ок, но нали ви казвам, че смених този датчик 2 пъти, и няма промяна, кабелите му до ПМС са здрави, не ми идва друго на идея освен че наистина ПМС е причината. А най-лошото е, че заради този разход на бензин, монтирах АГУ, обикновена, и отново казус, колата гори прекалено мн. и на газ. Чудя се как така става, като при работата на газ, всички тия модули дето изброихме не участват изобщо. Чудна работа.
В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин
06 декември 2008 - 19:25
Здравейте ! Ами датчика се проверява изключително лесно.....сваляш го ...вземаш една чаша птапяш го вътре заедно с един термометър сваляш температурата до 0 градуса с малко лед и започваш да нагряваш чашата ..и съответно мериш как се променя съпротивлението и след това си го нанасяш на една крива ....после сравняваш кривите с таза на здравия и разбираш какво е положението..........има и още една тънкост...датчика за температурата на входящият въздух....той също е с обратна температурна зависимост.....когато е повреден компа определя 42 гр. ...и тогава се получава същият ефект.... висока температура на входящият въздух намалява килорода в едица обем и следователно компа намалява горивото .....колкото до напрежението на дюзата мисля че 12 волта са му много....системата работи на 5 волта ....има вероятност да изгорите дюзата а мисля че цената на една беше към 300 лв......та значи ПМС не се поврежда толкова лесно ....обикновенно става от късо съединение в бобините...но тогава не работят някой цилиндри....помислете при 800 000 автомобила от клас 180 и 200 и незнам колко си от Е класа...има естествено вероятност и да се повреди.....успех на всички....
Ейй, момчетаа, мисля че някъде по-горе писах вече, тоя датчик за температурата, дето стои отгоре на двигателя, под едно пластмасово капаче с емблемета на Мерцедес, го сменям 2 пъти. Първият намерих 2-ра употреба, и след смяната му нямаше никакво промяна. Веднага реших, че и той е прецакан, купих нов, ядец, същата работа. Освен това тоя датчик е с 4 крачета, комбиниран е и за вентилаторите на климатика. Рових в Дата, не успях да го разгадая как работи. Искам да уточня, че там където се намира, има и 2 тапи на блока, защото съм виждал W202, 200 бензин, с 3 датчика на това място, но като моята кола тук не открих. Даже се опитах новият датчик преди да го сложа да го премеря, някак между изводите за да сравня с моят какво съпротивление отчитат при еднаква температура. Е нищо не разбрах, нищо не отчита между изводите както и да го опитвах. Иначе при работещ топъл двигател, като сваля буската от датчика, пак не мога да я изфорсирам, като го свържа отново, работи. Не мога да хвана никаква логика. Иначе сега имам 3 датчика мислех да импровизирам с всички, смятах да ги загрявам и охлаждам, и да си обясня поне нещо, но няма как да свалям датчика при топъл двигател, заради напънатият антифриз. После тръгнах в друга посока, реших, че инсталацията е разрушена и започнах да разглабям на ред по кабелите, да имаше такива места с разрушена изолация но няма кабели на късо, поне докъдето стигнах. За да я прегледам цялата, се налага да почти да извадя двигателя. И не зная дали ме разбрахте но тая кола ми продъни джобовете, гори като луда, с риск да се повторя пак ще кажа, заради това, че не се форсира като я запаля, я оставям 4-5 минутки да поработи на място, цъка като часовник, направо мърка и чак след това потеглям и въпреки това ми дава разход градско каране 18-20 литра на 100км. Прекалено мн. е. За това никой до сега не можа да ми каже защо е така. А за момчето в Пловдив, няма какво лошо да кажа, логично обясни, че датчика си отчита правилно, но това нещо под казанчето за водата на чистачките, което се казвало ПМС, на което някои казват комутатор, било всъщност компютъра на горивната система, друг компютър в тази кола няма. Та този ПМС, /Примитив Мотор С........нещо на немски което не разбрах/, не е разчитал правилно температурата от температурният датчик. В моят случай, колата е студена, датчика показва студ, ПМС не разбира това и подава данни на горивната система за топъл мотор, пуска по-малко гориво, и бедна смес, а е нужно повече гориво и повече въздух, за това не иска да се форсира, когато загрее мотора, всичко си идва на мястото. Логично обяснение но това не ми обяснява огромният разход. Не зная вече, тази кола ме умори, аз също работя с коли, ел. техник съм но нямам сили, повече да се занимавам с нея. 6 месеца ми отне да търся проблема и нямам резултат, ще му се откачат пантите на предният капак вече, винаги и вдигнат, какво ли не проверих. Аз съм безсилен, за това потърсих тази помощ, писах в www.kolegi.info , но за момента няма спасителен пояс. Това е, заради любопитството си и заради това, да си обясня всичко, все още се ровя тук, иначе отдавна да бях забравил, ще я продам, това е лесно, но утре ще ме попита някой друг за решение на този проблем, добре е да има панацея, да си помагаме.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: dipo
- Privacy Policy