Нямате спомен за случката ,защото беше преди около година, пък и ви нямаше там. Дойдох да искам обяснение, дори намерих кой е майстора. Ако не можете и не знаете как се прави / дори и при скъсан болт/ ,мога да ви обесня...! Разбира се ,че ще защитите майстора си и репутацията на сервиза.....няма нищо лошо в това, но само в случай ,че знаете фактите! Живи и здрави , губите клиент, но едва ли ли ви интересува...!?!?
Ако не се интересувах, нямаше да има диалог...Майсторът, който е правил този ремонт вече не работи в нашия автосервиз, поради зачестили оплаквания. Благодаря за Feetback-a , опитваме се да сведем до минимум подобни грешки и се извинявам за създаденото неудобство. Ако решите да бъдете отново наш клиент , сте добре дошъл и ще бъдете компенсиран. Поздрави