Колега щях ли да пиша ако не бях изчел всичко? Не е от въпросната мембрана,която е описана. Явно проблема е в някакъв вакуум. Но ще се опитам сам да го разбера.
Търсех помощ,а срещам упреци.
Нищо лично.
Колега, нямам за цел да се заяждам, но това което си написал:
8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона
не е това за което ти дадох линковете. Ти си сменил този регулатор, намиращ се до инжекциона:
http://www.benzworld...-regulator.html
А става въпрос за горивния акумулатор, намиращ се до бензиновата помпа и бензиновия филтър. Ето това:
https://www.autodoc.bg/swag/7737570
Когато неговата мембрана е спукана се проявява трудното палене при топъл двигател. На първо време не го сменяй, а прещипи (запуши) маркучето откъм изхода без резбата. Така ще спреш спадането на налягане в системата ако е от него.