- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Д.Василев
Профил информация
- Група: Нови потребители
- Мнения: 4
- Разглеждан: 608
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 36 годишен/шна
- Рожден ден: Февруари 25, 1988
-
Пол
Мъж
-
Град
Добрич
Други данни
-
Автомобил
Е220 CDI S211 2005y
0
Neutral
Инструменти
Приятели
Д.Василев не е добавил приятели
Последни посетители
Няма последни посетители
Моите теми
Повдигане на окачването на S211 E220 T-model avantgarde
06 януари 2022 - 22:39
Здравейте,
Искам да повдигна окачването на S211 изпълнение avantgarde.
Колата е с нови амортисьори и възглавници на задницата, сложили са и някакви жълти пружини в германия които ще засиля.
Сега тънкият момент , разбрах ,че отпред височината се регулира с някакви зегерки на амортисьорите, ще и взема и две нови пружини с по голяма дължина и там проблема ще се реши.
Но отзад с тия възглавници не ми е ясно какво трябва да се случи за да се вдигне колата.
Автоматично ще си вземе ниво от предницата и ще се надигне , ще трябва да се бърника софтуерно или има нужда от хардуерна намеса?
Искам да повдигна окачването на S211 изпълнение avantgarde.
Колата е с нови амортисьори и възглавници на задницата, сложили са и някакви жълти пружини в германия които ще засиля.
Сега тънкият момент , разбрах ,че отпред височината се регулира с някакви зегерки на амортисьорите, ще и взема и две нови пружини с по голяма дължина и там проблема ще се реши.
Но отзад с тия възглавници не ми е ясно какво трябва да се случи за да се вдигне колата.
Автоматично ще си вземе ниво от предницата и ще се надигне , ще трябва да се бърника софтуерно или има нужда от хардуерна намеса?
Премахване на EGR E220 cdi W211
04 януари 2022 - 19:48
Здравейте и за много години!
Моля да споделите вашият опит със мен по темата за софтуерно премахване на EGR на E220 cdi W211,
Преди няколко дни при светване на чека и загуба на мощност и последвала диагностика се установи проблем в ЕГР-а , тъй като нямах време да се занимавам с колата покрай празниците върнах ръчно клапата му в затворено положение и му дръпнах буксата. Реално колата в момента си върви нормално със няколко особенности, едната е очаквана (светещ чек) другата обаче е по неприятна. При разкачен ЕГР колата работи усезаемо по твърдо като се чува отчетливо тракане , при закачане на ЕГР-а и съответно започне леко да отваря двигателя веднага утихва и тоя звук на ЮМЗ се губи.
Сега съм решил да го сваля и да го почистя и ако отново има проблем да го премахна софтуерно само ,че ако след премахването му софтуерно отново разботи като стар Актрос съм раздвоен дали да не го заменя с друг, евентуално нов.
Другото което имам като питане е ,че колата по VIN излиза с DPF , доколкото знам двете системи EGR и DPF работят заедно , след като EGR а бъде изключен да очаквам ли последващи проблеми с DPF а?
Благодаря предварително на отзовалите се.
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: Д.Василев
- Privacy Policy