Колега това са снимки на блок с бутала а не на глава с клапани ...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Майсторо
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 213
- Разглеждан: 6763
- Титла: Чирак
- Възраст: 52 годишен/шна
- Рожден ден: Февруари 7, 1973
-
Пол
Мъж
-
Град
Благоевград
Други данни
-
Автомобил
W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
18
Good
Инструменти
Последни посетители
#432535 Не вдига повече от 3000 оборота
Публикувано от Майсторо
на 18 септември 2020 - 19:58
#423313 Помощ! Не пали колата
Публикувано от Майсторо
на 23 септември 2019 - 15:37
Колега да нямаш проблем в селектора на скоростите ? С каква диагностика я прочитате колата ?
- 1
#418299 Проблем с турбо или нещо друго ?
Публикувано от Майсторо
на 04 април 2019 - 21:36
Колеги проблема е решен !!! А виновника е - вакуумен маркуч от водната помпа ? Номера му е А 005 997 38 52 Не мога да си обясня защо има вакуумен маркуч влизащ във водната помпа но факта е че след смяната колата вече работи перфектно . Лека и безаварийна на всички !
- 1
#411868 Проблем с резистор - параметри
Публикувано от Майсторо
на 10 септември 2018 - 19:06
Проблема може да се счита за решен ! Резистор има и е вграден оригинално ! Крушките на предните габарити са H6W ,като резистора е свързан последователно на + кабел във фара който е сив на цвят . Стойността на резистора е 2,4 ома -1 ват. Открих и причината за прегарянето на резистора а именно поставена крушка с грешни ватове - беше поставена H21W поради грешка в пакетажа на магазина ... Благодаря на всички !
- 3
#371454 VIN Декодер
Публикувано от Майсторо
на 04 март 2016 - 22:22
Благодаря за бързия отговор !
- 1
#362290 Слабо парно
Публикувано от Майсторо
на 28 април 2015 - 22:13
Колега проверете дали не сте обърнали захранването на мотора на вентилатора при смяната . Успех !
- 2
#267305 Бутони на волана и клаксон
Публикувано от Майсторо
на 07 февруари 2012 - 08:15
Колега най-вероятно ти е прекъснал лентовия кабел на волана . Провери го но ще е малко по-сложно и сигурно ще се наложи да посетиш някой сервиз. Успех !
- 2
#226644 Прекъсва до 1000 об/мин. W210 300TD 98г. автомат
Публикувано от Майсторо
на 06 април 2011 - 00:04
Колега ако имаш път към Благоевград обади се да я погледнем машината . Телефона ми е 0888 220 682 - Методи
- 1
#208104 VIN Декодер
Публикувано от Майсторо
на 05 юли 2010 - 20:53
Благодаря много за бързия отговор . Ще почерпя по бира когато се видим !
![:allhail](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/allhail.gif)
- 1
#203061 гумички на клапаните
Публикувано от Майсторо
на 30 март 2010 - 20:31
Колега смяната не е толкова сложна но трябва да имаш инструменти , или най точно ще ти трябва скоба за натискане на клапаните за да може да извадиш конусчетата които държат пружината на клапаните.Трябва да работиш много внимателно за да не изпуснеш някое конусче в мотора че после става една дълга и широка .Можеш да ги сменяш на всеки цилиндър пооделно без да сваляш веригата, като свалиш само петата на разпределителния вал на съответния цилиндър, но ще трябва да превъртиш коляновия вал така че буталото да бъде в горна мъртва точка на цилиндъра на който ще сменяш гумичките или за по лесно слагаш колата на белези и тагава можеш да смениш гумичките на първи и четвърти цилиндър, след това превърташ по часовниковата стрелка на 180 градуса и правиш втори и трети цилиндър .Ако искаш да си сигурен за положението на буталото може да свалиш свещите на първи и втори цилиндър и като завъртиш коляновия вал през отвора за свеща може да видиш дали буталото е в горна мъртва точка . Успех !
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: Майсторо
- Privacy Policy