Към съдържанието

  •  

vichenco

Регистрация: 04 юни 2008
Офлайн Последно: 10 яну 2017 - 13:37:51
-----

Моите мнения

В тема:W164 (ML320cdi) проблем - загуба на мощност (влиза в сервизен режим)

23 април 2013 - 15:04

И така грешките са няколко (според Стар диагнозата):
attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1363946362.268106.jpg
attachicon.gifImageUploadedByTapatalk1363946373.861112.jpg
Първата причинява горене на бушона, който по принцип е 15А (изгори 2-3такива).
Втората грешка е в единия дебитомер, дори когато ги разменим, което навява на кабелен проблем.
Третата е задръстен DPF, заради сервизния режим в който е колата. Тя не ме притеснява.
Някой да се е сблъсквал с първите два проблема?

И аз имам същия проблем с левия дебитомер на ML320CDI , като на СТАР диагноза показва че е достигнал гранична стойност.

Смених и двата дебитомера, но проблема си остана.

Сега ще проверявам буксите и кабелите да няма някъде лоша връзка.

Но проблема е интересен, щом се проявява и при други от този модел! 


В тема:проблем с турбото на Е220CDI

09 май 2012 - 08:57

Тук може да се види въпросната част - http://www.softelect...edes&Itemid=159

В тема:проблем с турбото на Е220CDI

09 май 2012 - 08:49

Де да беше това приятелю, щях да се зарадвам дори. Проблема се появява най често когато се изисква по-голяма мощност. В този случай позиционера на турбината /моторчето което я управлява/ не отваря достатъчно - ниско налягане на турбото, което компютърът отчита като грешка и следва авариен режим. Вчера се обадих на Софтелектроник -Варна, запознати са с проблема, но ми казаха че само около 20% от случаите са поправими. Така, че дерзанията продължават ...

В тема:w211 турбина

08 май 2012 - 13:11

Към колегата К. Цветанов.
Имам същия проблем с управлението на турбината и моля да ми дадеш координатите на човека, който ти го е ремонтирал.

И в крайна сметка управлението ли се оказа прблема на твоето турбо?

Поздрави!

В тема:проблем с турбото на Е220CDI

08 май 2012 - 12:54

Привет колеги!
Аз имам същия проблем на Е220CDI с моторчето което управлява турбината. Колата влиза в авариен режим и трябва да се рестартира за да се оправи, но после пак се случва същото. Имам още трима познати със същите автомобили и идентични проблеми.
Единият ми приятел смени на неговата Е220CDI AGR клапата, махна катализаторите и какво ли още не, но проблема си остана.

Когато ми се случи това за първи път отидох при Данчо, който ми направи диагностика и смени датчик на турбото, който се намира на въздуховода излизащ от интеркулера към колекторите. Проблема изчезна, но след 2-3 седмици се появи отново. Отидох при друг майстор, който ми откри проблема с гореспоменатото моторче /диагностиката показа недостатъчно налягане на турбото/. Управлението е пройзводство на Hella, но не се предлага отделно от турбината - Garet.
Ако някой е успял да се справи с такъв проблем нека пише, сигурен съм че ще помогне на доста хора. Това явно е слабо място на турбините с електронно управление, защото при по-старите с вакуумно проблема го няма.