четох по форума ама нещо не открих колега със същия проблем,в повечето случаи проблема при тях е постоянен ,а при мен моментен.
Та за к'во иде реч?
в неделя сипах нафта за 100 лв на Лук ойл преди студентски град.на другия ден паля колата и пътувам за Монтана,отиване -връщане никакви проблеми,колата си върви ок,паркирах я към 11 вечерта пред блока и се прибрах,в понеделник като тръгнах за работа паля колата и тя запалва ама оборотите малко играят и аха аха да изгасне и отзад яка пушилка,ама ЯКА ,а тая кола никога не съм я виждал да пуши ,мирише на нафта според мен,след около 2 минути като поработи и загрее нещата се понормализират ,държи едни обороти,не пуши,всичко е както трябва и си върви по старому.миналата зима слагах една добавка от която и по принцип бях много доволен и не съм го имал тоя проблем ,на -15 беше "кибрит",паля и тръгвам,даже не я чаках да загрява,ама ся малко по иначе са нещата.....
При колегите с подобни теми пушенето и тресено е постоянно а при мен само първите 2 минути,та за това ще попитам разбирачите к'ва аджаба ми е мъката?
1свещ/и
2дюза/и (дано не е това)
3скапана нафта (ама аз си мисля че ако от нея колата ще е спъната постоянно,а не само 2 минути)
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: vladumur1
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 123
- Разглеждан: 2765
- Титла: Чирак
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
0
Neutral
Инструменти
Приятели
vladumur1 не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
свещ/и ,дюза/и или скапана нафта
04 февруари 2010 - 11:28
питане за акумулатор(и още нещо)
05 януари 2010 - 10:07
Преди около месец купих чисто нов акумолатор "искра" 77 ампера.Преди него бях с Варта 88 ампера(така си ми дойде колата от Италия),обаче за жалост той сдаде багажа.Имайки предвид 88 амперовия търсех такъв,но пича дето взимам частите от него ми вика " Няма смисъл,много по скъп е,а по книжка на тебе ти излизат 77 ампера,няма що да се набутваш,вземи тоя" и аз така и направих.Вчера обаче излизам да пия кафе вечерта спирам в центъра на синя зона(няма проблем все пак е 8 вечерта),правих що правих и към 11 тръгвам да си ходя въртя ключа и червения и зеления диод на огледалото започват да светят като коледна елха,а доколкото знам това е признак на слабо напрежение и колата не иска да запали(май забравих да спомена за очиларка Е250 чист дизел става въпрос),въртях няколко пъти-никакъв резултат,изчаках известно време пак така,по едно време чувам че под капака нещо бучи,отварям и гледам че дам ли контакт 2те перки(тези които са 2те заедно) започват да въртят,побеснях,псувах,мятах,ама проклетата бангия не ще да запали.Откачих клемите,свалих акумолатора друсах го,мятох го и пак го закачих,пак нищо.Накрая кой ми го изпрати тоя човечец,дойде някъв пич и ми даде ток,колата запали и поне я прибрах.Днеска тръгвам за работа,ама чадъра ми в колата,отварям да си го взема и викам чакай да пробвам дали ще запали,завъртях -няма да светят диоди,няма нищо,запали все едно нищо не е било.сега съм без документи,ама майната му,с риск пак да ме остави някъде тръгнах с нея щото в тоя сняг,няма с кво да дойда.По пътя от 3та върнах на 2ра и на таблото светнаха лампата за АБС,лампата за накладките и лампата за ръчната.Сега просто не знам какво да мисля,тия лампи според мен светнаха щото откачах клемите и е натрупало грешки в компа,обача нещата с акумолатора не мога да ги разгадая.Някой ако има някаква представа за какво става въпрос нека пише.Ако ще сте стига и до майстор(което е неизбежно според мен)също очаквам препоръки.
Равностойност на 20хил.км по БГ пътищата
25 септември 2009 - 12:40
По тези теми е писано доста най-вероятно но все пак и аз да споделя.
Имах за смяна първо гърне и закарах колта да го сменят и викам така и така съм тука дай да ми видят и предницата.
Майстора започна да ми изброява 100 неща и аз мислех че ме лъже ама застанах под колата и се убедих с очите си.Колата имаше съвсем леко прискърцване и то само от време на време,нищо притеснително(привидно).
Диагнозата е:850лв за части + работа ,като се има на предвид че и майстора ми зима по-тънко и частите ги зимам с отстъпка.
Мила родино как да не те любим
Имах за смяна първо гърне и закарах колта да го сменят и викам така и така съм тука дай да ми видят и предницата.
Майстора започна да ми изброява 100 неща и аз мислех че ме лъже ама застанах под колата и се убедих с очите си.Колата имаше съвсем леко прискърцване и то само от време на време,нищо притеснително(привидно).
Диагнозата е:850лв за части + работа ,като се има на предвид че и майстора ми зима по-тънко и частите ги зимам с отстъпка.
Мила родино как да не те любим
195/65 няма ли да са малки?
18 септември 2009 - 11:12
Е класичката ми е с 205/65 15ки и сега с идването на зимата трябва да ги сменям.Щях да купувам нови колкото и да не ми се иска обаче ми изпаднаха едни Ултра грип 7+ на много прилична цена, карани са 1 месец обаче са 195/65 15 и си мисля няма ли колата ми да изглежда смешмо с тия гуми,още повече че е комби.
Спирачна помпа
06 юли 2009 - 13:01
писах на МТЗ и прочетох неговото мнение,за което му благодаря,че и той гледам имал същия проблем.
решавам аз че сам ще си сменям накладките(В210-97г) ,понеже го правех на старата ми кола ФВ от 91год.,ама то тва е Мерцедес не каруца.Гъзих се пред блока 3 часа,1во много време ми отне изобщо да открия къде са болтовете че нали са в едни гумени изолатори та и с пластмасов накрайник,ако не бях погледнал скицата никога нямаше да ги намера.Как си му е реда-свалям,връщам цилиндъра,слагам новите,завивам и помпам на спирачката да ги стегне.Монтирах ги ,вътре на таблото спря да свети датчика за спирачките ,викам си "екстра всичко е как трябва".Пала колата и тръгвам ама педала вместо да го натискам 2см аз го натискам почти до средата като се чува все едно помпам на крачна помпа-някав въздух свисти отнякъде.
Сега се връщам от майстор който гледа колата и каза че спирачната помпа ми е заминала.нова +работа към 140лв.
И понеже съм майстор и спестих 20 лв за смяна на накладки сега ще дам 140 за помпа .Мерца си е Мерц ,не го човъркайте сами,стане ли му нещо карайте го при някои който е компетентен.Майсторчето ми каза че то на тая помпа май си и е дошло времето,ама и аз съм ускорил процеса с невежеството си.
Въпроса ми е мислите ли че диагнозата е вярна и ако някой е имал същия проблем нека сподели как се избави от него?(смених само накладки без дискове)
решавам аз че сам ще си сменям накладките(В210-97г) ,понеже го правех на старата ми кола ФВ от 91год.,ама то тва е Мерцедес не каруца.Гъзих се пред блока 3 часа,1во много време ми отне изобщо да открия къде са болтовете че нали са в едни гумени изолатори та и с пластмасов накрайник,ако не бях погледнал скицата никога нямаше да ги намера.Как си му е реда-свалям,връщам цилиндъра,слагам новите,завивам и помпам на спирачката да ги стегне.Монтирах ги ,вътре на таблото спря да свети датчика за спирачките ,викам си "екстра всичко е как трябва".Пала колата и тръгвам ама педала вместо да го натискам 2см аз го натискам почти до средата като се чува все едно помпам на крачна помпа-някав въздух свисти отнякъде.
Сега се връщам от майстор който гледа колата и каза че спирачната помпа ми е заминала.нова +работа към 140лв.
И понеже съм майстор и спестих 20 лв за смяна на накладки сега ще дам 140 за помпа .Мерца си е Мерц ,не го човъркайте сами,стане ли му нещо карайте го при някои който е компетентен.Майсторчето ми каза че то на тая помпа май си и е дошло времето,ама и аз съм ускорил процеса с невежеството си.
Въпроса ми е мислите ли че диагнозата е вярна и ако някой е имал същия проблем нека сподели как се избави от него?(смених само накладки без дискове)
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: vladumur1
- Privacy Policy