Здравейте,
от известно време ми се струва, че воланът ми се върти трудничко. Понякога даже със сила. Карах един w210 тази седмица и волана е направо перце в сравнение с моя. Въпреки, че хидравликата на моя си работи и се усеща, че не е както без хидравлика, но въпроса ми е дали има нещо за регулиране на хидравликата?
Благодаря!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: jtrteam
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 15
- Разглеждан: 1912
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Моите теми
Хидравлика - Трудно въртене
06 септември 2009 - 16:27
Диагностика на w210 - Неоткриваем проблем
01 април 2009 - 18:07
Здравейте колеги!
Преди време бях писал, че имам проблем с оборотите на е-класата постоянно се менят от 1500 рязко падат на 500 и т.н. Дори сутрин почна да гасне при първото палене, иначе след това е пушка. Също така самия двигател тресе доста като се местят оборотите, работи все едно не му достига нещо.
И така отивам при едни диагностици в сервиз на BOSH, но така и тяхната система не успя да изкара реални данни от компютъра на мерджо. Казаха ми, че при друг диагностик с друг компютър трябва да ходя. Отидох при един друг пич, с 3 системи - 1 bosh i още 2. Пробвахме с bosh-a пак същата работа, показва нереални данни, пробвахме с 2-рата, същия проблем накрая на третата се закачи правилно и показва реални дани. Пича гледа умува чуди се, но така и не успя да ми каже откъде идва този проблем с оборотите и тресенето. Каза, че свещите ланда сондата, дебитомера и дроселовата клапа са изрпавни, но до тук... Единствено му направи впечатление, че сместа била бедна. И така вече незнам накъде да поема ...
Също така пробвах да почистя дебитомера със спрея на CRC, без резултат. Някой може ли да ми даде съвет какво да опитам?
Преди време бях писал, че имам проблем с оборотите на е-класата постоянно се менят от 1500 рязко падат на 500 и т.н. Дори сутрин почна да гасне при първото палене, иначе след това е пушка. Също така самия двигател тресе доста като се местят оборотите, работи все едно не му достига нещо.
И така отивам при едни диагностици в сервиз на BOSH, но така и тяхната система не успя да изкара реални данни от компютъра на мерджо. Казаха ми, че при друг диагностик с друг компютър трябва да ходя. Отидох при един друг пич, с 3 системи - 1 bosh i още 2. Пробвахме с bosh-a пак същата работа, показва нереални данни, пробвахме с 2-рата, същия проблем накрая на третата се закачи правилно и показва реални дани. Пича гледа умува чуди се, но така и не успя да ми каже откъде идва този проблем с оборотите и тресенето. Каза, че свещите ланда сондата, дебитомера и дроселовата клапа са изрпавни, но до тук... Единствено му направи впечатление, че сместа била бедна. И така вече незнам накъде да поема ...
Също така пробвах да почистя дебитомера със спрея на CRC, без резултат. Някой може ли да ми даде съвет какво да опитам?
Кристални стопове и фарове?
25 октомври 2008 - 14:44
Здравейте,
харесал съм си кристални стопове и фарове за очиларката ми
най-изгодни и красиви ми се сториха тези в ефтини:
http://eftini.com/in...roducts_id=1376
http://eftini.com/in...roducts_id=1358
някой има ли същите? Сутрин фаровете спарват ли се или са като оригиналните, без да събират влага?
Благодаря!
харесал съм си кристални стопове и фарове за очиларката ми
най-изгодни и красиви ми се сториха тези в ефтини:
http://eftini.com/in...roducts_id=1376
http://eftini.com/in...roducts_id=1358
някой има ли същите? Сутрин фаровете спарват ли се или са като оригиналните, без да събират влага?
Благодаря!
Проблем с перката за охлаждане
09 октомври 2008 - 02:20
Здравейте,
от известно време имам проблем с перката на w210 Е200, не иска да върти дори когато стигне до 120 градуса (върти но леко, може да се спре с ръка). Смених вискозния съеденител, но без резултат. Има ли възможност от другаде да е проблема.
Благодаря предварително!
от известно време имам проблем с перката на w210 Е200, не иска да върти дори когато стигне до 120 градуса (върти но леко, може да се спре с ръка). Смених вискозния съеденител, но без резултат. Има ли възможност от другаде да е проблема.
Благодаря предварително!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: jtrteam
- Privacy Policy