Към съдържанието

  •  

K4m3n

Регистрация: 27 яну 2008
Офлайн Последно: 29 сеп 2021 - 18:25:29
-----

#329229 Проблем с автоматична скоростна кутия

Публикувано от K4m3n на 13 август 2013 - 20:49

Трябва да пробваш! :beer

Още утре, само да ми остане време  :beer Ще пиша за резултат в темата. Благодаря на всички  :beer

 

Огромно Уважение към Вас момчета!!!


  • 3


#328661 Проблем с автоматична скоростна кутия

Публикувано от K4m3n на 08 август 2013 - 16:03

:beer

 

Сигурен ли си че всички гумени тампони по трансмисията са наред?

 

След интервенцията по кутията чистена ли е с диагностика ? 

 

Гумените тампони са наред. След ремонта по кутията, съм изтрил адаптациите само, защото грешки нямаше. Нещо друго за триене има ли :)


  • 1


#328654 Проблем с автоматична скоростна кутия

Публикувано от K4m3n на 08 август 2013 - 15:31

Сипват се 4 до 4.5 л. пали се колата и скоростите се превключват на място, ти си след отваряне на кутията, така че няма проблем да са и 5л. След като си превключил от P на D и R , 3/4 пъти,  доливаш още 1.5 л. и караш докато не загрееш колата и кутията. Когато вече температурата е над 80градуса, без да гасиш, започваш да изравняваш докато не видиш че нивото на маслото не е между мин и макс при горните градуси.

 

Мериш на P.....предшествениците се мерят на D.

 

Такава ли ти е щеката?

 

Dipstick_AT.jpg

 

 

Да, такава е щеката, Това забравих да кажа, че чакам колата да е вдигнала над 80градуса, тоест всичко правя както трябва, само трябва пак на щеката да погледна дали е между минимума и максимума или е малко по-нагоре.. :)


  • 1


#328620 Проблем с автоматична скоростна кутия

Публикувано от K4m3n на 08 август 2013 - 11:53

Да!  

 

Направете маслото на щеката да бъде на или под средата при определените градуси - не повече....да не достига максимума и наблюдавай.

 

В случая няма приплъзване и лагера няма общо!.....според мен е приплъзвала от увеличен луфт в пакет. 

 

Колега кажи повече за дисковете и ламелите?

 

Преди да монтирате мозъчето, разглобихте ли всички клапани и изчистихте ли работните им компоненти и леглата им?

 

Понеже имах и друг мозък (по спомен от W203 C180 Kompressor), сложих него преди време ей така за пробата, но резултата беше нулев и така си остана кутията. Сега, след като така или иначе отворихме кутията, реших пак да си сложа моя си мозък, като го разглобихме преди да го качим, нямаше стружки, съчми, цетки...всичко изглеждаше е по местата и нищо притеснително.

 

За дисковете за съжеление не мога нищо да кажа, сменихме 5бр. един модел и 5бр. друг модел, феродови става въпрос. По фактура се водеха ламел външен и ламел вътрешен.

 

Иначе за маслото на ск. кутия ще го погледна пак, но мисля че беше малко под максимума. 


  • 1


#267741 Интересен проблем с W209

Публикувано от K4m3n на 09 февруари 2012 - 19:02

Имам същия проблем и аз. Когато нафтата намалее (в последната четвъртина) и колата работи повече време на място (около час примерно), изгасва и няма запалване след това. Имам 5 литра нафта в багажника, наливам е в резервоара и след около десетина завъртания, колата пали отново. Съмнявам се проблема да не би да е в подкачващата помпа и когато колата работи на място да няма хубаво налягане, следователно като се прехвърли обратната нафта само в едната полувина на резервоара, другата остава празна и колата гасне. Някой да има информация по този проблем?
  • 1