Към съдържанието

  •  

bvuchev

Регистрация: 13 ное 2008
Офлайн Последно: 13 ное 2011 - 23:04:38
-----

Моите мнения

В тема:Белези на колянов и разпределителен вал за 124 200ТЕ 1990

22 септември 2010 - 22:46

Все пак ако не е проблем постнете скица - ще е полезна

В тема:двигателя гасне

26 януари 2010 - 19:10

Това от което ти зависи празния ход се казва "моторче за ПХ " то представлява стъпково моторче свързано към клапан ,който регулира въздуха (ако колата е на бензин) и въздуха+газта (ако им АГУ) Та проблема ти е в него. Намира се м/у двигателя и купето под въздушният филтер.


Ами мисля, че то работи. Скоро обаче сменях гуменото съединение което излиза от моторчето за ПХ. То е съставено от 3 части. : аз смених 1-вата в близост до моторчето, че беше пукната.2-рата е късо парче и 3-тата отива във въздушния филтър.
Понеже ги разглобих и трите, между 2-рата и 3-тата има конусовидна пластмасова част в която влиза вакуум-тръбичка. Възможно ли е да съм обърнал конусчето и от това да се получава проблема? На къде трябва да сочи острата част на конуса- към двигателя или към моторчето за празен ход?

Благодаря много за бързите отговори !

В тема:двигателя гасне

26 януари 2010 - 16:26

Агрегатите алтернатор и хидравлика натоварват двигателя,
и оборотите падат , но електрониката би трябвало да подаде сигнал и оборотите да се стабилизират.
Това по време на движение ли го прави или само когато работи на място?


Прави го на място. При включване на фаровете оборотите падат едва забележимо, при плътен ляв/десен падат рязко и гасне. В много редки случаи падат под 500 и пак се регулират, но като цяло гасне. В движение го прави пак
на 90 град. завой и е много неприятно да останеш без серво в момента на завиване :-(
Много би ми помогнало ако ми посочите кои е блока, които се грижи за автоматично подаване на газ в такава ситуация. Явно блока работи, но с някакво закъснение и преди сработването му двигателя гасне.