Към съдържанието

  •  

specW221L

Регистрация: 17 яну 2008
Офлайн Последно: 18 яну 2008 - 02:22:14
-----

Моите мнения

В тема:помагаите мом4етаааа

18 януари 2008 - 01:44

Сьгласен ма имаше теми за тия модели,теми в които писано,че караш 3 часа и темеатурата си стои една и сьща,на място,на пьтя,бавно................как да е все на около 50 или 60 при различните колеги.

Абсурд това нещо да се грее с печка за да работи на нормална температура,АБСУРД.Това ще е пьрвия такьв мотор в света,моделите за Норвегия не ги правят така,а какво остава разни Италиянки дето я стане 10 градуса там я не.Само някой е базикал някьде,или кофти термостат,или нещо друго ма да е от печката е АБСУРД според мен поне.Няма логика ма никаква.

Имаше една тема за 123 модела,как се кара студен,как студен вьрви,там бях письл някои неща - как ги завиват тия мотори с войнишки гьбини в Саюза,как се слагат заглушки да не влиза напор студен вьздух,как се преглейдат корите под мотора,как се монтира подгревател кьм блока на мотора да грее и да дьржи да не замрьзва.........................ма на -15 Мерцедес да не може да го сгрееш и да мрьзнат вьтре :kill_myself: :kill_myself: :kill_myself: БАХ МААМУ,ми ония в Норвегия какво правят питам аз?Или на Италиянските модели не им е мислено ни парно ни подгряване на мотора.Остава да има някаква конструктивна особенност при италянките да не греят.

Освен да пуснем една тема СТУДЕНИ ИТАЛИАНКИ,да си пише всеки мрьзнещ от кьде му е колата и ако са само Талянки.......................СЕЧЕНООООО,почвам да продавам кюмбета бе,бизинес ше завьртим. :flagMB new: :flagMB new: :flagMB new:

Моделите за Норвегия и други скандинавски страни колега се произвеждат с електрически нагреватели (вградени например в картера на ДВГ на МБ) които си ги включваш вечер в гаража в контакта на стената,отделно е монтирана печка.

В тема:помагаите мом4етаааа

18 януари 2008 - 01:38

Ами то няма CDI мотор който да топли още по-малко от Мерцедес!!! Най често се сменя термостат,но при условие че печката (ако има такава) работи и циркулационната помпа също е изправна.И практиката показва, че никой не се сеща да изключи компресорa на климатика от бутона - AcOff (които СВЕТИ когато компонента е изключен) Казвам това като един от основните принципи за проверка , друг е въпроса с не работещи клапи за разпределение,клапани за регулиране на температурата , които работят с PWM сигнал и т.н.

В тема:Тепмостат на 220 CDI

18 януари 2008 - 01:18

Да колата има печка и тя е от тази електрическата, на която копчето за изключване и е до пепелника. Тя май работи винаги автоматично за да достигне колата по-бързо до 70 градуса. Има варянт и тя да не работи и това да е причина да не загрява нормално. Защо питате за печката?

Имате ли диаграмата за охладителната течност на двигател 611.961 ?

frizera вече не съществува,защото ми използва компа непрвомерно.!!!! Верен е обаче въпроса за печката.Аз specW221L искам да разбера колата от кой тип е .....W210 или W202.... защото има множество различия и смятам че ще ти дам възможно най-точния отговор по проблема.

В тема:Oтново за парното

18 януари 2008 - 01:07

колегата frizera е помолен на лични съобщения да спазва добрия тон във форума. при неспазване на правилата за общуване във форума ще получи бан.
ненужните мнения са премахнати

ОК frizera вече е аут от компа ми. До скоро го делихме с един приятел на когото имах доверие , но както виждам диста се е "изакал", за което се извинявам!!!!!!!!! Сменил съм паролата на frizera и си създадох ново име и парола във форума. Смятам че мога да съм много полезен за много области защото съм......... Тайна! ще го оставя на по-заден план Още веднъж ви моля да ми простите тази грешка която допуснах от това че съм доверчив.!!!

В тема:Пневмоокачване на Вито.

18 януари 2008 - 00:29

Не искам да оспорвам твоя авторитет. Но в този коментар на Wilmar http://www.benzworld...nsion-phew.html , който явно живее в държава с избор на сервизи и бърз достъп до части се вижда, че май накрая и той достига до извод за самопомощ, след като е подменил доста части при явно желаещи да му помогнат механици.

ENR problems and the story continues.

My car was hooked up to the Mercedes computer in this garage and a lot of faults were revealed. However, none of them pinpointed the exact problem. So what happened was that the mechanic got out the Mercedes V-class bibles (3 huge handbooks) and started his own ritual of procedures eleminating issues by trial and error.

Накратко за тези, които все пак проявяват някакъв интерес. След като са закачили колата към компа, са излезли куп грешки. Обаче нито една от тях не се е отнасяла към сответния проблем. Тогава механикът измъкнал трите дебели като библии книги за V-класата и започнал на принципа проба-грешка.
Та този Вилмар не се е оправил така лесно. Просто ми трябва ръководството, но не на немски. В краен случай през уикенда ще си преведа с триста зора интересуващото ме. Явно често няма друг начин. Обикаляш, питаш и накрая сам се оправяш. Никой не иска да си тропа главата. Защо да не смениш едни накладки и без зор да си вземеш парите?

Братле ще ти дам прост съвет от мен : не се занимавай със скъпи ремонти, ами си купи 2 задни пружини от където искаш и решаваш проблема кардинално.Този трик съм го пробвал практически. Работата се свежда до това че колата става с обикновенно задно окачване. Ако искаш да е както трябва първо првери работи ли компресора и колко ток консумира,здрава ли е инсталацията на сензорите за ниво на задния мост(ляв носач десен носач) , към клапаните и компресора.Ако се спреш на вариант 2 по-добре иди в сервиз на МБ за да не стават груби грешки. Нека не забравяме ,че тази система се следи от електронен блок за управление. Успех.