Към съдържанието

  •  

www

Регистрация: 20 яну 2008
Офлайн Последно: 07 яну 2010 - 08:06:13
-----

Моите теми

въпрос за вакум на автомата

21 март 2009 - 21:50

Колеги случайно забелязах,че маркуча на вакуум регулатора там където влиза в купето е откачен.Днес свалях таблото с уредите и кората под волана,но не намерих къде да се вкарва?Този маркуч към скоростната кутия ли утива по принцип?Сега ,като минава от втора на трета предавка ми форсира 500 об,леко задържа и тогава влиза трета,при другите предавки е нормално.Ако влиза в автомата,ще мога да го пусна с нов маркуч до регулатора,вместо да търся горе свръската!

Снимката съм я копнал от колегата в другата тема,че не можах да снимам днес!
Публикувано изображение

2Т масло в нафтата!

13 март 2009 - 00:01

Колеги,карам w124 250 turbo и ми потракват разпръсквачите!Четох доста из форума и пробвах кастрола ТДА!Веднага даде резултат и колата поутихна!Вече съм изхабил две тубички,но двутактово масло не бях слагал досега!В момента съм спрял да слагам кастрол тда и сложих 2Т масло Еко 1:100-На 10литра сложих 100 милилитра и колата започна да работи малко по-шумно отколкото,като я карах с ТДА!Също така,тръбичките на разпръсквачите започнаха да почукват повече на пипане!Мисля,да си мина пак само на добавка ТДА да не направя някой сакатлък!Вие , какво мислите?И защо толкова чукат разпръсквачите на студен мотор,а на 90гр.работи като CDI?Днес я спрях до С220 СDI и работят еднакво тихо,а като е студена щтрака като голф?И може ли от кофти разпръсквачи да ми люлее мотора?

Термоустойчиво лепило,силикон...?

22 януари 2009 - 20:49

Колеги,гърловината на радиатора е частично счупена и е останала само 1см дължина!Днес нахлузих пвц удължение и го залепих,но като загря естествено се отлепи!
Колата е w124!
Някакви идеи за нещо,което ще свърши работа или да свалям радиатора за заварка?
Благодаря!

Мотора тресе и е малко шумен

15 декември 2008 - 22:49

Здравейте колеги!
Моторът ми при работа люлее цялата кола!Тампоните са чисто нови Лемфьордер/ориг. и точно за моята кола/
Колата е след шлайф на глава и нова гарнитура!Лагери,валове,бутала,ангренаж....изглеждат добре!Маслото е фукс титан 10w40 229.1
Има едно чукане и на студен и на топъл мотор!Тръбичките на дюзите при 2 и 4 цилиндър почукват доста,като си поставя пръста!
Досега сипвах от омв,сега вече от лук ойл!Добавки не съм слагал към горивото!Четох,че хвалите кастрол TDA.
Дали може да е от центровка,или някой разпръсквач пуска повече нафта....?Откъде може да идва тази неспокойна работа на мотора?

Поздрави! :)