Евакуация за тези край океана. На нас ни спря тока, и малко листа по колата, и това беше. Днес слънце и къс ръкав, все едно нищо не е имало. Виж надолу към NY/NJ ги удари.Абе зарежи тоя футбол. Ходи да се евакуираш,че Санди иде баш при теб.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: BAPHA
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 78
- Разглеждан: 5557
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Бостън
Други данни
-
Автомобил
2008 W204 C350 Sport 268hp
2012 Toyota Venza
36
Excellent
Инструменти
Последни посетители
#299085 Малко футбол
Публикувано от BAPHA на 30 октомври 2012 - 18:39
#297202 Новата А класа
Публикувано от BAPHA на 08 октомври 2012 - 19:19
Честито, Ками, супер е колата - абе новото си е ново!
Само безаварийни и безпроблемни километри да й навърташ!
Само безаварийни и безпроблемни километри да й навърташ!
- 1
#295902 ЧАТ-ТЕМА
Публикувано от BAPHA на 23 септември 2012 - 21:41
Без никакво съмнение - абсолютна измама. Такива ги има във всеки сайт за продажби, на какво ли не - коли, телефони, компютри, и какво ли още не. Едно е продажбата да мине през ибей, където има поне някаква горе-долу защита за продавача, друго е в свободния интернет на принципа "дай си банковата сметка, трите имена, и цялата си информация, и пусни колата, пък чакай парите"...Какви ли не схеми има по темата; питай го тоя как мисли да плати - ако ти каже, че ще ти плати с чек, но ще ти прати доста повече пари от цената на колата "за да си приспаднеш за разходи, транспорт, и тн, а пък да му върнеш разликата", бягай надалече...По повод обявите за коли вижте какво запитване получих (ако някой мод прецени може да е сложи в отделна тема) - първи имейл
"Hello Mr I read your announcement and I would like to know if your car is always available because I would like to buy him and I ask you to send me more photos and more details of the car. If we reach all right we shall speak about the method of payment. By hoping to read to you, receive my sincere friendships. Watch to answer me with your e-mail address my following address: [email protected] Mr GRIBEL 00225 4695 0955 "
отговор - "Hello Mr. Jean,
The car is still available. What additional details do you want to know? I didn't get where are you from?
следващ имейл - "Hello Emil
I thank you for your answer and also for photos and the car is very clean and I ask you to send me a copy of the register of the car and its final sale price.
I am a French citizen and I did not live in France but in IVORY COAST and it is in this country where the car has to come and I you sending a copy of my passport so that you know to whom you sell your car.
What is the port the closest to you?
If we reach an agreement then I shall tell you which information to supply so that my banker can make the payment on your account.
By hoping to read to you, receive my sincere greetings.
Mr GRIBEL"
И да му изпратя талона, мисля да залича един - два символа, измама ли ви се струва....и аз не знам, сега ще се поразровя да видя дали има някоя подобна в интернет.
Едно време маса хоря изгоряха от пирамидите, хем тогава почти всеки от нас имаше познати и приятели, които лично ти "гарантираха", че няма измама, а какво се оказа после? Смятай за нещо такова като продажба по интернет с купувач от Африка, което едва ли се е случвало на някои от познатите ти да завърши успешно...
- 1
#295050 Apple тема :)
Публикувано от BAPHA на 15 септември 2012 - 21:39
Да, обикновено печалбарството е движещата сила на всяка компания. Сякаш Самсунг отварят домове за деца с парите от галакситата?
Дизайна не бил променен...защо им е да променят дизайна, при положение, че айфона дължи успеха си именно на дизайна? Вече 6 модел се продава успешно защото има същия изпитан дизайн с някои подобрения от предния модел, продажбите го доказват.
Дизайна не бил променен...защо им е да променят дизайна, при положение, че айфона дължи успеха си именно на дизайна? Вече 6 модел се продава успешно защото има същия изпитан дизайн с някои подобрения от предния модел, продажбите го доказват.
- 1
#294990 Android vs Apple
Публикувано от BAPHA на 15 септември 2012 - 01:09
Така е, но това си е нормална човешка черта - нещо или някой като стане прекалено популярен започва да дразни определени хора. Вместо да е радват феновете на Андроид, че благодарение на популярността на айфона се появиха галакситата и останалите им модели, те бързат да оплюят всеки, който дръзне да хареса епъл? Интереса в момента към телефона е огромен, така че продажбите ще си вървят много добре, защото потребителя гласува с парите си, а не по форумите. А пък ако не върви добре - пак няма лошо - нали по този начин епъл ще се амбицират наистина да подобрят модела другата година? Така или иначе за тези, които си търсят нов телефон, и Самсунг, и айфон, и дори Нокия с новата Лумия предлага нещо интересно. А в случая на Нокия добре, че бяха андроид и епъл да накарат любимата ми някога марка да се сети, че погубваше невероятен хардуер с безумно бъгав софтуер.Голям трън в очите е тази амерканска компания Чак пък толкова, все едно продават химически оръжия
За всекиго по нещо, и то добро - какво по хубаво от това?
- 2
#291656 Авторски снимки
Публикувано от BAPHA на 07 август 2012 - 04:54
#291655 ЧАТ-ТЕМА
Публикувано от BAPHA на 07 август 2012 - 01:46
Ками, ГТ-то ще ти заспи, класи над А-йляка е, ако сравнението е между тези двете, няма какво да го мислиш Външността...е, с повечето се свиква, важното е от вътре да кефи, нали все пак там ще прекарваш повечето време
- 1
#285532 Android vs Apple
Публикувано от BAPHA на 12 юни 2012 - 05:24
Реално никой няма нужда. То и от тези апликации по които са пощурели всички никой няма реална нужда, но хората сами откриват нужда като им се предложи нов продукт. Даже по-скоро нуждите ни се определят от компаниите, и то от тези, които го умеят най-добре. Дори мотото на Епъл е такова - потребителя не осъзнава от какво има нужда докато не се запознае с някой от техните продукти. Мисленето им (а и не само не Епъл) не е съвсем лишено от логика защото ако гледахме наистина нормалните си нужди, то на кой му трябва кола с над 200 коня и повече от 6 цилиндъра, примерно? Ами S63, къде можеш реално да й изпълниш ресурса, от дупки и ограничения на скоростта? Същото и при технологиите. Има модели лаптопи и телефони за почти всеки тип потребители, а тези които могат да си позволят продуктите им могат само да бъдат доволни от предложените иновации. То и за часовниците които са водоустойчиви на примерно 200 метра има лаф, че е излишно, защото никога няма да ги ползваш на тази дълбочина, но е хубаво да знаеш, че като влезеш под душа с тях нищо няма да им стане.
- 1
#283992 ЧАТ-ТЕМА
Публикувано от BAPHA на 01 юни 2012 - 04:41
Най-скъпите коли за поддръжка
Американската консултантска агенция Edmunds предлага доста любопитна услуга. Чрез нея всеки може приблизително да определи разходите, които ще му коства поддръжката на нов автомобил през първите пет години след покупката.
На базата на тези данни изданието 24/7 Wall st. прави интересна класация, която определя десетте най-скъпоструващи нови автомобили за поддръжка. Както може би се досещате, всички возила са от т.нар. премиум сегмент или са от класа на суперкарите.
Интересното е, че и при десетте модела сумата, необходима за поддръжката на автомобила за първите пет години от живота му, надвишава цената на колата като нова. Още нещо любопитно е, че хиперкарът Bugatti Veyron въобще не попада в класацията, докато там присъстват четири Mercedes-а.
Ето как изглежда класацията на 24/7 Wall st., която спокойно можем да наречем "Топ 10 на автомобилите, които могат да разорят собствениците си". Първата цифра показва разходи по автомобила през първите пет години, а втората - първоначална цена на автомобила.
Mercedes-Benz SLS AMG — $245 469 / $210 875
Audi R8 — $193 429 / $170 175
BMW Alpina B7 — $153 150 / $133 445
Mercedes-Benz CL-Klasse — $142 558 / $121 671
Mercedes-Benz SL-Klasse — $129 588 / $106 718
Lexus LS 600h L — $129 542 / $119 019
Mercedes-Benz G-Klasse — $126 714 / $108 900
BMW ActiveHybrid 7 — $122 076 / $101 545
Range Rover — $118 158 / $88 862
Nissan GT-R — $117 892 / $91 830
В тази сума основното перо е обезценката на колата, също включват бензин, данък, застаховка, и тн, иначе без да се спомене какво точно влиза в уравнението наистина изглежда, че едва ли не се очаква за ремонти да се даде по-голяма сума, отколкото струва колата. Още повече, че колата е в гаранция за тези години. Ето една примерна разбивка за 2012 ЦЛ63, и какво точно се смята, за всяка от първите 5 години: http://www.edmunds.c...style=101398186Рошене, аз не знам какво са смятали, може би данъци, ама за чисто нов МБ, който за 5 години да кажем ще навърти 100-150к км. пробег какво толкова ще поддържаш за близо 246 000 долара. Значи или колата е калпава или друго товари...............някакви измислени сервизирания.
- 1
#280487 ЧАТ-ТЕМА
Публикувано от BAPHA на 07 май 2012 - 00:41
Абе за колегата може и да свърши работа - ако е само паркет/теракот, и няма гъсти килими, защо не? Парите обаче са си сериозно, и всичко се свежда до съотношението между пари/време/качество.
- 1
#279628 Авторски снимки
Публикувано от BAPHA на 01 май 2012 - 03:49
#279429 ЧАТ-ТЕМА
Публикувано от BAPHA на 29 април 2012 - 16:19
Ето ти малко информация за агрегатите: http://en.wikipedia....Benz_engines#V6
Моторите са М112 и М272, за годините които те интересуват.
Моторите са М112 и М272, за годините които те интересуват.
- 1
#270682 ЧАТ-ТЕМА
Публикувано от BAPHA на 28 февруари 2012 - 06:39
Ками, да ти кажа, и с 4 врати пак идва леко тесничко отзад, особено с дете и още един човек, иначе е перфектната кола. На моята детското столче е все още обърнато назад и предната седалка трябва да й опре плътно, ако някой иска да седне отпред. Успех и дано станем с една повече W204-китеДам,влизах и в нея..ама няма да ми е удобна с детето и бабата отзад с тези две врати..не че съм хукнала да вземам, но а класата ме предава всеки ден та..се оглеждам
- 1
#264626 Авторски снимки
Публикувано от BAPHA на 21 януари 2012 - 19:28
#264304 Авторски снимки
Публикувано от BAPHA на 20 януари 2012 - 03:39
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: BAPHA
- Privacy Policy