На моята 190 съм бях с оригиналното спортно окачване, но като се возих на обикновенното при брат ми на неговата, и забравих как пъргаво върви-усеща се всяка фуга и напречна свръзка на пътя-фуга. Освен това ми писна с пълна кола да минавам на всеки спящ полицай по диагонал- за да не ми стърже катализатора. Затова и като ми отидоха амортисьорите отзад ги смених с не оригинални- маслени, а не газови. Не се вдигна, защото явно пружините определят височината, а амортисьорите само мекотата ва хода. Тоест за да я свалиш-трябват по-къси пружини, а за да не люля и да е по-твърда, трябват газови,спортни амортисьори. Спортните пружини са по-къси и по дебели, като ги мериш с шублера, а освен това и са различни цветове. все пак хода на амортисьора трябва да съвпада с хода на пружините- да не удря в някоя мъртва точка- горна или долна.За да я вдигна, сложих най големите гумени подлжожки отзад,а отпред сложих по-дълги пружини с 20 мм. и тя се повдигна с толкова- логично.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: bis
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 21
- Разглеждан: 1450
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
ПЛОВДИВ
0
Neutral
Инструменти
Приятели
bis не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Спортно окачване
07 юни 2010 - 21:11
В тема:Спортно окачване
07 юни 2010 - 21:07
На моята 190 съм бях с оригиналното спортно окачване, но като се возих на обикновенното при брат ми на неговата, и забравих как пъргаво върви-усеща се всяка фуга и напречна свръзка на пътя-фуга. Освен това ми писна с пълна кола да минавам на всеки спящ полицай по диагонал- за да не ми стърже катализатора. Затова и като ми отидоха амортисьорите отзад ги смених с не оригинални- маслени, а не газови. Не се вдигна, защото явно пружините определят височината, а амортисьорите само мекотата ва хода. Тоест за да я свалиш-трябват по-къси пружини, а за да не люля и да е по-твърда, трябват газови,спортни амортисьори. Спортните пружини са по-къси и по дебели, като ги мериш с шублера, а освен това и са различни цветове. все пак хода на амортисьора трябва да съвпада с хода на пружините- да не удря в някоя мъртав точка- горна или долна.
В тема:Спортно окачване
07 юни 2010 - 20:53
Някой може ли да каже каква е разликата в тия подложки?Че е в дебелината е ясно.Проверих и разликата между 4 и 5 пъпки е 5-6мм.Това означава,че разликата във височината на колата ще е толко така ли?
В тема:трудно палене при топъл двигател
28 февруари 2010 - 17:52
Намира се от долу до бензиновата помпа,относно изолирането му- колата си работи добре, но питай майстора как го прави, предполагам го запушва.... но имай впредвид, че от месец отново ми направи съшия проблем и този път майстора откри загуба на налягане и връщане на горивото, от клапан на бензиновата помпа. Лошото е , че се продавал само комплект с нея, затова е трудно намирането му, но като го смених, сега пали веднага при 50-60 градуса. Също така може и да се отвори, и да се направи, въпреки, че е капсулован- при стругар. Като стои развален, той не затваря прихода на гориво назад от бензинова помпа и налягането пада постепенно като загасиш, така и при полу-горещ двигател сместта е бедна. После се започва едно въртене, като на 1,2 и 3 чилиндъра припалва, гасне и така....Само че това той го замерва, къде точно е - а аз съм полицай......Аз замервам друго.
В тема:трудно палене при топъл двигател
12 февруари 2010 - 20:41
При мен този възел беше изолиран и проблема изчезна на 90 процента, само с цената за труда, без части-беше затворен пътя назад.И така колата си работи и пали нормално.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: bis
- Privacy Policy