Здрасти,
Аз с мерцедеса нямам такива проблеми, но с другата кола - форд фиеста, ми се случи сега откакто почнаха студовете нещо подобно. Оказа се,че при предишен ремонт на спукан радиатор (било е лятото), майсторите са наляли само вода, вместо антифриз и като паднаха температурите, си замръзваше. Така колата си работеше, все пак при -5, -10 градуса много трудно ще прегрее, дори и да не се охлажда. Просто показваше, че загрява, а всъщност парното духаше студ. Налях антифриз и сега си е на 6. Не се пиша разбирач, но все пак нещо толкова обикновено също може да е причина, та дори и не в конкретния случай.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: LAN_Selot
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 4
- Разглеждан: 2925
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 36 годишен/шна
- Рожден ден: Юни 16, 1988
-
Пол
Мъж
-
Град
София
Моите мнения
В тема:Студ парно
12 януари 2009 - 22:06
В тема:Сервизни км от А в Б и скрити менюта
30 ноември 2008 - 23:18
Здравейте, нека и аз се включа с първото си мнение Отскоро си имам W203 и се кефя страшно да я бъзикам по всеки възможен начин. Значи по темата - за мойта W203, която е 2001г., това с трите натискания не става. Въпреки това, скритото меню се изкарва като отида на екранчето със средния разход ( там ги има още изминатите км и минути на пътуването ). Ключът трябва да е в позиция 1. След това задържам Reset копчето за около 30 сек. Данните се рестартират, обаче после излиза и скритото меню. Така и не успях да извадя информацията за волтажа на акомулатора, но излизат модела на двигателя, версията на софтуера и количеството масло. Като цъкна стрелка, излиза и опция за включване на DINO режим, което май изключва напълно ABS, тракшън и т.н. Надявам се, че съм бил полезен.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: LAN_Selot
- Privacy Policy