Към съдържанието

  •  

cartrader

Регистрация: 05 апр 2008
Офлайн Последно: 10 юли 2013 - 22:31:09
*****

Моите мнения

В тема:Airmatic w220 въпрос

23 август 2011 - 22:14

Хубаво де,дай да видиме какво записва,закачи я на Стар някъде.
Така само боб хвърляме.

В тема:ML 163, мига ESP при потегляне

23 август 2011 - 22:09

Корозирал ABS сензор на някое от колелата.
Свали ги и ги почисти всичките.
Виж и гривните за отчупени зъби.

В тема:400 CDI - обороти на ПХ ?!?

15 юни 2011 - 21:31

Ако мени оборотите на празен ход,най-вероятно е от регулатора на рейла,
често срещан проблем при всички CDI-та.
Ако прекъсва и клати мотора на празен ход - дюза(или дюзи),
лесно се хваща със Стар Диагноза по корекциите на впръскваното количество гориво.
Аз карам МЛ 400 от почти година,взех го на 70х.км.
сега е на 115х.км.Много съм доволен,върви много,разхода му не е голям.
Досега само гориво и консумативи.

В тема:W163 МЛ 270 CDI LOW RANGE мига след старт

02 януари 2011 - 22:12

А от къде знаеш, че е 5 предавка??????????

И това 70-80 км/ч е малко измислено, немците не разрешават дори 40км/ч даже са казали, че пропоръчителната скорост е 20км/ч.
[/quote]


Е как откъде,броя си ги като превключват.Пробвай на твоя,подкарай го с 40-50 и брой.
Няма какво да се счупи.

Mradulov извинявай,че съм ти дублирал инфото,ама вчера си бях още пиян и чета през редовете.....

В спора се ражда истината,нищо че темата беше за лампата на Low Range-a ,а ние и ....... майката....

Та по темата:
Като не тръгва Low Range,взимаш гумен чук и с точен и премерен удар намираш моторчето на раздатката....няколко пъти.... ако се наложи,
през това време някой вътре да натиска бутона,мотора работи,лоста на "N".
Помага безотказно,пробвано на десетина ML-ал

В тема:W163 МЛ 270 CDI LOW RANGE мига след старт

01 януари 2011 - 23:13

LOW RANGE си е точно понижаващи предавки.
Когато е включен този режим, автоматика включва 5-та още на около 40km/h,и с повече от 70-80 не може да се движиш.
Получаваш повече теглителна сила на по-ниски обороти.Аз например го ползвам,като си вадя лодката от по-стръмно място.

Ето на който му се чете,тук има малко по въпроса: http://www.indiacar....0/technical.htm

The transfer box is equipped with two planetary gear groups which enable the engagement of a special low-range gear. At the push of the low-range button on the dashboard, the transfer box shifts from the usual on-road ratio of 1:1 to a lower ratio of 2.64:1, allowing even better vehicle progress on rough terrain. The reason behind this is that the drive shafts transmit the high engine torque at reduced rpm, meaning that the off-roader can achieve a slope climbing ability of 60 per cent or more, depending on the terrain. Pressing the low-range button automatically activates the off-road ABS which partially locks the wheels when the vehicle is braked from a low speed (below 20kmph), allowing the vehicle to obtain better grip on loose terrain when driving down steep inclines. As a consequence, the stopping distance is shortened. The five-speed automatic transmission also activates a special off-road shift program in low range.