Привет на всички карам ц класата почти 10 години и единственото нещо което ме вбесява е
Теч на масло от картера за този период съм го свалял 2 пъти като първия реших да да си сложа гарнитура съответно протече след месец
Втория ми опит сложих силикон на рейнц както ме бяха посъветвали още първия път речено сторено хоп картер долу чистене обезмасляване мазане на силикон и монтаж след два месеца проверявам и БАМ пак тече някой от вас успял ли е да пребори този проблем?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Duramax
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 6
- Разглеждан: 739
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
-
Град
Пловдив
Други данни
-
Автомобил
Mercedes c200 kompressor
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Duramax не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
М111 картер
02 юни 2023 - 17:40
Ц 200 компресор проблемно АГУ
13 юни 2022 - 14:50
Здравейте колеги и извинявам се ,че пускам тема ,която със сигурност съществува но не успях да открия.
Колата е W202 C200 Kompressor 1998г. 192 к.с
АГУ Tomasetto nordic xp със Green gas софтуер и barracuda инжектори Сутрин при студен старт (стартира на бензин каккчто всеки Г.И) пали нормално но на бензин при потегляне губи мощност придърпва за около 2/3 минути след това се оправя .
Продължавам с карането обръща на газ и пак всичко е нормално. Стигне ли обаче работна температура 85/87 градуса при по рязко ускоряване забива муцуната , изключва цилиндри абе филм на ужасите. Скоро ми направи впечатление ,че ако карам няколко дни само на бензин проблем с губенето на мощност ,което споменах по-горе го няма пали и върви нормално
Проверена е инсталацията проверена е компресията и са добре сменени са свещите, кабелите ,бобините нова газова рейка висок клас нов изпарител . Всеки газаджия вдига раменете и казва че АГУ-то ми е перфектно настроено и ,че проблем не би трябвало да има.
Някой ,ако се е сблъсквал с нещо подобно или знае ЧИТАВ газаджия в Пловдив ?
Колата е W202 C200 Kompressor 1998г. 192 к.с
АГУ Tomasetto nordic xp със Green gas софтуер и barracuda инжектори Сутрин при студен старт (стартира на бензин каккчто всеки Г.И) пали нормално но на бензин при потегляне губи мощност придърпва за около 2/3 минути след това се оправя .
Продължавам с карането обръща на газ и пак всичко е нормално. Стигне ли обаче работна температура 85/87 градуса при по рязко ускоряване забива муцуната , изключва цилиндри абе филм на ужасите. Скоро ми направи впечатление ,че ако карам няколко дни само на бензин проблем с губенето на мощност ,което споменах по-горе го няма пали и върви нормално
Проверена е инсталацията проверена е компресията и са добре сменени са свещите, кабелите ,бобините нова газова рейка висок клас нов изпарител . Всеки газаджия вдига раменете и казва че АГУ-то ми е перфектно настроено и ,че проблем не би трябвало да има.
Някой ,ако се е сблъсквал с нещо подобно или знае ЧИТАВ газаджия в Пловдив ?
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Duramax
- Privacy Policy