Да преди дроселовата клапа грешката е моя но не е трябвало да го правиш при работеш двигател тази процедура със смяната му с друг , ти сигурен ли си че си изчистил грешката ?
[/quot
Разбира се, и не разбирам защо се съмняваш в това. А смених при работещ мотор, точно заради това, за да разбера дали ще се отрази и ще запише грешка, защото до тогава нямаше. Това е. Знаеш ли искам да ти кажа и нещо друго, в момента чета в руски сайтове, точно за този проблем. Оказва се, според тях де, че тези ПМС, се смятат за доста надеждни, имат дълъг живот и практически не се повреждат. Но има едно условиееее, да бъде изправна ел. инсталацията, в моторният отсек, което в тези коли на 99.99% е напълно скапана. И точно от това произтичат всички ядове. Късо, съединение тук, или пък там и страдат отделни елементи от ПМС, грижещи се за правилната работа на агрегата. На едни им изгаря управлението на 2-3 или 1-4 цилиндър и палят трудно, на други и двете управления за 4-те цилиндъра, а на трети като моята управлението на горивото. Аз така смятам, и практиката го доказва. Обаче ако съм прав, някъде по инсталацията имам оголени кабели които са давали на късо в определен момент, и ако не ги открия, рискувам след смяната на ПМС да се върна в изходна позиция. Това налага извода да отстраня най-напред първопроблема. За това отправям молба към всички които са имали такъв проблем, да насочат къде да търся, защото не смятам да разглабям цялата кола.