Към съдържанието

  •  

Hitman47

Регистрация: 26 сеп 2008
Офлайн Последно: 25 мар 2010 - 16:10:04
-----

#138849 Не работи парното

Публикувано от Hitman47 на 21 ноември 2008 - 20:20

Парното се оправи!!! :yahoo :yahoo

Обаче така и не разбрах как! :slap

Разглобих, почистих и сглобих всичко, ето я и пущината-регулатор. Niknd :friends замери токовете и всичко си беше наред. Като го махнеш обаче от радиаторчето загрява и след 5-6 секунди изключва. Между другото на малка перка на таблото към вентилатора отива около 1,7V, на голямата около 4,3V , а на Авто играе според зависи колко градуса му задаваш.

Май цялата работа дойде от вентилатора. Напръсках с почистващ спрей за спирачки втулките, после малко ВД40, развъртях го направо на акумулатора, после пак почистващия спрей и накрая литиева грес на втулките. Спря да скърца и това беше - колкото и каквото да пробвахме си работеше. Като си върнах лентата си спомних че поне месец въобще не бях го пускал парното и климатика и май нещо втулките са се били вдървили, те и без това преди си скърцаха. :evil

Оказа се, че 124 има датчик вързан и към скоростомера и той също подава данни към регулатора - демек: въздушния поток към купето да зависи и от скоростта :kill_myself , то пък вързано и с клапите и т.н. - абе луда работа. Обаче отървах поне за сега 500лв.

Четките и роторчето на вентилатора ми се видяха вече поизносени(напръсках ги с контактен спрей за всеки случай), но ще чакам да спрат да въртят, че тогава ше сменям вентилатора. А той колко струва , защото ако не е много кинти направо да го търся да не разглабям тая цялата пласмасария пак .

Сега имам парно като сауна, то нещо и клапите явно се понаместиха щото духа здраво, а не като до сега. :drift

:mbcb

Прикачени файлове


  • 1


#138122 Не работи парното

Публикувано от Hitman47 на 16 ноември 2008 - 23:06

Нещо няма развитие по тая тема , а аз имам абсолютно същия проблем! Спря да работи вентилатора - от никое копче не тръгва, дори от най-лявото. Той нещо си поприсвирваше тъко-тънко, ама сега спря.

Много нещо прочетох, че взех да се обърквам. Моя Мерц 124 2.0 16V е с филтри на климата. Сменях ги преди два месеца. Горе долу видях къде ми е вентилатора, но имали и някъв скрит момент в тая работа с демонтажа. Дано не се налага да разглобявам таблото. Дайте съвет. Колата си спинка в гаража, и мога да си я чопля колкото и когато си искам.
От вас акъла , от мен работа и снимки :D
  • 1