Към съдържанието

  •  

Solen

Регистрация: 05 фев 2008
Офлайн Последно: 05 фев 2008 - 19:27:31
-----

Моите мнения

В тема:Инжекцион 190Е КЕ Jetronic

05 февруари 2008 - 19:16

Здравейте и за много години на всички, честит нов УС и към проблема.
Гръмнах на гас, как стана? С леко коткане на 2-ра, при по-високи обороти всьо нормално. Пали и върви на газ, но продължава да пуца и забелязах нещо зад инжекциона откъм купето, кабел които не е свързан и всъщност изглежда от доста време не е бил. :slap Сега карам на бензин но ми лапа много (ама много). Имах паразитен кабел, вмених всичките, утре ще взема и свещи за газ, но друго ме притеснява. Клапата (дросела) отгоре тряба да е равен (хоризонтално) нали? Той сега е на една страна като няма отвори през които да влиза свободно въздух или газ и уплътнява нормално. Какъв е този кабел отсрани и от него ли са станали поразийте? По-рано вървеше, палеше и всичко нормално на газ и на бензин. Сега немога да го изхраня и на газ ако взема да го карам на по-висока предавка веднага пуца. Не са се вадили вакууми и няма поражения по корпуса, незнам дросела така ли требе да е? Какво мога да направя, като последователност? Не съм пипал и настройвал нищо, само сменям кабели. Препоръчаха ми майстор на газ даже двама и после на газанализатор.
Публикувано изображениеПубликувано изображение
Публикувано изображениеПубликувано изображение



СМЕНИ СИ КАБЕЛИТЕ НА СВЕЩИТЕ - НАЙ -ЧЕСТО ОТ ТАМ
ИДВА ИСКРА И ПАЛИ ГАЗОВАТА СМЕС В ИНЖЕКЦИОНА

В тема:Предпазна клапа от гърмежи на газ на 124-ка 2,0 ?

05 февруари 2008 - 18:54

Колеги случайно да се сеща някои от вас ,който е запознат с тоз мотор каде му се слага клапа за гърмежа като се монтира газово устройство. Днеска ми поставиха АГУ работи нормално не е гърмяла още за всеки случай утре ще сменя свещите . А майстора ми вика че на тоз мотор не се монтирала клапа нямало къде на механичната инжекция само маркуча и отдолу излизал при гърмеж и толкова каза не се тревожи. Някой можели да даде малко акъл с кво да внимавам и квимерки да вземам.



не ти трябва никаква клапа . гърмеж се получава при пробив
и искра "на маса" и най-често за това са виновни повредени кабели на свещите
свещите не създават проблем. Карам 190 Е 2.0 122 к.с. от седем години
на газ и го знам със сигурност от личен опит.Вържи си гумените въздуховоди
под инжекциона /ако си с такъв/ защото като гръмне се разкачат и може да
ги изгубиш на пътя и да не можеш да възстановиш системата и да продължиш.