Здравейте на всички, купих си w208 230 kompressor facelift за втори път. Първото беше 2000 година с десен волан, изгни и го бракувах, сега стои за донор. Новото е с нормална дирекция 1999 година. Общото с двете е, че не се свалят и вдигат стъклата при отваряне и затваряне на вратите, както би трябвало да правят. Със старото не ми беше проблем защото стъклата лепваха добре в уплътненията. Новата обаче подпира съкло върху уплътнение и докато не свалиш и вдигнеш ръчно не се затваря добре вратата. Търсих доста в интернет но не намерих ясна следа върху какво да обърна внимание. Бутоните за отворяне на вратите работят защото лампите светкат и изгасват. Машинките също работят ръчно вдигане и сваляне чрез бутоните. Има ли конкретен модул който управлява това действие и къде се намира. Ако нямам тази екстра, възможен ли е ретрофит, защото съм виждал кабрио 1998, което я имаше. Имам огромното желание да го оправя, адски харесвам тези коли и имам желание да си я карам. И двете коли са фейслифт по видими белези волан, огледала, километраж, калници, прагове. Оценявам всеки един отговор и съвет как и какво да бутна. Ако има човек който се наема да го направи лично, идвам на място с каса бира и пари колкото трябва. Благодаря!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: nikivatev
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 4
- Разглеждан: 2094
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
Моите теми
w208 ел.стъкла short stroke
01 май 2018 - 22:58
w638 220cdi проблем с автоматика
20 ноември 2017 - 17:08
Здравейте на всички, имам сериозен проблем с едно бусче което глътна доста средства и съм на кръстопът дали да продължавам с него. Буса 5 години беше в гараж без да мърда. Тази пролет го изкарах и за много късо време гръмна радиатор на климатик (работеше около месец след излизането от гаража) поради престоя си в гараж и тръгнала може би ръждичка смених и няколко датчика на абс. Последно нещо което се случи е смесване на антифриз и маслото от кутията в следствие на пробив вътре в радиатора. Нов радиатор от кашон, ново масло което карах 1 седмица, източих го и налях пак ново. Буса се движеше още около седмица и започна да свети лампата за грешка на кутията и изключва от скорост. Не мърда на никъде, форсира се без проблем но не се движи. Гася го, за известен период - минута-две, паля лампата не свети, включвам на скорост тръгва от няколко метра до няколкостотин метра и пак изключва. В тези метри сменя скорости поне 2. Не знам от коя тръгва но се усеща че сменя. Има свистене което е нетипично за него, тоест отдавам го на кутията, но не е виене или стържене, а свистене. Диагностика със стар показва P2016 stall speed implausible, без други грешки никакви. Моля дайте съвет ако сте се сблъсквали с подобен проблем. Възможно ли е да е датчик или друго дребно нещо или по дефолт кутията долу и отваряне. Година на производство 2003. Благодаря предварително.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: nikivatev
- Privacy Policy