Модерният вариант на "КАМАЗ" се нарича "ML 63 AMG"
Това не е тестдрайв на автомобил, а по-скоро кратко ревю. Надявам се да Ви хареса, нейн автор е Валентин Пенев, а главната роля играе Mercedes-Benz ML 63 AMG.
Информацията е взета от сайта Testdrive.BG
Често в София, Пловдив, Варна и други големи градове, се забелязват едни камиони,на които им казваме „авариини”. Те са със синя кабина, зад нея е разположена квадратна кутия, с бледо-жълтеникав цвят,която най-вероятно (казвам вероятно,защото не съм сигурен) служи за стайчка на работниците, които той превозва.
Но той не е просто камион. Той е „КАМАЗ”.Предполагам (отново не съм сигурен в това,което ще кажа, но техническите характеристики на тази машина са неизвестни за мен) е с 7 литров двигател, не повече от 130-140 конски сили, и изхвърля толкова вредни емисии, че ако от Европейският съюз разберат за наличието и на 5 такива МПС-а, ще ни изритат като мръсни кучета.
Обикновено на него работят хора, с не много светъл цвят на кожата. Тук е мястото, където може би повече от вас ще си кажат „расист”, но не сте прави. Това оцветяване, може би е вследствие на пушека, които излиза от кюнеца, предназначен за ауспух, в които спокойно възрастен човек може да си завре главата. Сетихте ли се сега, за кои точно камион говоря?
Сега се опитайте да се сетите за звука, който „КАМАЗ”-а издава при ускорението си до своята максимална скорост, която не надвишава 50 км/ч. Чува се на разстояние 2 светофара, когато мине покрай вас всичко трепери, а след като отмине, имате чувството че някой ви е надул тромба на сантиметър от ухото.
Такъв е и звукът на Mercedes-Benz ML 63 AMG. Само че той профучава бързо покрай вас. Разполага с 6.2 литров, V8 бензинов двигател, от които са „изтискани” 510 к.с, и с помощта на на 7-степенната автоматчна скоростна кутия, ML-a които има аеродинамиката на 3-етажна къща достига максимална скорост 260 км/ч (при желание на клиента ограничителят може да бъде премахнат) , а ускорението до 100км/ч отнема под 5 секунди.
Именно то е интересно. Когато настъпите газта докрай, ускорението не е толкова грубо колкото очаквате от толкова мощен автомобил. Имате чувството че се носите, че задницата „бяга”, но в следващия момент всичко си идва на мястото – Mercedes-ът влиза като в релси, и единственото нещо,което се изисква от Вас е, когато достигнете до червената зона на оборотите, да натиснете един бутон, разположен в дясно на волана с изобразен “+” на него.
Именно плюсчето и минусчето могат да ви накарат да се усмихвате. Да се усмихвате толкова силно и често, че да получите мускулна треска на някои лицеви мускули. Сваляйки и качвайки скорост можете спокойно да си поиграете със звука. А той е толкова готин, бумтящ, стряскащ, плашещ.
Досущ като този на „КАМАЗ”-а. Само има един проблем. ML-a е добре шумоизолиран и ако искате да се насладите напълно на звука, трябва да свалите макар и малко прозорците. Това и отговаря на върпоса, защо собствениците на съответния джип често са болни и слизат от автомобила си със зачервени носове.
Екстрите са на лице – масаж, обдухване и отпление на седалките, прекрасна озвучителна система, навигационна система и мултимедия за пасажерите отзад – като във всеки луксозен “Mercedes”. Возията е малко твърда дори и при режим “Comfort”, но този недостатък е лесно пренебрежим.
Тоест за 250 000 лева бихте могли да си купите Mercedes-Benz ML 63 AMG, който всъщност е „КАМАЗ”, с по-добро окачване, по-малко вредни емисии, по-добро ускорение и подобен звук. Да не забравяме и хремата. Дали си заслужава преценете сами, но не забравяйте, че Porsche си имат Cayenne Turbo S.
Останалите снимки
MCar :)
Регистрация: 08 юли 2008Офлайн Последно: 15 фев 2011 - 17:46:36