Обаче така и не разбрах как!
Разглобих, почистих и сглобих всичко, ето я и пущината-регулатор. Niknd замери токовете и всичко си беше наред. Като го махнеш обаче от радиаторчето загрява и след 5-6 секунди изключва. Между другото на малка перка на таблото към вентилатора отива около 1,7V, на голямата около 4,3V , а на Авто играе според зависи колко градуса му задаваш.
Май цялата работа дойде от вентилатора. Напръсках с почистващ спрей за спирачки втулките, после малко ВД40, развъртях го направо на акумулатора, после пак почистващия спрей и накрая литиева грес на втулките. Спря да скърца и това беше - колкото и каквото да пробвахме си работеше. Като си върнах лентата си спомних че поне месец въобще не бях го пускал парното и климатика и май нещо втулките са се били вдървили, те и без това преди си скърцаха.
Оказа се, че 124 има датчик вързан и към скоростомера и той също подава данни към регулатора - демек: въздушния поток към купето да зависи и от скоростта , то пък вързано и с клапите и т.н. - абе луда работа. Обаче отървах поне за сега 500лв.
Четките и роторчето на вентилатора ми се видяха вече поизносени(напръсках ги с контактен спрей за всеки случай), но ще чакам да спрат да въртят, че тогава ше сменям вентилатора. А той колко струва , защото ако не е много кинти направо да го търся да не разглабям тая цялата пласмасария пак .
Сега имам парно като сауна, то нещо и клапите явно се понаместиха щото духа здраво, а не като до сега.