Трябва да пробваш!
Още утре, само да ми остане време Ще пиша за резултат в темата. Благодаря на всички
Огромно Уважение към Вас момчета!!!
Публикувано от K4m3n на 13 август 2013 - 20:49
Трябва да пробваш!
Още утре, само да ми остане време Ще пиша за резултат в темата. Благодаря на всички
Огромно Уважение към Вас момчета!!!
Публикувано от K4m3n на 08 август 2013 - 16:03
Сигурен ли си че всички гумени тампони по трансмисията са наред?
След интервенцията по кутията чистена ли е с диагностика ?
Гумените тампони са наред. След ремонта по кутията, съм изтрил адаптациите само, защото грешки нямаше. Нещо друго за триене има ли
Публикувано от K4m3n на 08 август 2013 - 15:31
Сипват се 4 до 4.5 л. пали се колата и скоростите се превключват на място, ти си след отваряне на кутията, така че няма проблем да са и 5л. След като си превключил от P на D и R , 3/4 пъти, доливаш още 1.5 л. и караш докато не загрееш колата и кутията. Когато вече температурата е над 80градуса, без да гасиш, започваш да изравняваш докато не видиш че нивото на маслото не е между мин и макс при горните градуси.
Мериш на P.....предшествениците се мерят на D.
Такава ли ти е щеката?
Да, такава е щеката, Това забравих да кажа, че чакам колата да е вдигнала над 80градуса, тоест всичко правя както трябва, само трябва пак на щеката да погледна дали е между минимума и максимума или е малко по-нагоре..
Публикувано от K4m3n на 08 август 2013 - 11:53
Да!
Направете маслото на щеката да бъде на или под средата при определените градуси - не повече....да не достига максимума и наблюдавай.
В случая няма приплъзване и лагера няма общо!.....според мен е приплъзвала от увеличен луфт в пакет.
Колега кажи повече за дисковете и ламелите?
Преди да монтирате мозъчето, разглобихте ли всички клапани и изчистихте ли работните им компоненти и леглата им?
Понеже имах и друг мозък (по спомен от W203 C180 Kompressor), сложих него преди време ей така за пробата, но резултата беше нулев и така си остана кутията. Сега, след като така или иначе отворихме кутията, реших пак да си сложа моя си мозък, като го разглобихме преди да го качим, нямаше стружки, съчми, цетки...всичко изглеждаше е по местата и нищо притеснително.
За дисковете за съжеление не мога нищо да кажа, сменихме 5бр. един модел и 5бр. друг модел, феродови става въпрос. По фактура се водеха ламел външен и ламел вътрешен.
Иначе за маслото на ск. кутия ще го погледна пак, но мисля че беше малко под максимума.
Публикувано от K4m3n на 09 февруари 2012 - 19:02
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com