Към съдържанието

  •  

PreViouS

Регистрация: 27 яну 2008
Офлайн Последно: 22 яну 2010 - 13:58:23
-----

Моите теми

Вибрации в купето

05 декември 2008 - 08:45

Колата е 88 година накрая широката лайсна 190 2.0Е, смених тампоните на двигателя бяха си отишли. Сложих ФЕБИ по 70 кинта бройката, сърце не ми даде да взема по скъпи :) Проверих си и дали не няма опиране на гърнето отдолу, но поне аз не видях. Някой има ли на идея от какво най-често се получава понеже знам, че може от много неща да е .... Благодаря ви предварително :)

П.П.: След смяната на тампоните нещата доста се успокоиха, но се усещат още някакви остатъчни вибрации... най-вече по гърба като леко масажче :)

Тампони на двигателя?!

23 септември 2008 - 23:05

Ходих на майстор и там той ми каза, че тампоните на двигателя са за смяна ... и наистина е така, защото вибрациите в купето са доста. Той ми препоръча Лемфьодер, като каза че цената е около 100 лв. Попитах в едно магазинче до нас и там ми казаха, че Лемфьодер оригинални тампони няма да намера ...!!! Въпроса ми е има ли други тампони, които да изкарат някоя и друга година или задължително да търся Лемфьодер и дали ги има оригинални и на каква цена ? Дали да ги взема от някоя автоморга ?!!

П.П.: Колата е Мерцедес 190 модел 1988г. 2.0

Доста сериозен проблем

11 септември 2008 - 20:36

Сагата е дълга и широка, но аз съм си за е..не, че имам доверие на "майстори". Мерцедеса е 190-ка 2.0, внос от Германия, нямаше проблеми с палене нямаше проблеми с обороти, докато не отидох познайте при кои :) ГАЗАДЖИИТЕ. Оборотите след като ми сложиха газаджийте уредбата, както и на други мерцедеси падаха при изключване от скорост и колата гаснеше. Благодарение на човек от форума, няма да споменавам името му поради съображения от негова страна, колата беше коригирана и вкарана в добро състояние. Но преди това газаджиите ми барникаха колата, за да коригират този пад на оборотите посредством алтернатива върху, хмммззз не знам как да го кажа но е буквално дупчица на кутията където е въздушния филтър. Коригирането ставаше посредством леко заострен имбус... предполагам знаете за какво иде реч. След това научих, че това не се бара защото много трудно може да се вкара в релси и сега колата при палене мени оборотите, а паленето става на бензин и никога преди не го е правела, говорим преди тази интервенция. Та въпроса ми е ... Има ли някой дано истински майстор, който да може да ми направи сместа да е както трябва или да ходя към БалканСтар ?!! Моля ви колеги, който може да помогне да пише. Благодаря на всички отзовали се... и дано да не ме псувате много .... :kill_myself

А да добавя ... по възможност да е в област Пловдив...

Хидравлика проблемче, препукване при въртене

22 април 2008 - 08:55

Колата е 190Е и от скоро се появи някакво препукване когато завивам в областта на волана, не знам от какво се получава и какво означава. Маслото на хидравликата е горе долу свястно, а относно филтъра ми се стори добре на вид. Някой има ли си на представа от какво може да се получава? Благодаря ви предварително. :coolgrin

Фарове MB100D

22 март 2008 - 15:18

Интересува ме дали някой знае къде се продават гореспонатите фарове, имам нужда понеже са строшени, а смятам да продавам машината :) Дори и да са турски или втора употреба само да са по-ефтинджос :) Благодаря на всички отзовали се предварително и моля ако темата не е на място да бъде преместена. :) Само да добавя, че е модел 94г. и е късата база.