Колата е 88 година накрая широката лайсна 190 2.0Е, смених тампоните на двигателя бяха си отишли. Сложих ФЕБИ по 70 кинта бройката, сърце не ми даде да взема по скъпи Проверих си и дали не няма опиране на гърнето отдолу, но поне аз не видях. Някой има ли на идея от какво най-често се получава понеже знам, че може от много неща да е .... Благодаря ви предварително
П.П.: След смяната на тампоните нещата доста се успокоиха, но се усещат още някакви остатъчни вибрации... най-вече по гърба като леко масажче
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: PreViouS
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 62
- Разглеждан: 4011
- Титла: Чирак
- Възраст: 43 годишен/шна
- Рожден ден: Октомвpи 6, 1981
-
Пол
Мъж
-
Град
Пловдив
Други данни
-
Автомобил
Мерцедес 190 2.0Е 1988 година, широка лайсна
0
Neutral
Инструменти
Приятели
PreViouS не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Вибрации в купето
05 декември 2008 - 08:45
Тампони на двигателя?!
23 септември 2008 - 23:05
Ходих на майстор и там той ми каза, че тампоните на двигателя са за смяна ... и наистина е така, защото вибрациите в купето са доста. Той ми препоръча Лемфьодер, като каза че цената е около 100 лв. Попитах в едно магазинче до нас и там ми казаха, че Лемфьодер оригинални тампони няма да намера ...!!! Въпроса ми е има ли други тампони, които да изкарат някоя и друга година или задължително да търся Лемфьодер и дали ги има оригинални и на каква цена ? Дали да ги взема от някоя автоморга ?!!
П.П.: Колата е Мерцедес 190 модел 1988г. 2.0
П.П.: Колата е Мерцедес 190 модел 1988г. 2.0
Доста сериозен проблем
11 септември 2008 - 20:36
Сагата е дълга и широка, но аз съм си за е..не, че имам доверие на "майстори". Мерцедеса е 190-ка 2.0, внос от Германия, нямаше проблеми с палене нямаше проблеми с обороти, докато не отидох познайте при кои ГАЗАДЖИИТЕ. Оборотите след като ми сложиха газаджийте уредбата, както и на други мерцедеси падаха при изключване от скорост и колата гаснеше. Благодарение на човек от форума, няма да споменавам името му поради съображения от негова страна, колата беше коригирана и вкарана в добро състояние. Но преди това газаджиите ми барникаха колата, за да коригират този пад на оборотите посредством алтернатива върху, хмммззз не знам как да го кажа но е буквално дупчица на кутията където е въздушния филтър. Коригирането ставаше посредством леко заострен имбус... предполагам знаете за какво иде реч. След това научих, че това не се бара защото много трудно може да се вкара в релси и сега колата при палене мени оборотите, а паленето става на бензин и никога преди не го е правела, говорим преди тази интервенция. Та въпроса ми е ... Има ли някой дано истински майстор, който да може да ми направи сместа да е както трябва или да ходя към БалканСтар ?!! Моля ви колеги, който може да помогне да пише. Благодаря на всички отзовали се... и дано да не ме псувате много ....
А да добавя ... по възможност да е в област Пловдив...
А да добавя ... по възможност да е в област Пловдив...
Хидравлика проблемче, препукване при въртене
22 април 2008 - 08:55
Колата е 190Е и от скоро се появи някакво препукване когато завивам в областта на волана, не знам от какво се получава и какво означава. Маслото на хидравликата е горе долу свястно, а относно филтъра ми се стори добре на вид. Някой има ли си на представа от какво може да се получава? Благодаря ви предварително.
Фарове MB100D
22 март 2008 - 15:18
Интересува ме дали някой знае къде се продават гореспонатите фарове, имам нужда понеже са строшени, а смятам да продавам машината Дори и да са турски или втора употреба само да са по-ефтинджос Благодаря на всички отзовали се предварително и моля ако темата не е на място да бъде преместена. Само да добавя, че е модел 94г. и е късата база.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: PreViouS
- Privacy Policy