Към съдържанието

  •  

dan3ata

Регистрация: 04 апр 2008
Офлайн Последно: 28 апр 2015 - 19:24:20
-----

Моите теми

Разглобява ли се предна броня на W202 96г.

24 май 2013 - 12:42

 Здравейте колеги, няма свършване с мъките за Мерчо из тая Норвегия. Онзи ден е имал сблъсък с висок бордюр  и предната броня се е сцепила доста грозно от страни.  Вижда се на едната снимка. Реших да си търся фейслифтова броня по моргите, но до тогава се чудя за временно решение че така дразни много. Намерих една червена 202-ка и ви моля да погледнете снимките на моята счупена лайсна. На червената успях да снимам захващането на тази част от бронята и ми се струва че се разглобява. Дали ще мога с подръчни средства и един авер под ръка да ги подменим с тези от червеня Мерц и да ги сложим на моя ? Само да  уточня че моя е комби а червения е седан и не знам дали ще има разлика във формата на задната броня и по специално на тези точно лайсни! Давайте акъл :)


Странно виене / свирене от към двигателя

18 май 2013 - 12:04

Здравейте, от известно време ми се причуваше някакво странно виене от към двигателя, но беше супер слабо и уж само аз си го чувах. Да ама се засили. Имам чувството че е силата на заука е  зависима от оборотите на двигателя. Най силно се усеща от 1-ва до 3-та скорост, на 4-та и 5-та предавка вече самия двигател е малко по шумен и скороста е по висока и се чува малко по слабо. Например като ускорявам се усилва, а като отпусна газта се чува как намалява. Звука е точно между виене и свирене. Мисля че пистовия ремък е за смяна, сменях го на 180 000 км сега колата е на 240 000. Може ли да е от него? Тогава сменях и водната помпа, може ли да има някаква връзка с нея?  Колата не загрява въобще, охлаждането е бетон.

Кажете какво да гледам че тук цените на майсторите и частите са майка си и баща си и най много да се вкарам в някой мега  филм :)

Поздрави! 


Прибиране на подглавници на A 209

04 септември 2012 - 11:53

Здравейте колеги
Проблема с това кабрио е следния:
След скок в сериозна дупка (по думите на шофьорката) подглавниците са изкочили (явно има някаква система за това) и сега не могат да ги приберат, съответно не може да се затвори гюрука. Казали са на момичето че само в сервиз може да стане прибирането им. Някой знае ли дали е така и дали може да се спести ходенето до Балкан Стар. Надявам се да има някакъв механичен начин...
Мерси предварително!

Изключване на цилиндрите/намаляване обема на двигателя/намляване на разхода?

13 август 2012 - 17:43

Здравейте колеги,
Води се един спор тука и нека първо да поясня че не съм запознат в детайли с тази система но знам че съществува. От известно време като любител чета автомобилни списания, ровя се в нета но не намерих нищо по темата написано на разбираем български език. До колкото съм чел вече се прилага в автомобилостроенето практиката на изключване на няколко от цилиндрите когато не е нужна съответната мощност. (Не старт стоп системата) И мисля че това изключване е не само от горивния цикъл а е свързано с оставяне на буталата в покой. Поправете ме ако греша, и ако може дайте малко по изчерпателно инфо как точно става това изключване за да има аргументи за спора :)

Плюсова клема на W202 комби

17 юни 2012 - 13:58

Здравейте колеги,
налага се да издиря къде е тази клема отпред на комбито и да пратя инфо на брат ми който е на място без интернет в Норвегия. Моля конякой знае къде е тази клема за подаване на ток отпред при двигателя да каже. Благодаря!