Днес все още има мощност,рестартирах сутринта за да видя дали има по-добра разлика,промяна нямаше.Така,че за сега работи.Не успях да разбера къде е този дебитомер.и къде да открия на Топ темите за мощноста?не успя ли да реазбереш докога??? за 3-5мин имаш мощност, после пак изчезва.
vaakata ти описа горе за какво става дума.
турбото ти е наред, компютъра записва грешка поради някаква причина и влизаш в safe mode.
потърси в темите, които е пускал top, там е описал подробно как е отстранил проблема. дано проблема да ти е в смяна на някой от термо датчиците.
но за да пристъпиш натам, убеди се още 2-3 пъти за да си сигурен, че като рестартираш в движение се появява мощността. просто да усетиш явната разлика
на един 250турбо дизел, същия мотор като твоя, но с 1 цилиндър по малко, пак с дебитомер, му оправих проблема, като почистих и напръсках всички куплонгчета на термодатчиците и вакуум клапани, с контактен спрей
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: jiro
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 16
- Разглеждан: 1328
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Не казвам
0
Neutral
Инструменти
Приятели
jiro не е добавил приятели
Последни посетители
Моите мнения
В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.
25 януари 2008 - 15:15
В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.
25 януари 2008 - 00:06
Може би имаш в предвид рестартираш,Ако е номера с изключване на двигателя по време на движение,за който ми каза,това имам в предвид,ускорява и е добре.До кога обаче е това?каква чувствителна разлика на равно? като ресартираш ли??
В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.
25 януари 2008 - 00:01
Това за аварийния режим сега го чувам как попада в такъв режим,от какво зависи?Абе да не би да ти влиза в авариен режим нещо. Тя като влезе в тоя режим и е като спъната, някъде към 3-3500 оборота супер омалява. И като загасиш мотора и после пак запалиш се оправя.
Колега LORINSER от това ли се опасяваш?
В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.
24 януари 2008 - 18:42
Току що се връщам от тест драйв,не успях на баир,но на равното има чувствителна разлика.Любопитно ми е да узная защо е така.Тази сутрин мощноста беше горе долу добре,но след като прочетох съвета ти ,преди малко пробвах номера.Абе честно казано не мога да преценя,но като,че ли има промяна,даже жена ми каза,че е ускорила добре,но аз някак се колебая,ще пробвам когато видимо няма мощност.Благодаря ти,ако имаш коментар искам да го чуя.
В тема:От какво зависи мощноста на 6 цилиндровите турбо дизели,някой знае ли нещо.
24 януари 2008 - 15:34
Тази сутрин мощноста беше горе долу добре,но след като прочетох съвета ти ,преди малко пробвах номера.Абе честно казано не мога да преценя,но като,че ли има промяна,даже жена ми каза,че е ускорила добре,но аз някак се колебая,ще пробвам когато видимо няма мощност.Благодаря ти,ако имаш коментар искам да го чуя.колега, няма да стане така. 350тд мотора го няма този датчик. с дебитомер при възд. филтър е. и клапана не е там , всичко е отдясно и е по-сложна системата от на 124 250 и 300тд
към jiro: когато ти изчезне мощността ПАК, докато си в движение, без да спираш, врътни контактния ключ една позиция назад, демек гасиш мотора, и веднага пак напред на "контакт" .това докато се движиш с над 60км/ч, че иначе мотора ще загасне (автоматика няма да може да върти мотора при по-малка скорост)
няма страшно, няма да ти се заключи волана. САМО ЕДНА ПОЗИЦИЯ НАЗАД И ПОСЛЕ ОБРАТНО НАПРЕД.
веднага след това настъпи газта докрай и виж дали и дойде мощността.
пиши какво е станало и ще и кажа какво и е.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: jiro
- Privacy Policy