Към съдържанието

  •  
  • More

fogost

Регистрация: 12 юли 2008
Офлайн Последно: 11 юни 2009 - 06:24:19
-----

Моите теми

Проблем с инсталацията на двигателя

22 март 2009 - 08:49

Здравейте колеги, от известно време насам съм се захванал да си направя колата да е "шпиц".
Смених доста неща, та дойде времето да се захвана с добре известната ви проблемна инсталация в отсега на двигателя.
Кабелите за нищо не ставаха, доста напукани, оголени до безобразие, не знам как не съм се запалил някъде...
Сменихме всички кабели един по един, запоихме всичко, като спазихме дори всички цветова на кабелите. Доста добре стана!
Бандажирахме, чудесно, прибрахме всичко, сядам да запаля и ... едно голямо трибуквие....

ШАХ С ПЕШКАТА!!! :kill_myself:

Интересното е, че преди да ги бандажираме закачихме дюзите, датчиците, колата си запали всичко беше 6-тица, след бандажа обаче.. не ще да откинте.

Висим като сополи под капака, гледаме, проверяваме, всичко е шпиц....
Проверяваме има ли достъп на бензин, ... има... ток има... палене няма....

Нервирам се, хващам снопа с кабелите опъвам го нагоре надолу, сядам въртя ключа, разгеле запали! :0_yahoo:

Започваме да търсим причината, дигаме снопа, гасне, сваляме го, пали. Тръгвам да се возя, пуф загасва.
Чупим пръсти, нагъваме мозъчни гъни, от къде може да се получава така. По пътя на логиката не е от кабелите на дюзите, ако е 1 ще започне да се тресе, ако са 2 ще се тресе още повече.
Сядаме разделяме всички видове кабели и започваме да ги тресем един по един. Няма логика обаче да е от тях защото са туко що сменени, всичко е направено с припояване, термо шлаух и т.н както си пише в книгите по електротехника.

След 1 час висене под капака 100 паления и гаснения, да ме прощава горкото ми стартерче, почваме да мислим какво не сме сменили, а е в снопа?!? В един момент проблясва идеята за кабела на датчика на коляновия вал.
Палим колата, докосваме кабела, гасне. Леко го пречупим, започне да се претриса, ще кажеш, че я гъделичкаме. Бутнеш го нагоре, гасне, надолу работи, в средно положение се тресе и не работи равномерно...

Какви ли не позиции му измисляхме на този кабел, най-накрая отказа тотално. Пречупи се там на едно място то си личи как, като че ли е търкан и пречупван и просто като го пипнеш на това място и колата просто спира.

Хванаха ме бесните, хванах резачките и "Хаа-Яяя" отрязах го, че ми писна... В компа влиза като отделна букса, която се закрепя на буксата. Предполагам, че този кабел се сменя.

Въпроса ми е, от къде мога да намеря такъв кабел, има ли го някъде, случайно някой да се е натъквал на подобен проблем. Колко пари струва, в комплект с датчика на коляновия вал ли върви. Линкове, нещо..? :D

Благодаря предварително!
Поздрави!

Изчезна ми топлото след смяна на водна помпа..?!?

14 февруари 2009 - 22:23

Здравейте колеги!
Ще започна от далече за да съм максимално конкретен и евентуално да има повече материал за търсачката. :)
От доста време на сама се чуваше едно доста досадно и дразнещо тракане все едно мели кафе на зърна от предната част на автомобила. Искрено се надявах да не е нещо вътре в двигателя, а да е я ролката на ремъка, я водната помпа.
Е оказа се, че са и двете, като най-ужасния звук идваше от водната помпа, която в последствие се оказа, че е била пред блокиране.
Както и да е, купих ролката, ремъка водната помпа. Сменихме всичко, сложихме антифриз, запалихме двигателя и се започнаха мъките наречени обезвъздушаване и там каквото е още ....

Драмата се развива на няколко етапа...

Етап първи... : Няма парно, загрява много бързо не отваря термостата. Отвихме пробките до датчика за температурата, излезе въздух..., водата стигна до термостата, той взе, че отвори, все пак е нов оставаше и да не сработи... :dontknow:
Етап втори... : Що годе започна да се охлажда, но изхвърли охладителната течност от казанчето, пак загря... парно все още няма... Отвъртяхме което можеше да се отвърти и се намира високо в системата... отвсякъде излезе въздух...
Етап трети... : Вече се охлаждаме, екстра, отиваме зареждаме на бензиностанцията, караме, парно все още няма, опаааа пак загряхме... Източваме въздуха от болта дето е до температурния датчик...
Етап четвърти: Добре е, закрепи се.. от където и да отвъртиш май не излиза въздух, парно обаче все още няма... :kill_myself: , май няма и да дойде..., колегата се шегува, че идва лято и всичко ще се оправи... казвам му, че е калвач...
Етап пети: Вече няма проблеми с температурата, обаче се борим усилено с парното, всички маркучи са топли, но след клапите тия дето приличат да не казвам на какво няма жега... демонтираме ги. Духам от там дето уж трябва да влиза топлото, не излиза въздух отзад, духам от страната на двата извода излиза без проблем. Пробваме ги с акумулатор, отварят, цъкат, затварят. Промивка продухване, монтаж обратно. Цъкат, трескат, парно обаче не иде...

Етап шести: Колата не трака, охлажда се, смених и дебитомера, перфектна е вече, работи безупречно, но парното все още го няма. Моля, помогнете ми.

:wacko:

Наръчник за домашния майстор на Е W210

24 декември 2008 - 19:35

Пуснах темата и в раздела за Е класа-та.
Пускам я тук защото смятам, че не е лошо да има един линк и тук в общия раздел.


Става дума за това: http://www.arenabg.c...ea1b5e54c4581f7

Весело посрещане на празниците!

:flagMB new:

Кодовете на климатроника

30 ноември 2008 - 19:49

Предварително се извинявам ако има такава тема, пробвах доста с търсачката, четох, четох, но не открих отговор на въпроса си, а той е следния.

Вчера гледах едно клипче в Youtube как се вадят някакви стойности като зареждането на акумулатора, оборотите и т.н. При работещ климатроник натискат бутона REST и се появяват разни индикации.
Има за температурата на водата, акумулатора, оборотите, но другите така и не разбрах за какво са.
Молбата ми е ако някой знае, кой номер на какво отговоря да сподели. Много яко, можеш да видиш доста неща на дисплейя на климатроника. :flagMB new:

Маф сензор-къде се намира?

08 август 2008 - 12:17

Тъй като колата на ниски обороти ми се тресе като трактор и се замисля преди да тръгне, изчетох доста теми.
От всичкото, което прочетох най-вероятната причина е дроселовата клапа или маф датчика.
Моля да ми кажете, къде се намира това МАФ, че така и не успях да разбера.
Мотора ми е 111 на купе 210. Благодаря предварително.

Така или иначе съм пуснал тема поне да ви опиша какъв ми е проблема.
На ниски обороти ги мени и тресе, като се натисне педала на газта до 1500 - 2000 оборота все едно съм му дръпнал ръчната след това се отпушва и полита.
Това е и на газ и на бензин, като на газ е по малко осезаемо.
Четох, четох и това са нещата, които ме съмняват най-много.
Смених кабелите, свещите. Бубините не съм ги пипал, но мисля, че не е от тях.
Другия ми проблем е ел инсталацията около мотора. Да знаете къде могат да ми я сменят и евенуално колко струва нова такава, видях някъде, че се продава целя сноп.

Благодаря предварително.




Днес на промоция само ще променя заглавието,иначе принципно в "аптеката" наречена "Проблеми и ремонти" на Е-класа не допускаме такива работи.

Справки ТУК но предполагам че просто не си го видял това и за това си пуснал темата с така структурирано заглавие.


Edit след модераторската намеса: Извинете!

Зареждане...