Здравейте колеги и Честито Рождество Христово!
Имам питане относно вакуум на празен ход и по-конкретно сутрин при студен старт. Ще се опитам да го изложа в три точки. Четох из форума и за вакууми и токове до ГНП.
1. Клапата под филтъра на какво положение трябва да бъде (предполагам на отворено). При палене е в положението от снимката.
IMG_20161224_165422.jpg 108,3K 9 Брой сваляния
2. Черния вакуум как може да се провери дали работи - като духам не мърда, като смуча леко помръдва (вероятно не мога да съм като помпата на мотора ) Дали вътре мембраната не е прецакана и самата джаджа не работи както трябва и не опъва и прибира жилото. Маркуча е здрав (малко напукан), а и пробвах с друг.
IMG_20161224_165515.jpg 104,22K 5 Брой сваляния
IMG_20161224_165439.jpg 85,21K 5 Брой сваляния
IMG_20161224_165446.jpg 102,18K 4 Брой сваляния
3. Буксата, която е за вакуума дали има значение на позициите 1 и 2, надписани на пластмасата. Преди време имах манипулация по запояване на същите, че едната се беше откачила. Дали не съм объркал нещо (слаб съм с токовете). Пробвах и с обръщане на обувките, но без резултата по отношение на командване на жилото откъм черния вакуум. Как мога да проверя с пробна лампа дали има ток по тази букса и дали е изрядна.
IMG_20161224_165507.jpg 113,96K 4 Брой сваляния
И малко встрани от темата качвам една снимка от нета на ГНП. Имам теч от тази част, в която влизат горивните маркучи. Маркучите са здрави. На мен ми се струва, че е от пластмасовата част, където влиза най-левия самостоятелен маркуч. Дали я продават из магазините и как се казва?
IP.jpg 200,5K 4 Брой сваляния