Сменихме свещите на 3-ти и 4=ти цилиндър и после пак на осцилоскопа - няма промяна. Някой знае ли какво означават пиковете "надолу" в графиката на осцилоскопа?Най-бързото което можеш да направиш е да смениш местата на свещите.В случая завърти четвърта и трета примерно и ако ти опуши четвърта значи проблема ти е определено само в четвърти цилиндър.
Ако обаче бубината ти подава ток към 1 и 4 цилиндър и не работи коректно 4 а 1-ви си е ок то тогава определено се насочи към кабел или лула.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: simeonovss
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 7
- Разглеждан: 1308
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Приятели
simeonovss не е добавил приятели
Последни посетители
-
Гост
16 апр 2009 - 09:49
Моите мнения
В тема:Тресе на презен ход
17 февруари 2009 - 02:27
В тема:Тресе на презен ход
06 февруари 2009 - 14:58
На високи обороти работи идеално. Само на празен ход претрисва и то не винаги, а понякога, когато е загряла. Обяснението беше, че бобината не била изгоряла, но не работела добре и не давала достатъчно добра искра. Доказателство - пиковете (надолу) на 1-ви и 4-ти цилиндър. Ако се сваляла бобината и се замери с уред ще покажело че всичко е наред, но всъщност не било така. Притеснява ме, че ако купя тая бобина и я сменя, да не е напразно. Дайте съвет!
В тема:Консумативи
07 януари 2009 - 02:50
Механична - MB ATF Dextron II D
Автоматична - MB ATF Dextron II D
На механичната ск. кутия ATF??? Ако не ме лъже паметта това е съкращение от Automatic Transmission Fluid
В тема:Е200 Драстичен спад на налягането на маслото на празен ход
26 декември 2008 - 11:05
Като е студена и като е загряла на 45- 50 гр. нямам п;роблем с налягането - не пада под 3 бара. Като я карам бързо - пак няма проблем, напр. след Цариградско показва 2.5 бара. Проблемът се получава в задръстванията - след 20-тина минути спри-тръгни и 90% работа на празен ход налягането спада рязко (държи около 0.5). В този случай ако вдигна оборототе маслото се вдига до 3, но не както при студен двигател ами стрелката стига до долния край на делението (3), съвсем малко под максималното и това е. Не се вдига повече.Пак ли Мобил сипа.
Отиди в някой сервиз да ти поверят налгането с истински манометър.Чак тогава може да си сигурен какво става понеже електриките може и да се базикат с теб,впрочем ако незнаеш имаш датчик за налягането и с ток ти се командва уреда на таблото а не е като примерно на 123 директно с маркуча в магистралата и реално да мери.
Нищо не казваш като е загряла примерно на 40-50 градуса колко е налягането.
P.S. Да си беше купил по-нов модел,те нямат манометър и какво става в мототра си е мистерия,ама така хората не се шашкат.
В тема:Е200 Драстичен спад на налягането на маслото на празен ход
24 декември 2008 - 00:51
Смених масло и филтър - сложих минерално 15W50. Резултат - по-равномерна работа на мотора на празен ход и по-високо налягане на маслото в сравнение с 10W40. Притеснява ме обаче, че като загрее добре (в задръстванията) маслото пак спада до около 1 бар и малко под 1. Какво да правя?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: simeonovss
- Privacy Policy