Към съдържанието

  •  

bat mitio

Регистрация: 29 яну 2008
Офлайн Последно: 28 юни 2009 - 12:27:28
-----

Моите мнения

В тема:Гърмежи при паленене,не всеки път ама го прави

14 септември 2008 - 17:57

отдавна се каня да пусна едно питане за таа работа ама вече почна да ми писва ,значи при палене понякога колата пали като с удар някак си с едно такова "туп " а по някой път гърми при палене и П образния маркуч пада ,а и нещо като чели не ми върви така както беше и играят оборотите чат пат.ходих преди време на диагностика и момчето нещо рови по нея и стана самолет ама за около 10 дена и пак си се върна в старото положение,за момента съм сменил кабели,свещи,капачка ,палец.отскоро имам и газова и на газ върви една идея повече отколко на бензин и мотора мърка


ako ti meni oborotite zna4i e ot klapata gore za debitomera,ot garmejite se e izmestila,triabva da se regulira i az imah garmeji na benzin spria da mi raboti,no e opravih sega e super

В тема:Замисля се като подам газ

27 май 2008 - 20:32

Здравейте колеги! Отдавна не съм писал по много добра причина - липса на проблеми. Но както е казал Е. Кестнер - "всичко си има край, само суджука - два" Ами проблема е - на двигател 103/ 124/ 89г. на газ при температура малко под 80г. има интервал при който като подам газ мечока се замисля преди да рипне и на място има детонации като понякога гасне / сменен кабелаж и свещи БЕРУ И БОШ вкл и дистрибуторнта капачка с палеца / Това започна май след смяна на възд. филтър ама не съм сигурен каква марка е и дали изобщо това е проблема. Имах и инцидент - бях тръгнал за ловното изложение и не ми хареса как работи и завъртях в махалата. Мечока така се задави, че едвам го прибрах. Отворих фитъра, раздвижих клапата след което я напръсках с вд -40. Много време нямах проблеми или не се е стигало до гаснене по светофарите ама не, явно има проблем. Ходих на диагностик /Наско в бившия гараж на УБО/ - не откри никакъв проблем. Моля споделете ако имате идеи!

zdravei koilega,pro4etoh za problema ti ,moita katafalka go ima6e sa6tia problem,kato smenih filtara.Kato smenih vazdu6nia filtar ,mi se ka4iha oborotite,sled koeto az gi namalih ot edna kutiika slagana dopalnitelno ot gazadjia,koito e varzana po elektronen na4in za dvigatel4eto na tihite oboroti,sled kato go napravih tova zapo4na da mi garmi i na men kato tragvam,obiknoveno pri pusnat klimatik,javno togava se natovarva nai mnogo dvigatelia i badat nisko oborotite,sled koeto posledva garmej i taka mi garmia 5-6 pati,dokato ne uveli4ih malko oborotite,no zadaljitelno triabva da si sloji6 edna klapa,za tova garmene,tia se slaga na П-obraznia marku4 pod pitata,koito obiknovenno izliza pri garmej,toi se cepi i se slaga 6tucer s tozi klapan ,sloji go zadaljitelno za6toto 6te stane po goliama belia za dosta pari i 6te ti pobelee kosata ot jadove...........uspeh ako iam ne6to pitai znam pove4e za gazovete dori i ot niakoi gazadjii :closed-topic: :welldone

КИРИЛИЦА, МОЛЯ!!!

В тема:Проблем с оборотите

01 май 2008 - 20:33

Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ :welldone

probvai potenciometara na debitomera.....az go imah sa6toto i ne se opravi ot stapkovia motor :welldone

В тема:Проблем с оборотите

01 май 2008 - 20:31

Здравейте колеги аз съм нов във форума.Много ще съм благодарен ако някой ми отговори на проблема.Преди два дена си купих мерцедес 124 200 Е 93 година с механичния инжекцион.Като започнах да го карам забелязах че се появи проблем с оборотите на двигатела.Сутрин го паля и даржи около 900 оборота.Колата няма газ,като загрее двигателя около 85-90 градуса започва примерно на сфетофар да мени оборотите.Вдига ги до 1200 даржи ги известно време,после ги свали до 800 изведнъж паднат до 500 и се опитва да гасне после пак ги вдига и е много неприятно.Колеги ми казаха да се насоча към стъпковия мотор който се намирал под кутията на въздушния филтер.Представлява цилиндрично тяло с два отвора в който влизат 2 маркуча от единния засмуква въздух от колекторните тръби и подадената информация от компютъра държи оборотите на двигатела.На него има и двоен куплунг на който може да има 12 волта или по ниско напрежение идващо от компютара.Към това ме насочиха но не съм сигурен дали от това е проблема.Сменявал ли е някой от вас такъв стъпков мотор имал ли е подобни проблеми на 124 200 Е,знае ли колко струва втора употреба или нов много ще съм благодарен на вашта помощ :welldone