Към съдържанието

  •  

jiro

Регистрация: 18 яну 2008
Офлайн Последно: 06 фев 2008 - 15:06:12
-----

Моите мнения

В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.

25 януари 2008 - 15:15

не успя ли да реазбереш докога??? за 3-5мин имаш мощност, после пак изчезва.
vaakata ти описа горе за какво става дума.
турбото ти е наред, компютъра записва грешка поради някаква причина и влизаш в safe mode.

потърси в темите, които е пускал top, там е описал подробно как е отстранил проблема. дано проблема да ти е в смяна на някой от термо датчиците.

но за да пристъпиш натам, убеди се още 2-3 пъти за да си сигурен, че като рестартираш в движение се появява мощността. просто да усетиш явната разлика
на един 250турбо дизел, същия мотор като твоя, но с 1 цилиндър по малко, пак с дебитомер, му оправих проблема, като почистих и напръсках всички куплонгчета на термодатчиците и вакуум клапани, с контактен спрей

Днес все още има мощност,рестартирах сутринта за да видя дали има по-добра разлика,промяна нямаше.Така,че за сега работи.Не успях да разбера къде е този дебитомер.и къде да открия на Топ темите за мощноста?

В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.

25 януари 2008 - 00:06

каква чувствителна разлика на равно? като ресартираш ли??

Може би имаш в предвид рестартираш,Ако е номера с изключване на двигателя по време на движение,за който ми каза,това имам в предвид,ускорява и е добре.До кога обаче е това?

В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.

25 януари 2008 - 00:01

Абе да не би да ти влиза в авариен режим нещо. Тя като влезе в тоя режим и е като спъната, някъде към 3-3500 оборота супер омалява. И като загасиш мотора и после пак запалиш се оправя.

Колега LORINSER от това ли се опасяваш? :dontknow

Това за аварийния режим сега го чувам как попада в такъв режим,от какво зависи?

В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.

24 януари 2008 - 18:42

Тази сутрин мощноста беше горе долу добре,но след като прочетох съвета ти ,преди малко пробвах номера.Абе честно казано не мога да преценя,но като,че ли има промяна,даже жена ми каза,че е ускорила добре,но аз някак се колебая,ще пробвам когато видимо няма мощност.Благодаря ти,ако имаш коментар искам да го чуя.

Току що се връщам от тест драйв,не успях на баир,но на равното има чувствителна разлика.Любопитно ми е да узная защо е така.

В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.

24 януари 2008 - 15:34

колега, няма да стане така. 350тд мотора го няма този датчик. с дебитомер при възд. филтър е. и клапана не е там , всичко е отдясно и е по-сложна системата от на 124 250 и 300тд

към jiro: когато ти изчезне мощността ПАК, докато си в движение, без да спираш, врътни контактния ключ една позиция назад, демек гасиш мотора, и веднага пак напред на "контакт" .това докато се движиш с над 60км/ч, че иначе мотора ще загасне (автоматика няма да може да върти мотора при по-малка скорост)

няма страшно, няма да ти се заключи волана. САМО ЕДНА ПОЗИЦИЯ НАЗАД И ПОСЛЕ ОБРАТНО НАПРЕД.
веднага след това настъпи газта докрай и виж дали и дойде мощността.

пиши какво е станало и ще и кажа какво и е.

Тази сутрин мощноста беше горе долу добре,но след като прочетох съвета ти ,преди малко пробвах номера.Абе честно казано не мога да преценя,но като,че ли има промяна,даже жена ми каза,че е ускорила добре,но аз някак се колебая,ще пробвам когато видимо няма мощност.Благодаря ти,ако имаш коментар искам да го чуя.