Към съдържанието

  •  

starakadami

Регистрация: 22 ное 2020
Офлайн Последно: 17 окт 2024 - 09:24:06
-----

Моите мнения

В тема:Загуба на мощност

25 ноември 2020 - 17:47

няма актуатор това турбо а с електронен варянт прикрепено към самото турбо. На мен ми мирише на инсталация защото качено турбото на стед работи перфекто на колата пренадува и влиза в аварииен режим. Какво мислите по въпроса. Имам осцилоскоп за тестване но не мога да намеря диаграмите за да мога да тествам кабелите и еветуално да открия проблема.

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

В тема:Загуба на мощност

25 ноември 2020 - 16:45

Добре ок вакуми но къде са тия вакуми и какви вакуми се има в предвид. Мерцедеса е w 203 C 200cdi декемри 2006 122 коня автоматик

Sent from my SM-G925F using Tapatalk

В тема:Загуба на мощност

24 ноември 2020 - 23:53

Тъй като ме питахте с какво е тествана колата в сервиза незнам с каква диагвостика е тествана на аз имам Аутел макси ком и съм я тествал с нея която е доста добрите на пазара в момента. По принцип съм авто монтьор но до сега не съм се занимавал с диягностиси и сега започнах да се уча да работя с диагностичен уред. Та значи на живи данни колата показва че мар-а е със завишени стйности и има по-високо налягане от нормалното в рейла от необходимото. След смяната на мап сензора нямаше никаква промяна. Другото което забравих да спомена е че не винаги но често след като е покарана мени оборотите на празен ход. След като я по раглобих и стигнах до турбината видях че мъркуча към кулера му е развита скобата е я стегнах и от тогава колата не мени оборотите на рразен ход но всичко останало си е съкото. Изчетох доста неща свързани с моя проблем но никкъде никой не е написъл че се е преборил с проблема а са сменили една камара части.
Когато светне чека грешката е че турбоно пренадува

Sent from my SM-G925F using Tapatalk