- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Apexpredator
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 47
- Разглеждан: 955
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 27 годишен/шна
- Рожден ден: Август 12, 1996
-
Пол
Мъж
-
Град
Врачанско
-
Интереси
Четене на книги и висока физическа активност.
Други данни
-
Автомобил
W210 270cdi - 2001г.
W210 270cdi - 2001г.
W208 320v6 - 1999г.
5
Neutral
Инструменти
Последни посетители
Моите мнения
В тема:Clk320 w208 Новобранец има въпроси
09 април 2022 - 14:56
Здравейте, ето малко ъпдейт по темата;
Поръчах преден САМ модул и го смених, колата зарежда 14 на место с вкл. фарове , климатик и т.н.
Светнаха бас, есп и познатите лампи, но пълен ляв и десен и всичко е наред. Всичко работи, върви, само парктрониците ми пискат, все едно съм близо до нещо, и предни и задни. Не знам от какво е, но ще импровизирам с бушоните нещо.
Изчаквам информация за НОВ алтернатор, до тогава ще я разкарам така, да видя дали ще ме остави някъде.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
Поръчах преден САМ модул и го смених, колата зарежда 14 на место с вкл. фарове , климатик и т.н.
Светнаха бас, есп и познатите лампи, но пълен ляв и десен и всичко е наред. Всичко работи, върви, само парктрониците ми пискат, все едно съм близо до нещо, и предни и задни. Не знам от какво е, но ще импровизирам с бушоните нещо.
Изчаквам информация за НОВ алтернатор, до тогава ще я разкарам така, да видя дали ще ме остави някъде.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
В тема:Clk320 w208 Новобранец има въпроси
16 март 2022 - 18:15
Тъкмо щях да попитам от къде си поръчате такива части.За Бога, този алтернатор вече над 20г. се върти в колата. Смени го с един заводски рециклаж и не се занимавай. Пристигат си в кашончето, слагаш и караш. Големите вериги (напр. Интеркарс) продават такива. Не си губи времето повече във филми.
Този вариант ми допада най- много, без драми.
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
В тема:Clk320 w208 Новобранец има въпроси
16 март 2022 - 17:59
Да, всъщност под "нов", имам предвид втора ръка, въобще не се съобразих с този важен детайл.Само имай предвид че регулатор,диодна платка и управление за което писах са едно и също нещо,както и "черна кутийка" и са в едно с алтернатора.
Аз също имах проблем с "черната кутийка",смених с на Бош,уж хубава и след известно време пак останах без зареждане.После купих оригинална Бош въпреки цената от към 450 лв.и всичко заспа.
Няколко пъти споменаваш "нов алтернатор"но явно имаш предвид втора употреба,защото дори рециклиран да беше взел нямаше да имаш проблеми повече.
Навеждам се на следната мисъл, смяна на сам модула отпред + "кутийка" Бош.
Или пък модула и рециклиран алтернатор и после да се види как са нещата, ако има проблем- се купува кутйика Бош и накъдето тръгнат нещата... Така го мисля де, ще помисля, ще попрочета още малко и ще видя какво решение ще взема.
Благодаря за пояснението, не бях наясно!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
В тема:Clk320 w208 Новобранец има въпроси
15 март 2022 - 18:24
Направо мисля да разгледам по колата къде са и сам модула и регулатора и да поръчам части и да си се правя аз на майстор. Нямам си много доверие, ама ше разгледам утре и ше преценя. И да не е в тях проблема, почвам такива неща подред, защото вече се сбърках кво да праа..Освен регулаторът за напрежение на алтернатора, имаш един SAM модул в бушониерата отпред, може той също да ти прави проблем.
От калпав регулатор съм си патил много с предната кола. Слагам уж нов, след няколко месеца, проблем и то все като вали - оказа се че влиза влага баш в регулатора. Докато не купих Хела. Търсих четки да си обслужа и оригиналния Бош, но така и не го сервизирах.
Благодаря ти за полезната информация!
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
В тема:Clk320 w208 Новобранец има въпроси
15 март 2022 - 03:36
Ето нещо интересно;Мисля че ако спре алтернатора трябва да получиш съобщение на таблото, след което може да се придвижиш поне на 2 часа каране (по светло) докато умре акумулатора.
Това ли се случва ?
Откакто съм купил колата до ден днешен на таблото си ми показва грешка за алтернатора. Колкото сервизи и алтернатори смених, колкото и диагностики правих, отговорът е един - проблем няма, ама не знаем що дава тази грешка. Чистим я и пак излиза, сменям нов алтернатор, зарежда добре, ама пак излиза грешката.
Карал съм 4-5 месеца без проблеми, НО с грешката на таблото. Преди повече от месец, отидох за смяна на свещи и бубина, че им беше време (нямах ядове с алтернатор и зареждане, въпреки грешката) . Отивам да си взема колата и ми казват, че освен сменените неща, са ми почистили и прегледали алтернатора, щото не зареждал добре. Буквално 3 дни, без да преувеличавам, 3 дни след като си взех колата и ме остави на пътя. И там ми обясниха за "черната кутйика", дето съм описал в горните коментари и т. н.
2 броя w210 съм имал, все 2.7cdi, преди тва kia sorento 2.5crdi, викам ше си взема бензин накрая, стига дюзи и турбини. Ето ми го бензина сега, мистерия [emoji2]
Sent from my CLT-L29 using Tapatalk
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Мнения: Apexpredator
- Privacy Policy