Проблема с изгорялата крушка на таблото го има с 35ватов ксенон,но с 55 няма проблеми или с тия релета дето ги слагат.Преди време се мъчех с една Sка да и монтирам 35ватов и започна да се чуди кво става,единия пали ,другия когато си иска пали,друг път като дадеш контакт светва единия без да си пипал копчето за фаровете.Затова или 55в или не си слагай,да купиш 35вата и да си слагаш да ти нагрява по калниците няма файда,по-добре го изкарай в светлина.има 1000мнения,всеки си предлага неговото и е най-добро,ама като стане дума за гаранций после ако стане нещо всеки се опъва.
Що се отнася до келвините 4300 е най-добрия вариант иначе.А за биксенон с 2 крушки вече има решение,ама чакам цени.Един баласт пали и двете крушки и го няма забавянето в началния момент когато минаваш на дълги.
Thebestlight
Регистрация: 22 дек 2007Офлайн Последно: 21 сеп 2009 - 02:05:54