Към съдържанието

  •  

BOzz

Регистрация: 23 авг 2022
Офлайн Последно: 08 авг 2025 - 10:49:34
-----

Моите мнения

В тема:Работна температура на двигател.

04 август 2025 - 17:12

R350 е с електрически управляем термостат, както написах.

В тема:Работна температура на двигател.

01 август 2025 - 13:24

Не случайно върху термостата има нагревател, за да може ЕКУ-то да го управлява в различни режими.

Примерно в ЕКО режим БМВ Н53 двигател с такъв термостат работи на 112 градуса по принуда. Ако му дадеш газ да излезе от ЕКО режима, максимум на сваляне е на 80 градуса.

Така, че с електронно управляван термостат е абсолютно нормално ДВГ, който не работи под товар, да се виждат температури в границата над 100 градуса.

 

Конкретно за Мерцедеса, термостата се управлява принудително между 80 и 100 градуса (управлява се чрез подгрева Y110). Ако няма нужда от управление (нисък товар, ЕКО режим), отваря самостоятелно напълно на 110 градуса.


В тема:Работна температура на двигател.

02 юли 2025 - 10:57

В този форум е толкова умряло, че дори и аз забравих да влизам, след като видях, че с месеци няма теми за разискване.

Иначе сега погледнах, щом термостата му дават да отваря на 100 градуса, този двигател трябва да работи спокойно в диапазон 100-110 градуса нормално.


В тема:Премахване на "спирчака" при спускане на круиз контрол

18 септември 2024 - 08:00

Щом за теб е по-важно да спускаш на спирачка вместо на скорост, защото спирачките са ти по-евтини от скоростната кутия, нямам какво да добавя.flying_mj.gif


В тема:Функции / Адаптации за включване / изключване с DAS

02 септември 2024 - 12:26

Натиска спирачките, много ясно си се усеща. И стоповете светят. За да задържи на скорост, трябва да свали поне 2 или 3 скорости надолу, за да е достатъчна силата на ДВГ да задържи скоростта.

На БМВ съм го кодирал и махал/слагал. На Мерцедеса доста търсих и не мога до този момент да намеря как да се премахне и затова питам.