Здравейте, пиша от името на близък приятел (скаран е с форуми и онлайн платформи)
Закупи си мерцедеса от заглавието на над 500 000 километра. Колата е с метанова уредба. До колкото е разбрал от предишния собственик колата е със сменен двигател. Блока е от стандартен 1.8 компресор а главата е от такъв с метанова уредба, колата се кара на метан.
Проблемът са силни вибрации и шум наподобяващи дизелов мотор. Малко след като я купи се появиха вибрации и колата строши авансаторните колелета.
След ходене при доста майстори (уж най-добрите в околията) и няколко хиляди лева проблема остава и никой не може да каже какво го причинява. Сменяни са няколко пъти авансаторни колелета, маслена помпа и някакви сензори + клапан на скоростната кутия (автомат е). След всяка смяна/напрасване на авансаторите колата работи добре няколко десетки километра и после проблема се появява отново. Колата тресе непрекъснато, без значение топла, студена, на метан или на бензин. Компютъра не показва грешки и не светят лампи по таблото.
Автомобила е наблъскан с екстри, ако не му знаеш километрите никога не би предположил на колко е. Много комфортен, пъргъв и икономичен. Момчето наистина не иска да се разделя с него, иска да го оправи.
Някой имал ли е опит с такъв проблем, предположения и също при кой да отиде. На момчето му писна да му отварят двигателя, да му взимат три цифрени суми и докато се прибере до тях колата да е в същото положение.
Колата се намира във Варна
Поздрави