Към съдържанието

  •  

firenick

Регистрация: 16 окт 2008
Офлайн Последно: 13 дек 2008 - 21:30:13
-----

Моите мнения

В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин

08 декември 2008 - 14:15

Здрасти dipo направи това и ще ти се оправят нещата , нали сме си фенове на най-великата марка трябва да си помагаме. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:

Ако на колегата проблема се разреши модераторите трябва да е постнат темата в главната страница на C-класа > Проблеми и ремонти за постоянно и да не е махат .


Здравейте момчета,много се радвам че темата ми търпи продължение.Явно проблем го има и при други.На мен колата си ми харесва страшно много само да не беше тоя проблем,така че все още не съм изгубил надежда че може да се оправи и да не елза смяна компютъра.Колата е с агу LANDY RENZO мисля че така се пишеше,но който ги знае ще ме разбере.Още като я сложих и се получи една лека детонация после смених свещите и от тогава всичко е ок с нея.Вече 1,5 г карам без ядове с газта като разход ми дава смесено 10-11л а градско 13-15 л в зависимост от външната темп.На бензин обаче ми се струва че ми е вдигнала разхода.Ще се повторя но ще кажа отново проблема си пък ако може и да се оправи по безболезнено.Както и при другия колега колата пали от раз независимо от темп. отвън,но подам ли й газ първо забива,губи обороти даже и на 2,3-4 цилиндъра и после изведнъж се изфорсирва.Трябва да й подавам газ плавно за да вдигне обороти и да тръгне,но после като превключа на 2-ра скорост забива и пак изведнъж набира.Като загрее се оправя.Чистил съм дюзите с ултразвук,после казаха че е от помпата,но след като я замериха се оказа че работи нормално.В Казанлък в един сервиз я закарах и там момчето я огледа,обясних му какво прави и беше категорчен че комп. е заминал,в смисъл не чете правилно данните от темп. датчик.Затова сложи някакво приспособление на термистора на този датчик да кара компа да пуска повече гориво защото сместа е била бедна от към бензин и сега е малко по добре.По бързо се форсира но пак забива първоначално.Не знама да има друг такъв датчик за въздуха,няколко път му насочвах вниманието към други места , но той е категоричен че е компа.Също каза че инсталациите им били много калпави,на моята почнала да се разпада изолацията но само външната,кабелчетата са добре но каза че трябва да му я остава 2-3 дни да я огледа обстойно сутрин като е студена какво точно прави за да е на 100% сигурен. Ако някой все още има идея какво може да е и как да се оправи пишете да обменяме информация.И аз ще помагам с каквото мога,тук при мен няма свестин сервиз макар че отвориха такъв на Мерцедес но там не приемат такива коли с АГУ.Благодаря още веднъж.

В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин

08 декември 2008 - 14:10

Здрасти dipo направи това и ще ти се оправят нещата , нали сме си фенове на най-великата марка трябва да си помагаме. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:

Ако на колегата проблема се разреши модераторите трябва да е постнат темата в главната страница на C-класа > Проблеми и ремонти за постоянно и да не е махат .


Здравейте момчета,много се радвам че темата ми търпи продължение.Явно проблем го има и при други.На мен колата си ми харесва страшно много само да не беше тоя проблем,така че все още не съм изгубил надежда че може да се оправи и да не елза смяна компютъра.Колата е с агу LANDY RENZO мисля че така се пишеше,но който ги знае ще ме разбере.Още като я сложих и се получи една лека детонация после смених свещите и от тогава всичко е ок с нея.Вече 1,5 г карам без ядове с газта като разход ми дава смесено 10-11л а градско 13-15 л в зависимост от външната темп.На бензин обаче ми се струва че ми е вдигнала разхода.Ще се повторя но ще кажа отново проблема си пък ако може и да се оправи по безболезнено.Както и при другия колега колата пали от раз независимо от темп. отвън,но подам ли й газ първо забива,губи обороти даже и на 2,3-4 цилиндъра и после изведнъж се изфорсирва.Трябва да й подавам газ плавно за да вдигне обороти и да тръгне,но после като превключа на 2-ра скорост забива и пак изведнъж набира.Като загрее се оправя.Чистил съм дюзите с ултразвук,после казаха че е от помпата,но след като я замериха се оказа че работи нормално.В Казанлък в един сервиз я закарах и там момчето я огледа,обясних му какво прави и беше категорчен че комп. е заминал,в смисъл не чете правилно данните от темп. датчик.Затова сложи някакво приспособление на термистора на този датчик да кара компа да пуска повече гориво защото сместа е била бедна от към бензин и сега е малко по добре.По бързо се форсира но пак забива първоначално.Не знама да има друг такъв датчик за въздуха,няколко път му насочвах вниманието към други места , но той е категоричен че е компа.Също каза че инсталациите им били много калпави,на моята почнала да се разпада изолацията но само външната,кабелчетата са добре но каза че трябва да му я остава 2-3 дни да я огледа обстойно сутрин като е студена какво точно прави за да е на 100% сигурен. Ако някой все още има идея какво може да е и как да се оправи пишете да обменяме информация.И аз ще помагам с каквото мога,тук при мен няма свестин сервиз макар че отвориха такъв на Мерцедес но там не приемат такива коли с АГУ.Благодаря още веднъж.

В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин

02 декември 2008 - 15:51

Здравейте момчета, и аз имам същият прблем. Даже като забие муцуната колата се чува нещо като слабо кихане, лека детонация бих я определил. Но не разбрах, само защото не пишете за това кок ви е разхода че моята нещо излиза от всякакви граници. Чудя се дали е от този проблем или от нещо друго. Ще проверя и аз дюзите с ацетоновият метод и ще споделя. Благодаря за темата точно това търсех. Забравих да добавя, аз също съм от провинцията и тук няма диагностици които да схванаха какъв е проблема, нищо не казвам за тях защото съм на мнение, че може би са нямали такъв проблем, а се налага да помислиш малко, както споделя колегата. Аз също работя с коли но в друга област, та се наложи сам да се ровя за проблема си, защото изчерпах всички други възможности тук. Дано сме си полезни. Очаквам да чуя и колегата как е оправил нещата.


Здравей,за съжаление нещата при мен си остават така,с подобрения на температурния датчик от страна на монтьора и сега е малко по добре,но все още си стои този проблем.Това "кихане " дето споменаваш се дължало на бедна от към бензин смес.Аз продължавам да я карам предимно на газ колата и върви по добре от на бензин,явно ще се наложи смяна на компа. за да се оправи напълно.Желая ти късмет и дано не се стигне до там - че много скъпо.

В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин

10 ноември 2008 - 16:53

Здравей,днес говорих с моя майстор за това дето ми каза,стана ми ясно че всичко това той го направил / без да замерва помпата защото аз му казах че са я замервали/ и е сигурен на 99 % че проблема идва от компютъра,увеличил е показателите на термистора на топл. датчик за да пуска повече гориво.Та явно засега така ще е положението,дано поне не се влоши повече. :rolleyes:

В тема:Компютър за С 180 / 95 г. бензин

09 ноември 2008 - 12:13

Здрасти ! Моите дюзи ги чистих два пъти с ултразвук....и ефекта беше нулев....някъде във форума прочетох че колега ги е честил с лакочистител за нокти и ефекта е бил значителен...за това си купих ацетон и реших да пробвам...наистина се почистват идеално ....вземаш една сприцовка и един трансформатор на 5 V изапочваш да впръскваш ацетон през дюзите като едновременно с това отваряш и затваряш дюзат докато започне ацетона да излиза като мъгла и при най лекото натискане на спринцовката...гарантирам ти че ще се изчистят ...а стоя ултразвук само си даваш парите....аз дори си купих вана...голяма глупост... между другото аз съм от един град до В.Търново и в нашият район също няма къде да ти направят диагностика...при едно ходене до Варна за 18 лв. човека ми каза че на компютъра му няма нищо , а също ми предложи да ми изчисти дюзите но тогава нямах време.... а има и доста програми които ти прочитат компа и ти съобщават за грешки , но това можеш и сам да го направиш с един светодиод , схемата я има в аутодата и в някои руски сайтове...елементарна е. това което е направил твоят маистор ...най вероятно ти е монтирал последователно на температурният датчик още един термистор около 1 кОм с което увеличава времето на впръскване / т.е лъже компа ,че температурата на двигатела е примерно с 10 или 15 градуса по ниска /и нещата се подобряват ...и така става ,но трябва да видиш при загрял мотор какви са стоиностите на Ламбда сондата, те трябва бързо да се променят от 0,2 V до 0,8 V , ако стоиноста е над горната граница значи е богата и трябва да намалиш стоиноста на допълнителният термистор примерно на 0,8 кОм, и обратно ако е малка да я увеличиш.....но това е един вид побългаряване...работи защото съм го пробвал...същото мажеш да направиш и на газ анализатор но то е свързано с определени разходи а и по-вечето автомонтьори / изключвам хората в специализираните автосервизи/ и представа си нямат какво правят....


Здравей,благодаря ти че не ти е писнало от мен и продължаваш да ми отговаряш,но всичко това би трябвало да го знаят така наречените "майстори" а не аз да им давам акъл,тази кола я имам от 1,5 г е все още не съм запознат с подробности по двигателя ,трансмисия и т.н. за да знам къде да ги насоча.Аз му обяснявам проблема той да се оправя само че като я закачи на компютър и казва че всичко й е наред,да ама не,не съм доволен как върви.Тук в Сливен отвориха сервиз на Мерцедес но не искат да я приемат защото била с АГУ,но истината май е че и там са същите пишман майстори.Ще поговоря с този майстор пак,ще му насоча вниманието върху тез неща дето ми каза и ще се разбера с него кога да му я закарам,ще трябва да му я оставя поне 2 дни за да я проследи.