Мислех си дали може да се провери във сервиз по-обстойно. Не само на компютър, но и отделно окачването, лагери, компресията на двигателя, помпи и т.н..
Колко би струвал такъв преглед в добър сервиз в Германия?
И още наистина какво означават допълнителните бележки на немски в описанието след екстрите? - 1.Hnad, Euro3, Klima, Ex Taxi, irrtümer / Änderungen / Tippfehler und Zwischenverkauf vorbehalten.
Тези таксиметрови фирми нямат ли оторозиран сервиз, където регулярно да си преглеждат автопарка?
И все пак не разбирам каква е разликата от това да си купиш кола от частно лице на 300-400 хил. км. и такси с подобен пробег, ако приемем, че и тази е на толкова. Каква е гаранцията, че частното лице се е грижело подобаващо за колата, а таксиджията не? Просто всичко ми се струва въпрос на качествен преглед преди покупката.
Вие за какви скрити дефекти се сещате, които не могат да се установят при пробното каране, а вече да съществуват?
Станислав
Регистрация: 26 окт 2008Офлайн Последно: 06 ное 2008 - 15:36:44





Публикации
Не казвам
