Към съдържанието

  •  

kriss

Регистрация: 15 дек 2007
Офлайн Последно: 01 фев 2009 - 00:43:31
-----

Моите теми

Ремонт на комутатор

27 януари 2008 - 00:34

Здравеите мисля че тази тема ще е полезна затова ще ви запозная с моя проблем!
От скоро притежавам ц180 94г. и се появи проблем с оборотите. Търсех инфо в форума, но попадах на всякаква информация, замърсен дросел, нагорели кабели, сензори и т. на т. След преглеждане на автомобила забелязахме твърде много нагорели кабели. Когато ги размърдах в областа м/у двигатела и комутатора двигатела започваше да се тресе дросела да трепери да повишава обороти до 1300-1500 или да ги намалява до 500 и понякога гасне двигателя. Рекох си че свалям и сменям.
След като смених повечето нагорели кабели леко се оправи, но не напълно.
Прегледах дросела, но и тои нямаше проблем. Отвори капака на дросела докато двигатела работеше и кво да видя, лосчето дето го движи моторчето не беше упряло на винчето и като размърдам кабелите подскачаше вдигаше обороти и тогава прилягаше до винчето.
Затворих дросела и докоснах случаино комутатора и отново същия проблем.
Като си помислих че компа е решил да си иде и ми причерня.
Мръсна гас и при моя маистор. Човека погледна проблема и се зае да го отваря, тъи или иначе нещата си отиваха към нов комутатор.
Този бошовски комп. не се отваряше защото е залепен, отидоха му пластмасите но нямаше начин.
Каза че когато го отворил се виждали три пътечки които са били прекъснати в основата. Може би са в следствие от нагорелата инсталация.
Започна да ги запоява и утре ще видим как ще работи, ще направим диагностика и тестове.
Ето снимки на разглобения комутатор и на мап сензора.
Поради лошото качество на снимките съм отбелязал пътечките с червено.Публикувано изображение

Моля за мнение

23 януари 2008 - 20:35

Реших да си почистя дросела и като го свалих изглеждаше чист, имаше малко неква гадна мазга от вътрешната му страна. Почистих я със спрей и продухах двете дупчици.
След това реших да регулирам клапата. Намерих инфо в форума че разстоянието трябва да бъде 0.2мм. отвих винчето пъхнах луфтомера след това навих винчето докато избута лосчето до другото на клапата. Притегнах контра гаиката внимателно и след това затворих.
Сожих дросела, завъртях на контакт изчаках около минута и запалих. Оборотите бяха около 1300-1400 и не мърдаха, гасих палих и пак същото.
Та питането ми е на какво може да се дължи това, луфтът ми се струва че беше около 0.3мм.

Смяна на кабели

19 януари 2008 - 20:50

c180 94г. Здравеите! Днес сменях кабели на двигателя, като цяло колата се оправи. Проблемът и бе че държеше високи обороти. Оправи се но сега малко плуват, също така понякога като запаля гасне. Въртя пак и пак гасне, като почакам няколко секунди и завартя се оправя.

Един въпрос

10 януари 2008 - 01:49

ц180 94г. като изгася парното, или по точно като натисна 0 и се чува странен звук на ел. моторче на задния калник в дясно.
Това моторче се чува през интервал за около секунда-две и продължава около 30 сек.
Възможно ли е да чувам бензиновата помпа.
Другият ми въпрос е кога компресора е изключен. Когато EC-то свети или когато не свети, защото едни ми казват че требе да свети други че не требе.
Общо взето съм объркан, мани че и климатроника не духа много студено.

Теч на масло

08 януари 2008 - 01:24

Здравеите имам нов проблем които забелязах! В предната част на двигателя между главата и блока точно до алтернатора се появи масло. Прецених че там
се намира ангренажната верига, та се чудя от каде иде тва масло? Избърсах го но след ден пак се появи. Проверих нивото на маслото, и не забелязах спад.
Гледам антифриза си е същия. Та се питам ако там е веригата от де тва масло? Сигорно трябва да сменям гарнитура, ама ми е много любопитно?

ц180 94г. кастрол 10w40 подходящо ли е за меро или да го сменявам.