Към съдържанието

  •  

TOLEK

Регистрация: 08 яну 2008
Офлайн Последно: 11 май 2008 - 04:11:19
-----

Моите мнения

В тема:Е230 Бмв520

31 януари 2008 - 01:21

турците в германия знаеш ли ко карат
дъртите МБ а младите БМВ-

тез дето имат пари си купуват БМВ,а тези дето нямат МБ----

1те купуват кола+ремонтна подражка
2те купуват само КОЛА

В тема:Поражения от зимата :)

26 януари 2008 - 02:30

ако не ти харесва кажи-нема кефи,или обратното кефи ме
ама уважавай труда на другите
кое е селското
---оригиналните прагове отзад и отстрани
---оригиналното анти крило
---джантите който неможеш да намериш вече--едни от първите лети в България
---уникалния преден спойлер-ЕДИНСТВЕН---щото е лично творчество
---затамнените стъкла
---затъмнените фарове и веждите---пак лично творчество---изчислениса така че вечер повече от 120 да не вдигам---щот повече не се вижда а и да не заслепявам колегите идващи отсреща--карам само на дълги
единствен упрек приемам за затъмняването на задните стопове и решетката---не са направени качествено ама сам студент и неможах да си позволя качествено затъмняване
а знаеш ли какво е кат си на светофар първи и всички вперили очи в тебе--аааааааааааа
ами лятото кат цъфнат пичките,а и тези дето идват на море----знаешли за ко става въпрос,ааааааааааа
така че УВАЖЕНИЕ,нищо повече
п.с. я виж http://fan-gallerie....=...4&modelnr=9
нещо подобно,само че с повече кинти

В тема:Поражения от зимата :)

22 януари 2008 - 02:29

1--намираш КАДЪРЕН бояджия
2--намираш някой който да ти направи боята/ама трябва да е ПЕКАН----как да разберещ да ли е такъв/вдига ти предния капак и вижда номера на боята,и ти казва правяти ти боята ама НЯМА ДА Е НА ВОДНА ОСНОВА/
след 01.2008 евро съюза забранява България да работи с боя която НЕ е на водна основа
3--вращаш се при бояджията и му викаш ей сега е твой ред
4--ако нямаш нужда от кит,1я си върши работата и си готов

--разликата между тази на водна основа и тази която не е --по принцип---1та се нужда е от по добри условия за боядисване а 2та и на улицата да я боядисаш няма никво значение
--АКО е за частично боядисване нямаш проблеми 99% няма разлика
--след това ако си МАНИАК я пастирваш,но вникакък случай на автомивка-само при бояджия
--ако си някаде от Бургас ще те пратя при един,ако не тарси
--от каде го знам -----------УДАР ОТ ЗАД---ПОСЛЕДСТВИЯ---СЧУПЕНА ЗАДНА БРОНЯ----АКО ГО БЯХ НАБАРАЛ---ЩЯХ ДА ГО Е.. КАТ ЖЕНА--цяла седмица търсих най добрия и излушах сумати съвети и най накрая си оправих С-ката
С 220 150кончетА http://picbg.net/img...990fc30bfdd.jpg


В тема:Поражения от зимата :)

22 януари 2008 - 02:27

1--намираш КАДЪРЕН бояджия
2--намираш някой който да ти направи боята/ама трябва да е ПЕКАН----как да разберещ да ли е такъв/вдига ти предния капак и вижда номера на боята,и ти казва правяти ти боята ама НЯМА ДА Е НА ВОДНА ОСНОВА/
след 01.2008 евро съюза забранява България да работи с боя която е на водна основа
3--вращаш се при бояджията и му викаш ей сега е твой ред
4--ако нямаш нужда от кит,1я си върши работата и си готов

--разликата между тази на водна основа и тази която не е --по принцип---1та се нужда е от по добри условия за боядисване а 2та и на улицата да я боядисаш няма никво значение
--АКО е за частично боядисване нямаш проблеми 99% няма разлика
--след това ако си МАНИАК я пастирваш,но вникакък случай на автомивка-само при бояджия
--ако си някаде от Бургас ще те пратя при един,ако не тарси
--от каде го знам -----------УДАР ОТ ЗАД---ПОСЛЕДСТВИЯ---СЧУПЕНА ЗАДНА БРОНЯ----АКО ГО БЯХ НАБАРАЛ---ЩЯХ ДА ГО Е.. КАТ ЖЕНА--цяла седмица търсих най добрия и излушах сумати съвети и най накрая си оправих С-ката
С 220 150кончетА http://picbg.net/img...990fc30bfdd.jpg

В тема:вакуумно моторче

12 януари 2008 - 20:00

мирисът на изгоряло идва от тва че няква торбичка се е залепила на гърнето--просто трябва да си изгори и вече няма да ми мирише :closed-topic:
ако вакуумното моторче ви работи постояно----
от самото моторче излизат 2 маркуча---1я захранва вратите,капачето за вензина/пправи вакуум/,багажника-----2я захранва средните духалки
вазможни повреди
---някаде се е прецакал вакуума и почвате да гледате по вратите,багажника,капачето за бензина-----махате задната седалка и някаде до задната дясна врата има една пластина която може да се махне и да се види за евентуален проблем с вакуума
ако всичко си е наред тогава проблема е най вероятно в пречакан маркуч зад централното табло--подмяната става като се свали цялото табло и се види кой е маркучът,но то е голяма играчка и ще излезе кам 200-250лв
за да ви излезе много по тънко---някой жичкаджия отваря вакуумното моторче и намаля подаването на въздух кам средните духалки
тогава ще чувате шум от моторчето само по веднаж и то когато сменяте посоката на духане