Здрасти dipo направи това и ще ти се оправят нещата , нали сме си фенове на най-великата марка трябва да си помагаме.
![]()
![]()
Ако на колегата проблема се разреши модераторите трябва да е постнат темата в главната страница на C-класа > Проблеми и ремонти за постоянно и да не е махат .
Здравейте момчета,много се радвам че темата ми търпи продължение.Явно проблем го има и при други.На мен колата си ми харесва страшно много само да не беше тоя проблем,така че все още не съм изгубил надежда че може да се оправи и да не елза смяна компютъра.Колата е с агу LANDY RENZO мисля че така се пишеше,но който ги знае ще ме разбере.Още като я сложих и се получи една лека детонация после смених свещите и от тогава всичко е ок с нея.Вече 1,5 г карам без ядове с газта като разход ми дава смесено 10-11л а градско 13-15 л в зависимост от външната темп.На бензин обаче ми се струва че ми е вдигнала разхода.Ще се повторя но ще кажа отново проблема си пък ако може и да се оправи по безболезнено.Както и при другия колега колата пали от раз независимо от темп. отвън,но подам ли й газ първо забива,губи обороти даже и на 2,3-4 цилиндъра и после изведнъж се изфорсирва.Трябва да й подавам газ плавно за да вдигне обороти и да тръгне,но после като превключа на 2-ра скорост забива и пак изведнъж набира.Като загрее се оправя.Чистил съм дюзите с ултразвук,после казаха че е от помпата,но след като я замериха се оказа че работи нормално.В Казанлък в един сервиз я закарах и там момчето я огледа,обясних му какво прави и беше категорчен че комп. е заминал,в смисъл не чете правилно данните от темп. датчик.Затова сложи някакво приспособление на термистора на този датчик да кара компа да пуска повече гориво защото сместа е била бедна от към бензин и сега е малко по добре.По бързо се форсира но пак забива първоначално.Не знама да има друг такъв датчик за въздуха,няколко път му насочвах вниманието към други места , но той е категоричен че е компа.Също каза че инсталациите им били много калпави,на моята почнала да се разпада изолацията но само външната,кабелчетата са добре но каза че трябва да му я остава 2-3 дни да я огледа обстойно сутрин като е студена какво точно прави за да е на 100% сигурен. Ако някой все още има идея какво може да е и как да се оправи пишете да обменяме информация.И аз ще помагам с каквото мога,тук при мен няма свестин сервиз макар че отвориха такъв на Мерцедес но там не приемат такива коли с АГУ.Благодаря още веднъж.