И така грешките са няколко (според Стар диагнозата):
ImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg
ImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?
И аз имам същия проблем с левия дебитомер на ML320CDI , като на СТАР диагноза показва че е достигнал гранична стойност.
Смених и двата дебитомера, но проблема си остана.
Сега ще проверявам буксите и кабелите да няма някъде лоша връзка.
Но проблема е интересен, щом се проявява и при други от този модел!