лично аз съм очарован от двигателя. Първото ми нейно каране беше преди 2 месеца. Тогава я изкарах от гараж, в който беше седяла 7-11 месеца без да е палена. Та от гаража запали с 2-3 уговорки което ме учуди доста. от там я закарах направо на майстор, който не знам какво е правил тъйкато от тогава трябваше дядо ми да я кара и други се занимаваха с нея. Той не беше очарован и си кара старата кола, та от ремонта до преди няколко дни събираше прах пред тях. Заварих я с диференцял в багажника, явно сменен от майсторите.
За ден каране впечатленията са ми (казвам само най лошите):
-когато не изчакваш подгряващите свещи колата пали на 3 цилиндъра и след подаване на газ се оправя. надявам се да е свещ, маркуч или просто от некаране на колата .
-при пълътно навъртян волан около предните гуми се чува рязък звук..... подобен на отцепване на :запекли спирачки за диска. При нормални завои с натоварване на конкретната гума или преместване на тежеста от лявата към дясната страна на предницата този звук го няма. Те майсторите, ще си кажат то и ръчната спирачка е заминала та човек може да гадае много.
-предна дясна гума играе, явно е дебалансирана чат пат се получава ефекта: морска болест
-праговете са "започнали да хващат ръжда" или са избили ръжда и калниците са подковани, явно в борба със същата стихия.
утре, ще я снимам криво ляво ако по вида може въобще да се определи нещо да кажете
П.С: на такава старушка колко и излиза подръжката годишно? Съществуват ли ще частиза нея? какви проблеми да очаквам от нея?
та това е в общи линии за сега. Изредих и баналните проблеми та ако имате идеи за майстор да кажете. за повечето неща си имам хора но за дизелови двигатели немога да намеря човек на който да се довера за адекватно мнение при диагностика и поправка.
viron
Регистрация: 10 май 2008Офлайн Последно: 31 авг 2009 - 16:34:19