Към съдържанието

  •  

ivos

Регистрация: 05 юни 2008
Офлайн Последно: 25 яну 2024 - 21:45:13
*****

Моите мнения

В тема:трудно палене при топъл двигател

16 май 2018 - 17:05

Колега щях ли да пиша ако не бях изчел всичко? Не е от въпросната мембрана,която е описана. Явно проблема е в някакъв вакуум. Но ще се опитам сам да го разбера. 

Търсех помощ,а срещам упреци.

Нищо лично.

 

Колега, нямам за цел да се заяждам, но това което си написал:

 

8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона

 

не е това за което ти дадох линковете. Ти си сменил този регулатор, намиращ се до инжекциона:

 

http://www.benzworld...-regulator.html

 

А става въпрос за горивния акумулатор, намиращ се до бензиновата помпа и бензиновия филтър. Ето това:

 

https://www.autodoc.bg/swag/7737570

 

Когато неговата мембрана е спукана се проявява трудното палене при топъл двигател. На първо време не го сменяй, а прещипи (запуши) маркучето откъм изхода без резбата. Така ще спреш спадането на налягане в системата ако е от него.


В тема:трудно палене при топъл двигател

14 май 2018 - 20:49

Здравейте,  Колата ми е 190Е, W201, 2.0, бензин 1990г. с монтирана от предишен собственник газова уредба.

Проблема ми е идентичен със споделения тук - колата пали ,като е студена , работи доста неравномерно, в един момент след като е загряла и приключва с филма. Т.е. - пали много трудно след много въртене, пали след като "помпиш" доста педала на газта и след това оборотите започват да се колебаят. Държат около 800-500об. Започна ходенето по мъките,което е вече 3 месеца.

1.Смених капачката на делкото

2.Смених палеца на делкото 

3.Смених бобината под палеца

4.Смених кабелите- 2 пъти

5.Смених свещите -2 пъти

6.Смених 4/четири/ броя дюзи

7.Смених механичния инжекцион

8.Смених "уж" разваления клапан на горивото/ за обратното гориво към резервоара,намира се отстрани на инжекциона/

Чудя се какво още трябва да сменя за да тръгне пустата190. 

След като я закупих преди около1,5 години вървеше почти перфектно и на газ и на бензин- разход планинско каране ,завои и т.н. 15лв за 260км. И в един миг каза -НЕ!

В Хасково НЯМА майстор който да я погледне! 

МОЛЯ ВИ ПОМОГНЕТЕ!

 

Колега защо не прочете темата?

 

http://forums.mbclub...гател/?p=197939

 

http://forums.mbclub...гател/?p=198124

 

http://forums.mbclub...гател/?p=220726


В тема:DIY: Как да си оправим регулатора на вентилатора - "таралежа"

10 декември 2017 - 23:45

Здравейте колеги,нов съм във форума и искам да попитам.От скоро съм собственик на МБ 124 92г 2000куб.122 кс Искам да попитам къде точно се намира този таралеж,защото в моята кола са сложили отделно копче от което пускам и спирам парното и на мен не ми харесва.Явно този таралеж е изгорял и са направили тази система.Благодаря ви много.

Здравей,

Регулатора при 124-ката се намира под вентилатора. Сваля се чистачката, корите, уплътненията, капакът на вентилатора, самия вентилатор и таралежа е под него.