От скоро притежавам ц180 94г. и се появи проблем с оборотите. Търсех инфо в форума, но попадах на всякаква информация, замърсен дросел, нагорели кабели, сензори и т. на т. След преглеждане на автомобила забелязахме твърде много нагорели кабели. Когато ги размърдах в областа м/у двигатела и комутатора двигатела започваше да се тресе дросела да трепери да повишава обороти до 1300-1500 или да ги намалява до 500 и понякога гасне двигателя. Рекох си че свалям и сменям.
След като смених повечето нагорели кабели леко се оправи, но не напълно.
Прегледах дросела, но и тои нямаше проблем. Отвори капака на дросела докато двигатела работеше и кво да видя, лосчето дето го движи моторчето не беше упряло на винчето и като размърдам кабелите подскачаше вдигаше обороти и тогава прилягаше до винчето.
Затворих дросела и докоснах случаино комутатора и отново същия проблем.
Като си помислих че компа е решил да си иде и ми причерня.
Мръсна гас и при моя маистор. Човека погледна проблема и се зае да го отваря, тъи или иначе нещата си отиваха към нов комутатор.
Този бошовски комп. не се отваряше защото е залепен, отидоха му пластмасите но нямаше начин.
Каза че когато го отворил се виждали три пътечки които са били прекъснати в основата. Може би са в следствие от нагорелата инсталация.
Започна да ги запоява и утре ще видим как ще работи, ще направим диагностика и тестове.
Ето снимки на разглобения комутатор и на мап сензора.
Поради лошото качество на снимките съм отбелязал пътечките с червено.





Публикации
Не казвам
