Към съдържанието

  •  

Thebestlight

Регистрация: 22 дек 2007
Офлайн Последно: 21 сеп 2009 - 02:05:54
-----

Моите мнения

В тема:xenon E270

03 февруари 2008 - 10:59

Проблема с изгорялата крушка на таблото го има с 35ватов ксенон,но с 55 няма проблеми или с тия релета дето ги слагат.Преди време се мъчех с една Sка да и монтирам 35ватов и започна да се чуди кво става,единия пали ,другия когато си иска пали,друг път като дадеш контакт светва единия без да си пипал копчето за фаровете.Затова или 55в или не си слагай,да купиш 35вата и да си слагаш да ти нагрява по калниците няма файда,по-добре го изкарай в светлина.има 1000мнения,всеки си предлага неговото и е най-добро,ама като стане дума за гаранций после ако стане нещо всеки се опъва.
Що се отнася до келвините 4300 е най-добрия вариант иначе.А за биксенон с 2 крушки вече има решение,ама чакам цени.Един баласт пали и двете крушки и го няма забавянето в началния момент когато минаваш на дълги.

В тема:Данни за ML 63 AMG

03 януари 2008 - 00:23

Един познат взеха 3 такива МЛ-а АМГ-та,един ЦЛ63АМГ и една С65АМГ.Тва е ненормално нещо.Като го караш нормално ,си е нормален МЛ,ама като понатиснеш педала и бутона-направо тръгва като мотор.

В тема:Проблем с автоматична скоростна кутия ML270

02 януари 2008 - 21:28

Ами изписваше нещо от рода на някакво разстояние между 2 датчика ли,утре ще отида да го закачат да видят.Ама маслото не е пресечено,гледаха го.

В тема:Проблем с автоматична скоростна кутия ML270

02 януари 2008 - 12:32

Здравейте пак,
значи само на загряло го прави ,като е студена няма проблем.маслото е castrol transmax Z

В тема:Проблем с автоматична скоростна кутия ML270

01 януари 2008 - 18:57

Някой път има едно забавяне 2/3сек и се форсира все едно е на свободна преди да превключи от 3та на 4та