- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Chapi
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 11
- Разглеждан: 1351
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
София
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Chapi не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Не върви :(
22 май 2009 - 20:24
Ако между другото е добавян ATF в автомата, да речем 1 л. повече от нивото, става точно това - спада мощността до 20% и намалява и разхода до 20%.
Дюзите надали са проблем, ама могат и да станат -зависи кой пипа.
Дюзите надали са проблем, ама могат и да станат -зависи кой пипа.
В тема:Как се проверява нивото на маслото на автоматична кутия..
27 септември 2008 - 11:52
Ибре-е-е,къде ги изхвърляте тези коли на по 300 хил. км.,я ми кажете моля ви да мина да си взема една/пък аз ще си я дооправя/ вместо да ги претопявате за скрап,що да затрудняваме Кремиковци...
Продават ги на части в e-bay, но засега са единици, предстои да видим какво ще стане 2010 с тези произведени през 2000 г. Може би около 2011 ще с наводни пазара с части втора ръка и ще поевтиният и този който е професионалист, ще може да си поддържа неговата за сметка на останалите.
Тези които сме само потребители, трябва да се притесняваме повече за 2014-2015, когато май ще е най-черният период, защото тогава ще се сринат едновременно и 124-ки и 140-ки и 210-ки и 220-ци и 221-ци. Защото едните са изчислявани като за 20 г., другите за 15, а последната като за 10 г. нормална експлоатация.
В тема:Как се проверява нивото на маслото на автоматична кутия..
27 септември 2008 - 11:22
За да бъдем точни и да има практическа полза по темата, трябва да се признае че Бенц дава заден ход с тази политика на "доживотно запечатани" автомати. В смисъл,
че започват да доставят на фирмените сервизи този специален синететичен АТF, осигуряват специален уред за отчитане на нивото на необслужваемите автомати и явно компромисът е обвързан и с гаранционните им изисквания. Май става като с кодираните касетофони, по едно време през 90-те ги кодираха и после се отказаха.
Цялата работа май тръгна от американците, за да не бърникат из трансмисията. Там са свикнали да си купуват относително здрави коли по 5 хил. долара и после наливат техни евтини масла, разни измислени сервизи ровят, не можеш да ги спреш да нахлуят даже и в клаппанния блок, сменят пружини, купуват ги китайски от магазин дето купуват и фулмастери за децата си, слагат от други коли и като не им върви колата, с цялото си нахалство тръгват да съдят фирмата. Ей затуй взеха да ги запечатват.
Обаче се установи, че съвестните потребители разчитат на доживотна употреба и опп-ааа - на 200 хил. с оригиналния ATF почват проблемите с автомата. Добре, ама като им отидеш във фирмения сервиз с такъв проблем, те не искат да ти сменят флуида, защото ти може да кажеш, че не ти работи добре автомата заради тяхната намеса и той със сигурност няма да работи добре. Затова ще те отсвирят с аргумент, че "не се обслужва", докато се дочупиш съвсем и тогава като им отидеш, ще ти предложат смяна на кутията. Тук е тънкият момент, в който германецът тръгва да си продава колата. Ако си отишъл по-отрано във фирман сервиз и още нямаш проблем, ще ти сменят флуида без проблеми, но колко потребители го знаят и ще го направят като им пише "доживотно запечатан". А и доста рядко някой ходи на фирмен сервиз след 200 хил. км. Първо на пазара втора ръка ще излязат проблемните, след това тези, дето вече са разбрали, че във фирмен сервиз могат да сменят ATF и на 60 хил., нищо че е необслужваем, . Накрая ще излязат на пазара, тези с веднъж сменяни автомати, които също вече са се изхитрили да си сменят ATF-а на 60 хил., но вече колата е почнала да дава други проблеми и няма да спре да дава оттам насетне.
че започват да доставят на фирмените сервизи този специален синететичен АТF, осигуряват специален уред за отчитане на нивото на необслужваемите автомати и явно компромисът е обвързан и с гаранционните им изисквания. Май става като с кодираните касетофони, по едно време през 90-те ги кодираха и после се отказаха.
Цялата работа май тръгна от американците, за да не бърникат из трансмисията. Там са свикнали да си купуват относително здрави коли по 5 хил. долара и после наливат техни евтини масла, разни измислени сервизи ровят, не можеш да ги спреш да нахлуят даже и в клаппанния блок, сменят пружини, купуват ги китайски от магазин дето купуват и фулмастери за децата си, слагат от други коли и като не им върви колата, с цялото си нахалство тръгват да съдят фирмата. Ей затуй взеха да ги запечатват.
Обаче се установи, че съвестните потребители разчитат на доживотна употреба и опп-ааа - на 200 хил. с оригиналния ATF почват проблемите с автомата. Добре, ама като им отидеш във фирмения сервиз с такъв проблем, те не искат да ти сменят флуида, защото ти може да кажеш, че не ти работи добре автомата заради тяхната намеса и той със сигурност няма да работи добре. Затова ще те отсвирят с аргумент, че "не се обслужва", докато се дочупиш съвсем и тогава като им отидеш, ще ти предложат смяна на кутията. Тук е тънкият момент, в който германецът тръгва да си продава колата. Ако си отишъл по-отрано във фирман сервиз и още нямаш проблем, ще ти сменят флуида без проблеми, но колко потребители го знаят и ще го направят като им пише "доживотно запечатан". А и доста рядко някой ходи на фирмен сервиз след 200 хил. км. Първо на пазара втора ръка ще излязат проблемните, след това тези, дето вече са разбрали, че във фирмен сервиз могат да сменят ATF и на 60 хил., нищо че е необслужваем, . Накрая ще излязат на пазара, тези с веднъж сменяни автомати, които също вече са се изхитрили да си сменят ATF-а на 60 хил., но вече колата е почнала да дава други проблеми и няма да спре да дава оттам насетне.
В тема:Как се проверява нивото на маслото на автоматична кутия..
26 септември 2008 - 08:56
Защото много по-малко знания трябват за да избегнеш проблеми, отколкото за да ги решаваш. Я да видим сега:Ако знаеш само каква простотия написа.....
1. Откъде ще се купи ATF за кутия която производителят я води като "необслужваема"?
2. Каквото и да е сложил производителят в този автомат, как то ще си запази качествата повече от 200 хил. км.
3. Някой сменял ли е масло на необслужваем автомат, да речем в Австрия или Германия (защото ми се струва, че в сервиза ще му напомнят, че кара Мерцедес, а не Месершмид-какво повече иска от кутия на 300 хил? - половин милион ли да му изкара? или да му сменят маслото на техен риск?)
Било е време, когато са ги изчислявали по за милион. Има един W116, който е 6.9 литров мотор и автоматът му е уникален модел, WB50 D, или нещо подобно. И май беше тристепенен, за да са сигурни в надеждността му. А сега - 7-степенни! И с изцяло електронно управление. Пази боже.
4. В България масово се продава някаква смес Молотов, която наричат бензин. Къде да зареждаме, та сегментите на буталата някак си да оцелеят 200 хил и да не се спекат в бакелитен обръч, компресията да не иде на 8 или по-малко атмосфери и някой умен датчик да не изключва непрекъснато бобината заради това.
5. Компютрите не понасят ниски и високи температури, вибрации, влага, а имаш по един във всяка врата и още толкова на други места. През лятото ламарините се нагряват до +70, а през зимата става -15. И така десетина сезона и дупки и паваж и локви, а сигурно и 20-тина измивания с водоструйка. Има 120+ бр датчици (в края на 80-те са само 15-18 бр.).
6. Ауспухът е с два катализатора и четири ламбда сонди, пласмасов резервоар, дето може да го спукаш на първия бордюр на излизане от автосалона, един се оплакваше че още в гаранция му се отлепило стъклото на стопа. Качеството на кожения салон няма нищо общо с това отпреди 20 години - за 7-8 години е заминал. И това "нещо" да очакваш да те вози 300 хил.? Ако ги навъртиш за 5 години и си S-класа може и да стане, оттам насетне 10-15 бона годишно и си правиш сметката.
В тема:Как се проверява нивото на маслото на автоматична кутия..
25 септември 2008 - 17:41
E сега ако кажеш па на Мерцедес какъв друг автомат освен 722.ХХХ има равен няма да имаш.
Спокойно, не съм дописал номера. Имам предвид 722.4. За други 722 не мога да твърдя нищо за нивото на маслото.
А иначе, предишните кутии от 60- те и 70-те години са К 4 А, К 4 В и К 4 С.
За "доживотните", запечатани и тем подобни автомати много е писано и много хора са патили от смяна на масло на такава кутия след като в нашите сервизи не могат да намерят дори пробката на турбината, а това динамометрични ключове, това сваляне на стабилизиращата рейка, под турбината, дето гайките и трябва да се изхвърлят и да се сменят с нови щото са самозатягащи въобще да не говорим. След 15 години, или 300 хил. всеки немски сервиз ще ти смени цялата кутия, като видят че гарнитурата тече отвсякъде. Всякакви други импровизации са на собствен риск.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Chapi
- Privacy Policy