Към съдържанието

  •  

gorbi

Регистрация: 21 юли 2006
Офлайн Последно: 28 юни 2014 - 05:14:45
-----

#347807 "Знаете, че сте в 124-ката, когато...?"

Публикувано от gorbi на 19 април 2014 - 22:17

Осем години кеф... Сега е на майстор за смяна на повечето ламарини и цялостна боя и почваме нов живот...:)) Взех я на 150 000 (всички са на толкова по автокъщите), сега е на 400 000. Някой ден ще и сложа шестак с автомат и ще си остарея с нея...

 

Този който писа са шофиране зимата - с четири зимни гуми съм минавал където минават снегорините и аз след тях, безброй пъти в снежна България, както и два пъти в ледена Румъния и един път в блокирана от сняг Украйна.. Няма толкова стабилна в снега кола, ако си с правилните гуми. Хем съм минал още около 38 мои лични коли и в момента имам и джипка и кола с предно - демек - мога да сравня... :)


  • 1


#315504 С Мерцедес-Бенц можеш да стигнеш навсякъде

Публикувано от gorbi на 23 март 2013 - 07:50

Неотдавна спорих в алфа форума, писах им че съм минавал навсякъде с купето зимно време, но не вярват :)  Във Варна като има 10 см. сняг стават верижни катастрофи и половината град закъсва, а като станат 20 см., карам само аз и още няколко ненормалника :) МИнавал съм на такива места с купето със засилка, на които всеки ще каже че не може да се мине. Задължително с 4 зимни гуми, аз също съм фен на Ултрагрип. 2010 януари се връщахме с една мацка от Украйна с купето и на изхода на Силистра не искаха да ни пускат, че пътят бил лош. Аз им казвам - ние сме минали толкова преспи през Румъния и Украйна, тука няма какво да ни спре. ПОлицая ни пусна - "на ваша отговорност" Е, бяхме на пътя няколко снегорина и аз ...:) С няколко засилки на по-големите преспи минах и се прибрахме. Вериги никога не съм слагал, купето никога не ме е предавало на сняг.

За по-екстрени ситуации си имам джипка, но за сняг 124 ката който не вярва - нямам спиране докато не увиснат задните колела някъде... За сега не ми се е случвало :)

 

 

Няма да забравя и преди години - имах БМВ 316 акула. КУпих си 4 гуми зимни, регенерат. МОже би е било 1999 или 1998.. Слънчев бряг беше затворен прохода, наблъскан с коли с летни гуми завъртяни на пътя. Минах на слалом между тях и се спрях чак пред един закъсал тир, като го освободиха минах и слязох един от първите в Сл.бряг. От тогава не приемам мнения, че задното било по-зле на сняг.  Аз съм на нение че е до шофьора, гумите и инжинерната мисъл вложена в автомобила... :)


  • 2


#125364 За или против метанова уредба

Публикувано от gorbi на 15 юли 2008 - 05:14

тонове глупости в тая тема...... :)

1. двигателя се износва по-бързо - не само че не се износва по-бързо, ми се запазва... Който не вярва - идва във Варна, отваряме моя двигател 300 000+ км, после си затваря увисналото чене и сменя позицията. двигателят ми е чист и запазен, все едно сега слиза от завода. На метан работи итхо, мазно, без детонации. Маслото както го слагам бистро, така го точа после пак бистро след 6-7 000 км. Няма черно нито по картера, нито никъде, навсякъде блести в златисто мотора.

2. измества се центъра на тежеста. Измества се таратанци. Бутилката ми тежи 90 кг празна и 105 пълна. Закрепена е точно над задния мост. Което на практика прави автомобила по стабилен заради задното предаване. Да не говорим че има и карбонови бутилки, които тежат с газта 50 кг.

3. Натоварва се окачването. За две години и половина и над 70 000 км вече, нямам нищо разбито по окачването. В началото като я взех смених поголовно всичко отпред и отзад по и това е. Пружини още не съм сменял отзад, седи с добра стойка - няма нужда все още......

4. зависимост от метанстанции. В България на практика няма проблем. Проблем е извън БГ, че няма в Гърция, Турция и Румъния....

5. скъпа инвестиция. Колко скъпа? Моята инсталация е с аванс-процесор и струва около 1400 лева с бутилката. за 1000 км. икономисвам грубо към 180 лева. Какво излиза? Най баналната бабичка която кара само до магазина и болницата в годината минава поне 6 - 7 000 км, при които инсталацията се избива.

За тези които са прекалени гъзари и Мерседес с метан не могат да карат, защото ще им се смеят - ми пичове ОК. Лукойл има нужда от спонсори, цената в момента е особенно добра и все по-добра ще става. Светът минава на алтернативни горива, ма вие си знаете...:):)
Варна - София и обратно го правя със 60 до 80 лева макс. На бензин - около 250 лева, ако карам спокойно. Ако карам спокойно на метан мога да падна на 56 лева. Нека си обикалям колкото ми е кеф, да си работи мазно и тихо машинката... Пък като искам динамика - едно копче ме дели от А98, където динамиката идва за 0,5 сек. и се чува как ми се сгъва резервоара.

Който иска да си кара Мерса - да слага метан. Който иска да го разкарва по празници по кафетата - метан не му трябва.... Другото са празни приказки.
  • 1